2.5 emsal kimseye yetmiyor

Soru

merhaba suadiyede bulunan 5 katli 8 daireli apartmanimizi ve yaninda olan 5 katli ve 5 daireli apartmani birlestirerek yeniden yaptirmak istiyoruz.fakat mutahhitler buranin kendilerini kurtarmadigi gerekcesiyle ilgilenmiyorlar yada 60 m2 daire veriyorlar.bahce payi olmadigi icin kurtarmiyor.son gelismelerden suadiye icin emsal oranin ne oldugunu ogrenebilirmiyim.fikirtepede 4.14 olan emsalin alinabilmesi icin hangi belediyeyi mahkemeye vermek gerekir.kadikoymu buyuksehir mi.mahkemeye bizmi verecez,muteahhitlermi cevaplarsaniz cok sevinirim.apartmanimiz 44 yillik

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Şubat 2012 | 12:35 umran asimgil 591 Kişi okudu

Merhaba Ağaoğlunun Maslaktaki yeni projesi tam olarak Maslak'

Soru

Merhaba Ağaoğlunun Maslaktaki yeni projesi tam olarak Maslak'ın neresi? Maslakta devamında başka projeler olacak mı bu son etap mı ve Arıcılar denilen yer Kağıthanedemi acaba? Maslaktaki yeni projenin m2 fiyatı hakkında tahmininiz var mı?Cevabınız için Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ocak 2012 | 21:55 Arzu Aydın 592 Kişi okudu

Tebernüş bey iyi haftalar, size sorum nish adalar projesi ile i

Soru

Tebernüş bey iyi haftalar, size sorum nish adalar projesi ile ilgili.Özyazıcı inşaat, fikertepe de kentsel dönüşüm işi dolayısıyla, 300 hane halkına nish adalar da oturum fırsatı verecekmiş diye duyum oldum, basından.Bu konu hakkında görüş ve konunun doğruluk payı nedir acaba.Birde buraya para büyük paralar bağlayıp burdan konut alan kişilerle, bu şekilde geçici oturum yaptırılacak kişiler arasında kültür v.s yozlaşması olmayacakmı, gece konduda oturan adamı, milyar lar veren kişinin arasına sokmak sizce doğrumu, iki taraf açısından da.bu konu ile ilgili görüşlerinizi iletirseniz memnun olurum, saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Aralık 2011 | 11:53 PINAR KOÇ 591 Kişi okudu

merhabalar, sizlerin tecrübelerinizden ve derin bilgilerinizden

Soru

merhabalar, sizlerin tecrübelerinizden ve derin bilgilerinizden faydalanarak bir sorum olarak. Eski bir binada yaklaşık 30 senelik piyasa değeri 100000 tl olan bir dairem var. birde validesuyu konutlarında piyasa değeri yaklaşık 200.000 tl eden 1+1 kontum var. ancak 1+1 in hala 50000 tl kredisi söz konusu. bu ikisini satıp 50000 de krediyi kapatatarak tabi 250000 tl nakiti elimde tutarak 6-7 ay bu miktarı faizi ve bizim ilaverlerimizle beraber 275.000 yapıp başlaması muhtemel Tem yanı arsasındaki projeden veya o bölgede başlayacak başlayacak bir proseden ilk satışlarından nakit olarak satın almak istiyorum Burada çekincem şudur ki ben nakitle avda beklerken yabancılara konut satışının önü açılarak elimdeki nakitin değerini kaybetme ihitimali beni düşündürüyor. Bölye bir kanun öyle bugünden yarına çıkacak bir şeymi yoksa tartışmaları doruları yanlışları düşünülüp bir kaç yılı bulacak bir durum mu? bana nakitte bulunma konusundaki düşüncem ve bu kanun konusunda fikirlerini paylaşırsanız sevinirim. Buarada bildirmek isterimki iki evin kira getirisi 1400TL. yukarıdaki miktarın aylık vadeli mevduat getiriside yine aynı miktardır.Saygılar,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Aralık 2011 | 11:48 emre demir 592 Kişi okudu

Merhaba şu günlerde kentsel dönüşüm konuşulurken üsküdar

Soru

Merhaba şu günlerde kentsel dönüşüm konuşulurken üsküdar beykoz daha doğrusu denize yakın olan tüm ilçelerin ortak sorunu boğaziçi kanunu bu kanun değişmedikçe nasıl olacak bu dönüşüm merak ediyorum askerler 1983 tarihinde binmişler bir sandalla buralar buralar gözle gördükleri yerlere kafalarına göre yazıp çizmişler ama altını çizerek kendilerinin oturdukları evler 5-6 kat hepsi boğaza nazır nasıl aldıklarıda meçhul bir asker maaşıyla artık birileri dur desin bu haksızlığa bu kanun varsa herkese var park otel ve zorlunun binasıda boğaziçi kanununa tabi ama gidin kat adetlerini yarım saate sayamazsınız bu kanun değişsin zulüm bitsin sayın devlet büyüklerimizden ricamız teşekürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Kasım 2011 | 13:41 AYKUT DENİZ 591 Kişi okudu

Merhaba,Nasılsınız?Özellikle bikaç aydır toprakdan değild

Soru

Merhaba,Nasılsınız?Özellikle bikaç aydır toprakdan değilde ikinci ellerde iyi fırsatlar var diyorsunuz.Sizden ricam (outomoll dışında) bu fırsatların nereler olduğunu söylermisiniz.Kabul ediyorum biraz hazırcılık olacak ama nezamandır takip ediyorum sizi o kadar tüyomuz olsun.Birde ben sprodan qartz ları biliyorum oda prim yapdı ama spradon vadi yi inceledim daha iyi bir proje.Yatırım açısından kuzay batı cephe 70 m2 brüt 135.000 tl 10.kat nasıl fiyat.Bu diyatlara görede yine ikinci elleremi yönlendirirsiniz yoksa değerlendirile bilirmi.Saygılarımla,Fatih,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ekim 2011 | 11:24 Fatih SOYDAŞ 591 Kişi okudu

Merhaba, temernüş bey, nasılsınız? Umarım iyisinizdir, çü

Soru

Merhaba, temernüş bey, nasılsınız? Umarım iyisinizdir, çünkÖ» ailenize ve bize cok lazımsınız! Sorum eviva yasam merkezi 3+1 200 m2 peşin 139.000 projeden haberiniz vardır mutlaka eskiden cok iyi tanımadığınızı söylüyordunuz şirketi,su anki görüşleriniz inanın benim icin cok önemli.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ekim 2011 | 15:36 Özgür aslan 591 Kişi okudu

cendere vadısı projesı hakkında son gelısmeler neler.bırde

Soru

cendere vadısı projesı hakkında son gelısmeler neler.bırde evyaptan yer almak ıstıyorum nasıl alabılırım(proje ne zaman cıkacak ortaya )son gelısmeler hakkında bılıgınız varsa ınanın cok sevınırım koley gelsın allah yardımcınız olsun..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ekim 2011 | 14:41 orhan ekiz 592 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey kızım hadımköy ömerli kiptaştan bir

Soru

merhaba tebernüş bey kızım hadımköy ömerli kiptaştan bir ev aldı fakat ulaşım sorunu var oranın gelişimi hakkında bir bilginiz varmı.şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Eylül 2011 | 13:50 neriman ertüre 592 Kişi okudu