Kira sozlesmesi ve tahliye istenmesii
Ben yeni taşındım ev sahibi ve emlakci sene dolmadan çıkın evi satıyorum diyor nasıl yardımcı olursunuz
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Ben yeni taşındım ev sahibi ve emlakci sene dolmadan çıkın evi satıyorum diyor nasıl yardımcı olursunuz
mrb. 297 metrekare arsanın üzerinde 12 daire 1 adet bodrumlu dükkan var. bu daireleri satmak istersek nasıl bölum yapılmalı. teşekkürler
merhabalar. geçen ay evimi emlakcı aracılığı ile sattım. yanlız evimin ruhsatı ve iskanı yoktu. alıcı bişey sormayınca bende bişey söylmedim. sanırım emlakcıda anlatmamış. yeni öğrenmişler. merak ettiğim beni mahkemeye verebilirlermi. sonuç ne olur?
Hocam Merhabalar.... Bir konuda sizin fikrinize ihtiyacım bulunmakta.... Bir bina var 5 katlı bu bina tapuda kagir okul yeri olarak gözüküyor şu anda yurt olarak kullanılıyor ileri ki dönemlerde böyle bir gayrimenkulü tıp merkezi, etüt merkezi gibi başka değişik alanlarda kullanmamız sıkıntı yaratır mı? Bunun haricinde bu şekilde ki gayri menkulleri satın almak doğru mu? ilginizden dolayı teşekkür ederim
Mrb kolay gelsin 160 bin TL emimevimden bana para gelecek aylik 2300 TL borç ödeyecegim gaziantep bölgesinde 2+1 bir daire alınabilir kirası 750-850 arası değişmektedir bir yandanda Gaziantep te o paraya arsami alayım diye düşünüyorum sizce hangisi mantıklı ayrıca 2 yıl sonra antebe yerleşecegim şuan için ikamet ettiğim ilde kira falan odemiyorum
müteahhit 2016 kat karsılıgı arsamı verdım sımdı daıremı satmak ıstıyorum müteahhit tapu satıs bedelı olarak 0 yazdı ben daıremı satıgım zaman vergı vercekmıgım tsk
Tebernüş bey merhaba. Bizim aldığımız bir tapunun üzerinde ufak miktarda 2 adet şerh vardı. Kaldırtmak için başvurduk. daha sonrasında herhangi bir bilgi alamadık. E-devletten kontrol ettiğimizde Tapunun detaylar kısmında herhangi bir Şerh bilgisi yoktur diyor. Fakat Hisse bilgisinden baktığımızda O şerhler gözüküyor. Evi satmak istiyoruz şu anda sorun olurmu diye merak ediyoruz. teşekkürler.
kooperatif yaptığı işe karşılık a şahsına vermiş olduğu dairei kat irtifak tapusu ile satın aldim Koperatifle hiç bir ilgim yok.kooperatif Belediyeden iskan raporu almak için üye başı 10000 Tl talep ediyor ve benimde yükümlü tutuyor.Benim bu ücreti odeme yükümlülüğün nedir.Tebernüş Bey şimdiden teşekkür ederim .iyiki varsiniz
Mrb tebernüş bey , ben bir ev alacam pazarlık bitti ama kat irtifaki olarak gorunuyor tapuda , bankadan kredi cikiyor almamda bir sakınca olurmu site icerisinde bir yer , arastirdigimda kat mulkiyeti almak icin kimse muraccatta bulunmamis , almam sakınca var midir acaba yardimci olursaniz sevinirim
Iyi gunler ben yatirim amacli bir daire almak istiyorum.80 bin 90 bin civarinda istanbul esenyurtta bu cuvarlarda bahce kati var birde adapazarida aklima takiliyo ben istanbulda oturuyorum.siz bana bir fikir verirseniz sevinirim