Hisseli tarla ama bomboş arazi kullanilmiyor .ayrıca sehir merkezindedir
Merhabalar .amcamlarla hisseli 15 donum tarlamiz var fakat anlasamiyoruz .ne almaya nede vermeye yanasmiyorlar .ben kendim ortakligin giderilme davasi acsam ayirabilirmiyim ayirabilirsem ne kadar zaman sürer .teşekkürler ilginiz için
