Merhabalar Tebernüş Bey,Eroğlu İstanbul Lounge\'de ev aldığ
Merhabalar Tebernüş Bey,Eroğlu İstanbul Lounge'de ev aldığımı hatırlıyorsunuzdur sanırım. Şİmdi kredi işlemleri için ve sözleşme için beklemekteyiz. Dün satış ofisine gittiğimde fiyatların yüzde on kadar arttığını gördüm, bizim daire de 159 binden 175 bine yükselmiş. Bunu nasıl değerlendiriyorsunuz? Sevinmeli miyiz? Yoksa bunlar normal şeyler mi? İlk evim olacağı için çok heyecanlıyım ) Bir de lansman sonrası hiç görüşmeniz oldu mu kendileriyle? Mesela satışlar nasıl gidiyor?Teşekkür ediyorum.
