rami gıda toptancı hali

Soru

slm sayın tebernüş bey rami kuru gıda toptancı halı son durumunu öğrenmek istiyorum bilginiz varsa lutfen paylaşırmısınız teşukur ederım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Haziran 2014 | 16:25 adem tari 622 Kişi okudu

Emlak ofisi

Soru

Merhabalar, Deneyimim yok ve size danışmak istediğim bir konu var :) Bir şeylere atılmak lazım dedim ve kredi çekip emlak ofisi açma fikri kafama yattı. Sizce İstanbul'un neresinde açmalıyım ofisi? Ataşehir -Örnek mahallesi aklıma yatıyor birde evime yakın olduğu için açıkcası... Yardımcı olursanız çok sevinirim. İyi günler :)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Mayıs 2014 | 11:55 MERVE IR 621 Kişi okudu

m2 fiyatı

Soru

iyi günler Tebernüş Bey, yatırım amaçlı tem 1 de 1+1 78 m2 bir daire almayı düşünüyoruz 350.000+tapu ve emlakçı komisyonu kiralar ortalama 1.500TL civarı sizce bumu mantıklı yoksa tem 2 yi bekleyip oradan ikinci ellere mi bakmak mantıklı.Oradaki 2.el fiyatlarıda bu düzeyde mi olur acaba?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Mart 2014 | 11:44 MEHMET ALİ ÇELİK 622 Kişi okudu

Kira ve dava, Belgin BİLGİÇ

Soru

Değerli Belgin Bilgiç hanımefendi Bahçeşehir Yıldızlar Kolejini bir kaç ortak birleşip kira getirisi için almayı düşünüyoruz.Bu okulu alırsak aylık yada yıllık ne kadar kira geliri elde ederiz.Birde Toki'nin bu okul ile ilgili devam eden bir davası varmış bu dava konusunda da bizi aydınlatırsanız çok memnun oluruz.Selam ve sevgilerimizle....

Belgin Bilgiç tarafından yanıtlandı.
23 Şubat 2014 | 15:05 faruk günaydın 621 Kişi okudu

Yakıt alımı ve aidat

Soru

Selamlar hilal hanım Biliyorum bu tür soruları cevaplamaktan sıkılmışsınızdır ama banada yardımcı olursanız çok sevinirim. Biz inşaat firmasıyız son bitirdiğimiz 20 dairelik binamızda satılmayan son 1 Dublex dairemiz var apartman sakinleri bizden yakıt ve aidatları ödememizi istiyor oturan malikler kadar tam yakıt ve aidat . Benim hizmet almadığım kapıcı kullanmadığım asansör peteklerim kapalı ısınmadığım yakıt parası kullanmadığım ortak kullanım vs. Bunların ödemesini onlar gibi eşit bi şekilde ödemem ne kadar doğru. Bununla ilgili bana bi öneri verirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler .

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
16 Ocak 2014 | 18:27 Ekrem Begeç 621 Kişi okudu

emlak konut

Soru

merhaba tebernüş bey, sitenizde emlak konutun arka arkaya yeni projelerinin geleceği yazılydı.Emlak konut başakşehir in yeni etapları ne zaman olacak? Malum devirlerden coook fazla mevlalar istenmekte, bu tokinin konutları için de geçerli? Ne yapmamızı önerirsiniz, kuralı şatışları bekleyelim mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Aralık 2013 | 15:05 Türkan Sultan 621 Kişi okudu

Bir Daireyi Birden Fazla Emlak Şirketinden Görmek

Soru

Merhaba Hilal hanım , yaşadığım olayı ve süreci kısaca size özetlemeye çalışayım ; ben nisan ayından beri bir siteden ev arayışı için deydim ve bu zamana kadar 3 emlakçıdan aynı daireyi gördüm ve yer gösterme formunu imzaladım. Neyse ben bu daireyi almaya karar verdim bilindik bir emlakçıdan alayım dedim ve bir zincir markası olan bir emlak şirketinden almaya karar verdim ,pazarlıklar yapıldı, indirimler istendi. Sonra bana telefon açarak evin satıldığını söyledi.çok üzüldüm ve ertesi sabah yine araştırmalara devam ettim. internetten daha önce görmüş olduğum amlakçının ilanını gördüm ve aradım tekrardan, bana evin satılmadığını ve gelip görüp anlaşa bileceğimizi söyledi ( daha ucuz bir fiyata ). Sonra evsahibi ile görüştürüldü pazarlıgımız yapıldı ve ben nisan ayında görmüş olduğum emlakçı aracılığıyla evi aldım. Almış olduğum emlakçıdan bana yeri gösterdiğine dair belge nisan tarihi ile var komisyonumu ödedigime dair imzalı yazısı da var (ödediğime dair faturamı da alacağım) , ev sahibi ile birlikte yapılmış olan satış cayma tazminat sözleşmesi de var. Ayrıca ev sahibinin hiç bir emlakçı da evi satıcağına dair sözleşmesi de yok. size sormak istediğim soru şu avukat hanım 1) bana satıldı diyen emlak şirketi benden hizmet bedeli talep edebilir mi ? talep etse de davayı kazana bilir mi? ev sahibi ile bir sözleşmesi olmamasına rağmen

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
09 Ekim 2013 | 19:23 ülken aktaş 621 Kişi okudu

Emlak Konut Başakşehir

Soru

Sayın Tebernüş Bey, Ekonomi arz talep dengesi üzerine kurulu olduğu ve sonsuza kadar fiyatlarda spekilasyon yapılamayacağı için piyasada oluşan fiyatlar oluştuğu an itibariyle gerçeği yansıtır. Bu literatürsel bakış çerçevesinde bence Emlak Konut Başakşehir projesine her ne şekilde olursa olsun 25.000 adet talep geliyor ise bu gelen talep güçlü bir taleptir. Spekülasyon da olacaktır, suni fiyat şişmesi de olacaktır. Ama ne olursa olsun Emlak Konut'un bir başarısıdır. Fakat sizin de yazılarınızda belirtiğiniz üzere bölgede hemen teslim %10-%20 yukarı fiyat mertebesinde projeler var ve doğal olarak bu projeler bence de daha mantıklı. Hele hele Emlak Konut'tan Tefe-Tüfe li sözleşme yapılırsa Emlak Konuttan alınan evin fiyatı bu bahsi geçen konutlara göre daha pahalı bile olacaktır. Benim tavsiyem Emlak Konut'un o bölgede oluşan talebi karşılamak ve son kullanıcı maduriyetini önlemek adına 5-10.000 konut'u aynı şartlarda satışa çıkarması ve kurra'ya katılanlara öncelik vermesi'dir. Bu çerçevede fiyat balonu, rant ve son kullanıcı maduriyeti önlenebilir. (Arz'ın arttırılması) Yada proje bölgesi o kadar değerli ise satışların açık arttırma tarzı bir şekilde yapılması ki oluşacak rant devletin kasasına gitsin ve Toki vasıtasıyla düşük gelir gurubuna yönelik projeler yapılabilsin. (Talebin azaltılması) Benim tavsiyem başvuru esnasında kabul edilecek max m2 baz fiyatının da alıcı adayları tarafından seçilmesi. Örneğin başvuruda 2500 tl/m2, 2600 tl/m2,.....gibi seçenekler olur ve başvuran kabul edebileceği maksimum birim fiyata kadar almaya razıyım seçeneğini seçer. Seçilebilecek en düşük fiyat zaten Emlak Konut'un hali hazırda sattığı fiyat olur. En yüksek fiyattan başlamak kaydı ile 1000 kişi'ye daire sıralama yapılır. 1000 kişilik listede en altta yani 1000. sırada olan kişinin kabul ettiği baz birim m2 fiyatı ile o 1000 kişiye daire satışı yapılır. O esnada 1000. kişinin fiyatı 2800 de mi kalır, 3100 de mi kalır artık talep edenlerin iştahına göre değişir. Altta kalanlar 1000. kişinin verdiği birim fiyattan daha düşük fiyat seçtikleri için itiraz edemezler..... Arz eğrisi ile talep eğrisi kesişmiş olur. Saygılar, hürmetler, iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ekim 2013 | 15:30 Tarık Mutlu 622 Kişi okudu

alper inşaat tapu sorunu çözüldü. tesekkürler

Soru

Tebernüş Bey, Tapu ile ilgili sorunum çözüldü.İlgi ve alakanızdan ötürü sizlere çok teşekkür ediyorum.iyi çalışmalar diliyorum. Kemal Konaklı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Eylül 2013 | 19:11 Kemal Konaklı 622 Kişi okudu

Corridor

Soru

Merhaba, Suryapi Bayrampasa da ofis yapacak.Yeri Uzel Makina civarinda olacak. O bolgede A+ ofis gider mi? m2 si 7000 TL uzerinde. O bolgede luks ofise insanlar ayda 4000 tl kira odeyebilir mi, tecrubelerinize gore? Saygilar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Eylül 2013 | 16:34 Cengiz Kaya 622 Kişi okudu