Selamlar şu samsun towers projesine dışarıdan edindiğim bir

Soru

Selamlar şu samsun towers projesine dışarıdan edindiğim bir kaynak sayesinde son noktayı koyacak bir açıklama yapmak istiyorum. Babil kuleleri ile Samsun towers arasında toprak sahibi Helim Kurt haricinde hiçbir bağ yoktur. Helim Kurt'un arsasına yapılan bir proje bu, dolayısıyla Helim Kurt bu projeden arsası karşılığında daire alacaktır. Babil'de işin patronları başkadır. Sizin de bildiğiniz üzere bu adamlar ilerlemeyen Acunkenti kısa zamanda diktiler. Şimdi sıra babil projesinde. Zaten bu projeye güvenip ne emniyet müdürleri, avukatlar, pilotlar vs..ev almışlar.. bende bu hafta sonu almayı düşünüyorum. teşekürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Nisan 2011 | 17:45 Selim Ünal 619 Kişi okudu

merhaba,size mimaroba kent plus la ilgili görüşlerinizi sormak

Soru

merhaba,size mimaroba kent plus la ilgili görüşlerinizi sormak istiyorum..bu siteden 4+1 kısmi deniz manzaralı bir daire beğendim fakat aynı bölgede butik sitelerden birinde aynı özelliklerde daha uygun dairelerde var bu bahsettiğim site mi yoksa diğer butik siteleri mi tavsiye edersiniz...bu arada oturum amaçlı alıyorum..ilginize çok teşekür ederim..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mart 2011 | 11:47 şennur ataç 620 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba,teknik yapı upcity flats ten 2+1 net 70 m

Soru

Tebernüş bey merhaba,teknik yapı upcity flats ten 2+1 net 70 m2 5.kat güney doğu cephe, peyzaj görmüyor, teknik yapının yeni yapılacak rezidansını ve yine teknik yapı tarafından yapılacak çocuk parkını görüyor. Daire fiyatı 192 bin tl. m2 si 2742 tl ye geliyor. Oturmak için düşünüyoruz, sizce m2 ye göre fiyat nasıl?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ocak 2011 | 17:10 süleyman kediz 620 Kişi okudu

cevabınız için teşekkür ederim, hisarevleri ve göksuevleri

Soru

cevabınız için teşekkür ederim, hisarevleri ve göksuevleri depremden önce yapılmış ve sağlam evler...biz a.hisarlıyızda hisarevlerinin yapıldığı yer daha önce taş ocaklarıydı dinamit sesleri gelirdi taş çıkarmak için..yani İstanbulda belkide ensağlam zeminlilerden zaten beykoz ve sarıyer tarafları en sağlam zeminli yerler..güvenliği iyi otoparka gelince çok rahat öyle diğer siteler gibi 1-2 araçlık otoparka değil abartmıyorum 10 tane arabanız olsa koyarsınız hisarevlerinde park yerioldukça büyüktür...arkasıda siteye ait 15-20 dönümlük yşil alan var...kirada 1-1.250 TL arası(dublexlerde)...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ocak 2011 | 20:55 Efe İlgizoğlu 620 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba,Hafta sonu Torium AVM ye gittik oralar

Soru

Tebernüş Bey merhaba,Hafta sonu Torium AVM ye gittik oralara kadar gitmişken Fi-tower şantiyesine uğramak ta farz oldu tabi ki , Gittiğim de çalışmalar devam ediyordu buradan merak eden arkadaşlara bilgi vereyim. Ayrıca içeri girip satış danışmanlarından da bilgi aldım , Fi life ta bile çalışmalar başlamış.... Sanal ortamda insanlar biraz doyumsuz olmuş durumda , bakıyorum da 80-100 bin TL fiyatlara aldıkları Fi yapı veya Yeşil İnşaat gibi şu anda aklıma gelmeyen bir çok inşaat firmalarının projelerinden çok büyük geri dönüşler bekliyorlar.. Örneğin bu b projelerin tünel kalıp olarak yapıldığı belli , tünel kalıbında en büyük sıkıntısı YALITIM. Bu sıkıntıyı gidermek için firmaların Ek maliyetlere katlanmaları gerekiyor ki Yalıtım konusunda problem yaşanmasın. Ancak sattıkları daire fiyatı zaten makul , Firma hem emsal fiyatlarından ucuza ev satsın , hem her türlü sosyal aktivitesi olsun , hem proje planındaki görseller milim şaşmasın , tünel kalıbın en büyük falsosu olan yalıtım konusunda ekstra para harcasın ekstra iş gücü harcasın , aynı zaman da bu kadar işi de taahüt ettiği zamanda yapsın... Heee bir de evleri teslim aldıktan sonra aidatlar minimum düzeyde olsun.. Burada bir arkadaş çok güzel açıklamış. Çoğu insan site yaşamını ilk defa göreceği ve benimseyeceği için aidat kavramı ayda bir kere bulunduğu apartmanın merdivenlerini silen temizlikçi bayan veya camlarını silmeye gelen bina kapıcısının eşine verilen bedel olarak algılandığı için bir site nin makul bir şekilde idamesini gerektirecek bedeller insanlara garip geliyor olabilir. Ancak burada Site yönetimlerinin de hakkaniyetli davranması gerekiyor. 1500 konutluk bir siteden daire başına 150 TL aidat alsanız 225.000 TL gibi bir para eder ki , bu paralara çok rahat bir şekilde site yönetimi yapılabilir. Daha fazlası bana göre suistimal e girer..Yalıtım konusunda sizin emsal gösterdiğiniz Nish Adalar projesine bakıyoruz 2+1 daireler 200 bin TL civarında satılıyor. Bu fiyata alınan bir daireden yalıtım hizmetini beklemek normal. Ancak bu fiyatın yarı fiyatına sahip olunan Innovia veya Fi yapı projelerinde Tünel Kalıp yaptılar yalıtım yapmadılar , korkumuzdan fasulye yiyemiyoruz gece yatınca komşuya reklam olmayalım gibi yakınmalara neden olacak davranışlar da bulunmak bana göre yersizdir. Bu yalıtım işi de bir maliyet sonuçta ve bu maliyeti de tüketiciden çıkarmak zorunda firma.. Eee hem ucuza ev alacaksın hemde yalıtım yok diye mırın kırın edeceksin.. Olmaz öyle şey... Nish Adalardan ev aldığınız da Yalıtım konusu göz önüne alınabilir , ancak daha uygun fiyatlara alınan projelerde Yalıtım detayı bu kadar bir bardak suda fırtına koparacak şekilde ortaya çıkarılmamalıdır.Syg.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ocak 2011 | 11:34 Gökmen Karaca 619 Kişi okudu

tebernüş bey silivride araziler 10 tl arsalara 20 tl uzerinde

Soru

tebernüş bey silivride araziler 10 tl arsalara 20 tl uzerinde ödeme yapmayın demişsiniz.peki arazinın konumu yola mesafesi yerleşim yerine mesafesi örneğin e5 yanı başındaki bır arazıylen değirmenköy arpalık mevkındeki bır arazi ıkısınede ımarsız olduğu ıcın aynı değerimi biçmemiz lazım kolaylıklar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Aralık 2010 | 23:35 ali sami uzel 619 Kişi okudu

naçizane benim çok naktim veya kredi ödeyebilecek gücüm olsa

Soru

naçizane benim çok naktim veya kredi ödeyebilecek gücüm olsa kira getirisininde katkısı ile örneğin bir milyonum olsa merkezi lokalizasyonlardan bir dükkan veya dört 1. 2. işyerine kiraya verilebilecek daire alır kira çarpanını da 100 aya bile düşürebilirim projelerden bitmemiş dairelere 250 300 kira çarpanı ile daire alıp 5 sene sonra daireyi virane ve de yeni projelerden dolayı enflasyon artışının altında bir değere düşmesinin verdiği moral bozukluğunu da yaşamazdım üstelik eski ve merkezi binalar en nihayet kentsel dönüşüme dönecek ve merkezde en az bire bir dairenizde olacaktır bence bu furya şayet oturmak için daire alanlara bile rantabıl değildir zaten arz fazlalığı talep azlığı bu balonu patlama noktasına getirmiştir sonuç olarak arsa ve işyerine uygun mülkler çok daha mantıklıdır tamameniyi niyetli yazılı düşüncem olup yatırım tavsiyesi olarak algılanmamasını isterim dağtaş bina doldu nereyse aidatı öde bedava otur diyecek mağdur proje yatırımcıları kitlesi oluştu lütfen olayın bu tarafını da görelim saygılarla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Aralık 2010 | 00:52 muhteşem baykut 620 Kişi okudu

merhabalar Tebernüş bey.silivri değirmenköy de arsa yatırım

Soru

merhabalar Tebernüş bey.silivri değirmenköy de arsa yatırımı yapmak istiyorum.Yakın zamanda bu civarda oluşacak gelişmeler hakkında bilgi alabilirmiyim.selamlar saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Kasım 2010 | 22:12 METİN DOĞAN 620 Kişi okudu

Hakan Kabalak Bey ,in istanbulun kuzeyine imar palanlarinin genis

Soru

Hakan Kabalak Bey ,in istanbulun kuzeyine imar palanlarinin genisletilmesini onermis. Hakan Bey Istanbul`un su havzasi haritasini incelerse sanirim internette bulabilir Istanbul`un kuzeyinin neredeyse tamaminin su havzasi oldugunu gorecektir. su havzasi olmayan bazi kisim yerlerse tarim topragidir.Sularin akmadigi bir Istanbul arzu ediliyorsa kuzeye genisleyebiliriz. Lafi acilmisken Silivri bolgesi cok gelisecek ama bu gelisim yapilirken aceba sahil kesimlerinin dogal guzelligi korunabilecekmi( yani halen kalmis dogal kiyilar) Selimpasa da 30 yildir yazligim var. Selimpasa nin burnuna yapilmis olan o kiytirik otele izin veren belediye baskanini Allah `a havale ediyorum. Cocukken bakil yakaladigimiz yerlerin katledildigini nasil katledildigini her gordugumde uzulurum. Bence marmara kiyilari Turkiye`nin en guzel kiyilarindan daha az guzel degil. Saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ekim 2010 | 00:42 metin Elibol 619 Kişi okudu