bahçe katı
Merhaba Tebernüş Bey, Mesa Cengelköy projesinde bahçe katı bir daire beğendik. Bahçe keyfi bizi cezbediyor ama evin kotu biraz alçak, aile büyükleri bahçe katı karanlık olur, su girer, böcek girer, bu kadar paraya değmez diyerek kafamızı karıştırdı, bir de dolap vs hiçbişey yok evde. Siz ne düşünüyorsunuz? Bir de belli bir yaş üstü genelde bu düşüncede ise bahçe katı alım satımda sıkıntı yaratır mı?
