fiside,den aldığım veya alamadığım dairelerim :(((((

Soru

hilal hn ıyı günler ben fiyapının fiside projesinden hemen hemen tamamı peşin bir adet 1+1 bir adette 2+1 iki daire aldım tapularımı almadım ve bekliyorum fiyapıdan beni ne arayan var ne soran artık beklemeye tahammülüm kalmadı ne yapmamı tavsiye edersiniz saygılar tesekkürler.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
13 Kasım 2012 | 16:21 murat tuncar 593 Kişi okudu

Güneşli konutlar

Soru

Tebernüş Bey merhabalar, Haftasonu Güneşli Konutlar'ın Satış Ofisine ugradim. Bildiğiniz üzere bitmiş bir proje olan bu siteden 2+1 satılmamış daireleri inceledim. Her ne kadar bitmiş ve konsepti gereği birçok imkanı içeren bir proje olmasına rağmen fiyatları yeni projelere göre uygun. Bu da kafamda bazı soru işaretleri oluşmasına neden oldu. Ayrıca sitede hala satılamayan 0 ve 2. el daireler var. Öncelikle bu projeninin başarısı ve memnuniyet oranı hakkında bilginiz/görüşünüz var mı onu sormak isterim. Sitenizde bu projeyle ilgili belirtilmiş eski şikayetleri okudum ve gördüğüm kadarıyla dairelerin net metrekarelerinin vaad edilenden küçük olmasından ve kapalı otopark verilecegi vaad edildiği halde verilmediginden insanlar sikayet etmis. Daireleri gezerken elimde metre olmadığı için malesef bir metrekare hesabı yapamadım. Ancak kabaca metrajları söylenenden biraz daha düşük buldum (bu benim kuruntum da olabilir). Acaba sizin bu konudaki en güncel bilginiz nedir? Mar Yapı ve projedeki ortakları bu konuyla ilgli bir açıklama yaptı mı? Bu sitede yaşayıp size sıkıntılarını aktaran Emel Yılmaz hanım gibi insanlara nasıl ulaşabilirim? Kendisi bu konuyla ilgili dava açtığını ve bu konuda bilgi paylaşacabileceğini belirtmiş zamanında. Buna ek olarak siteden ne kadar memnun oldukları ve başka problemler yaşayıp yaşamadıklarını öğrenmek isterim. Ben daireyi görerek alabileceğim için şanslıyım ancak bu konu firmanın tutumu ve prestiji açısından benim için önemli. Yani gezerek gördüğüm daire benim için o fiyata yeterli bile olsa firmanın böyle bir yaklaşımı olmuşsa beni olumsuz etkiler. Maalesef yapım gereği ince eleyip sık dokuyan bir insanım ve de bu denli büyük meblağları yatırmadan önce ayrıntılara çok dikkat ediyorum. Cevabınız için şimdiden teşekkürler, iyi çalışmalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Kasım 2012 | 16:38 Onur Çiçek 593 Kişi okudu

osmanli insaat

Soru

Sayin tebernus bey anladigim kadariyla osman beyle gorusebiliyorsunuz ve sorunlarla ilgili osman beye ulasmamizi tavsiye ediyorsunuz, ben su an sirnakta askeri personel olarak gorev yapiyorum ve malum cok zor sartlarda calisiyoruz ve burada imkanlarikiz cok kisitli neyse konuya geceyim ben beylife 1 projesinden bir ev aldim fakat projeden cikmak istiyorum fakat degil osman beye sirketten her hangi bir yetkiliye ulamiyoruz o kadar mesguller ki iki dakika tel bakamiyorlar ben her sabah isten goreve giderken ailemle helalleserek evden ayrilan biri olarak birde bunlarin stresini yasiyorum sanki daglarda terorist pesinde kosarak kazandigim paralari dolandirildim diye dusunuyorum ben sizden yardim bekliyorum osman beye bunlarida iletin ve dolandirildik mi napalim artik savciliga suc duyrusunda mi bulunalim dolandirildik diye bir cek almak bu kadarmi zor umarim yardimci olursunuz lutfen yardimci olun yada napabiliriz osmanli insaat yetkilerine 5 gundur ulasamiyoruz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Kasım 2012 | 00:16 ergun tanriverdi 594 Kişi okudu

Yatirim yapilir mi

Soru

Kilim mensucat fabrikasina sorulan soruya soylenti demissiniz 1yil once bu olayla ilgili gelisme vAr mi, veliefendi hipodrumu silivriye tasincakmis soylentileride var bu bolge yatirim yapmak icin sizce dogru mu? Saygilarimla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ekim 2012 | 00:13 Yasin gozukizil 593 Kişi okudu

ELİT CITY TESLİMİ HAKKINDA

Soru

Sn Tebernüş Bey Selim beyin yaşadıklarını okuyunca gerçekten onun adına üzüldüm. Hani hep dersiniz ya, Bu ülkede. . . . diye. Doğrusu Selim beyin tası tarağı satıp yer yatağında yeni evi beklemesi Türkiyedeki ev sahibi olma arzusunun geldiği noktayı göstermesi açısından önemli bir sosyolojik veri olmuş .Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ekim 2012 | 15:30 MEHMET SÖNMEZ 594 Kişi okudu

esenler kentsel dönüşüm

Soru

Merhaba tebernüş bey. Esenlerde kentsel dönüşümlerle ilgili hızlı gelişmeler var. Turgut reis mahallesinde 25 yıllık binada 5 katlı binamı var. Anlaşmak istiyoruz ama kapımızı hiçbir yetkili çalmadı. Ama bazı mahallelerde ofisler kurulmuş. Sizin tabirinizle beklemeye devammı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Eylül 2012 | 13:31 tarık yılmaz 594 Kişi okudu

fiyatlar

Soru

merhaba tebernüş bey, biz blox haliçte ev sahibi olmak istiyoruz 3+1 ve 4+1 fiyatlarını öğrenmek istiyoruz bızı bılgılendırırmısınız?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Eylül 2012 | 22:26 umut zengin 594 Kişi okudu

Emlak Site Yönetim

Soru

Emlak Yönetim Yetkilileri; Aşağıda kullanılan kelimeler bizim mahremimiz olarak gördüğümüz banka detaylarını başkalarına ifşa ettikten sonra MESAİ SAATLERİ içerisinde maaşlarını bizlerin ödediği şahısların aralarında HAKARET derecesi içeren sözcüklerden ibaret. Aşağıda ki diyaloglarda (görüntü kaydı ektedir) çalışanlarınızın mesai saatleri içerisinde yaptıkları diyaloglar: Dikkatinizi çekerim bu kişiler hemen yanı başınızda çalışanlar ya da diğer oda da BİZLERE HİZMET eden kişiler. Sağ olsunlar pek hizmetlerini gördük (sizlere 11.08.2012 tarihli resimlere ve yazıma dikkat çekerim) 1) NUR EMİN 2) HÜLYA DERELİ ÇELİK 3) BİLGE YILMAZ 4) BEHİCE TAŞKIN 5) ARZU TOK BAYRAKTAR Müdür kat sakini ? Sedat Sarıcaoğlu, Fatih Kara, Bilge Yılmaz ve 15 diğer kişi ile birlikte kayasehir5.etapta'da. Beğen ? ? Paylaş Özcan Çoban ve 2 kişi daha bunu beğendi. Nur Emin ARKADAŞLAR 3. SATIRA DİKKAT CEKMENİZİ İSTİYORUM :))))))) 22 dakika önce ? Beğen Hülya Dereli Çelik BU NE YAV? 21 dakika önce ? Beğen Bilge Yılmaz HEHEHEHEHEHE:d ADAMIN AÇIKLAMASINA BAK YA ANGUS 21 dakika önce ? Beğen ? 1 Hülya Dereli Çelik HAKSIZ FAİZ 20 dakika önce ? Beğen Nur Emin ?:))))))))))))))) 19 dakika önce ? Beğen 'Mehmet Yusuf' Çelik Adam demekki bize ulaşamıyor yazık :)) 19 dakika önce ? Beğen ? 1 Behice Taşkin ?:) 14 dakika önce ? Beğen Arzu Tok Bayraktar adam faceden bulup bizi dava bile eder...angus az kalır davr bu genel anlamda 6 dakika önce ? Beğen Cevabını aradığım sorular şunlar: 1) Bu kişilerin arkasında ne tür bir güç vardır da halkı bu kadar aşağılayabiliyorlar? 2) Bizlerin maaşını verdiğimiz kişiler bize hizmet yerine günlerini her zaman bu şekilde mi geçiriyorlar? Bizim ödediğimiz paralarla maaşını alan kişiler, bizim parasını verdiğimiz bilgisayarlardan, bizim parasını ödediğimiz internet bağlantısı ile mesaisini işe değil facebook a harcayarak bizimle dalga geçip hakaret etme yetkisini kim veriyor? 3) Bu kişilere ne tür yaptırımlar gerçekleştirilecektir? 4) Bu kişilerin gerçek işleri nedir? Halkla İlişkiler bunu mu gerektirir? Bir halkla ilişkiler SORUMLUSU ?DAVAR? kelimesini herkese kullanıyor mu? Kullanmasına izin verecekmisiniz? 5) Her İNSANIN mahrem olarak gördüğü banka hesapları bu şekilde sosyal medyada ifşa edilebiliyorsa daha nelerimizi ifşa ediyorsunuz? 6) Nur Emin?in yazdığı gibi :))))))))))))))) Haksız bir faiz gerçekten var mı? Bu gülücükler buna mı işaret? 7) Maaşlarını harcamalarını verdiğimiz ve aramızda yaşayan bu kişiler gerçekten güvenilir mi? Yoksa akraba torpili ile mi görev yapıyorlar? 8) Bu terbiyesiz ve ahlaksızlık sonucunda EMLAK YÖNETİM ne tür bir yol izleyecek? Site yönetim sayfasından da ÖZÜR dilecek mi? Bu kişilere ÖDÜL mü yoksa CEZA mı verecek? Diğer yanda yine 11.08.2012 tarihinde 5.Bölge ziyaretimde elimde iki resim ile EMPATİ yaparak çözüm üretmelerini istedim. Bu resimleri sizinle de paylaştım. Cevabını aradığım sorular ise cep telefonuma gelen mesaj ile ödemem gereken tutarın açılımıydı: benden istenen rakam ile cep telefonuma gelen mesaj farklıydı? Kelimesi kelimesine paylaşıyorum?.. SAYIN YUKSEL DURGUT 07.08.2012 TARIHI ITIBARIYLE BORC BAKIYENIZ 16,53 TL DIR. EN KISA SUREDE BORCUNUZU ODEMENIZ ONEMLE RICA OLUNUR? BU KONU ÖNEMLİ: rakama lütfen dikkat edin. Bu rakamı biliyordum. 5.Bölgede ki Nur denilen bayana bana kalem kalem tutarı söylemesini istedim. Ve masasından aldığım kâğıt ve kalem ile tutarı not ettim. Bu RAKAM 16,24 TL dir. Eğer gitmeden arada ki tutarı ödeseydim 29 KURUŞ fazla ödemiş olacaktım? Benim gibi herkese gönderdiğiniz cep mesajları hiçbir zaman gerçeği yansıtmıyor mu? Eğer her komşumuzdan kuruş fazla alınıyor mu? Buna binaen rakamın farklı olmasından dolayı İnternet bankacılığı ile ödeme yapacağımı söyleyerek ayrıldım. Yaptığım ödemenin notuna da (Bu bana özel bir not bölümüdür. Kime ne kadar ne için ödediğimi belgeler bir nottur) EKSİK BAKİYE VE HAKSIZ FAİZ yazdım. Sonrası ise malum. Bunu yazdığım için dikkatinizi çekerim MAAŞINI ÖDEDİĞİMİZ zatlar BİZLERE ?DAVAR? dediler. Bu hakaretleri şahsım adına değil de Kayaşehir?de oturan binlerce insana yapılmış olarak algılıyorum. Erdoğan Bayraktar'ın son açıklması ile de gündeme gelen 1 milyon nüfüsun çekirdeği Kayaşehir'de önceki gün yaşanan gelişmleri sizinle paylaşmak istiyorum. Kayaşehir malumunuz TOKİ tarafından Türkiye'nin en büyük uydu kenti projesi olarak hayat geçirildi. Site Yönetimleri de yine dolaylı şekilde kendilerine bağlı olan özel şirketler adı altında Emlak Yönetim Hizmetleri AŞ ve Boğaziçi Yönetim AŞ tarafından yürütülüyor. Bu yönetimlerden Kayaşehir halkının memnuniyetsizliği tavan yapmışken önceki gün kendi FACEBOOK sayfalarında burada yaşayan bir kişiye hakaret ediyorlar. Bu hakareti yapanların diyalogları ise burada yaşayan binlerce insanı rencide ettiği için sizinle paylaşmak istedim. Hakareti yapanların soyisimlerine dikkatinizi çekmek istiyorum. Konuyu anlatan mailim, Emlak Yönetimin benim talebim doğrultusunda Kayaşehir halkının çok büyük bir bölümünün izlediği http://www.istanbulkayasehir.com/ sitesinden yayınladığı özür metni, FACEBOOK sayfasının görüntüsü, bana özel ve kimse ile paylaşılmaması gereken Banka detaylarımda yazan "HAKSIZ faiz" ibareli resim de ektedir. Yapılan Angus ve Davar hakaretleri Bankam üzerinden Site yönetimine gönderilen ve haksız para aldıklarını ispatladığım için hakarete uğramamdan kaynaklanıyor. Bu konuda sizlerin şuanda 20 bin konutun yer aldığı ve 2-3 yıl içinde 65 bin konuta varacak Kayaşehir halkının uğradığı haksızlığa sayfanızda dile getirmenizi arzuluyoruz. Teşekkür ederim. Kolay gelsin ve İyi bayramlar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ağustos 2012 | 15:09 Yüksel Durgut 594 Kişi okudu

Bizim Evler 1'de emlak satışı

Soru

tebernüş bey merhaba,ihlas bizim evler 1 de 4+1 dairem var.bana maliyeti 445 bin tl ye mal oldu.Bu dairenin kira getirisi1700ile1800 tl.Satıp özel finans kurumunda mı değerlendirmek karlıdır yada kira geliri mi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ağustos 2012 | 16:52 ayşealiye coşkun 594 Kişi okudu

Varyap pendik ile brandium

Soru

Tebernus Bey merhaba, İstanbul da esimle birlikte tamamen yatirim amacli bir alim dusunuyoruz.pendik varyap ofis projesi ile brandium 1+1 arasinda kaldik.her ikisinin yatirim mailyeti ayni ancak m2 bazinda brandium daha pahali. Kira carpani olarak ofislerin daha iyi oldugu belirtiliyor.ancak yatirim bolgesi pendik fakat varyap faktoru var.Ayrica istanbul un nitelikli ofis ihtiyaci oldugunu daha oncede belirtmistiniz.oteki taraftada atasehir gibi yukselen bir deger.brandiumun Fiyatida m2 bazinda rakiplerine gore mantikli.cok kararsiz kaldik..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Temmuz 2012 | 21:26 Hatice kubra 593 Kişi okudu