New Residance
Merhaba, Esenyurtta bulunan new residance'de 1+1 ler 91 bin tlden başlıyor. Bu proje için yorumlarınızı alabilir miyim?
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba, Esenyurtta bulunan new residance'de 1+1 ler 91 bin tlden başlıyor. Bu proje için yorumlarınızı alabilir miyim?
İyi günler Tebernüş Bey, Avrupa yakasında 80-90.000.-TL fiyat aralığında nispeten nezih ve merkezi bir semtte apartman dairesi satın almak istiyorum. Banka kredisi ile almayı düşünüyorum. Vereceğiniz tavsiye benim için çok önemli. Hem merkezi, hem nezih olarak hangi semtleri önerirsiniz ? (Beylikdüzü ve Esenyurt dışında)
Günaydın,Gökay Şahin beyin bağlantı yolu ile ilgili sorusuna istinaden bazı şeyleri paylaşmak istedim.Öncelikle Ispartakule bölgede eski ve yeni diye ikiye ayrılıyor.Birincisi malum bahçeşehir cepheli olan gölet e bakan kısım buraya eski ıspartakule adı verilmekte bizlerin bulunduğu ve platformda daha çok konuşulan ise yeni ıspartakule dediğimiz kısım.Sanırım gökay bey e bu cevabı yazan belediye görevlisi arkadaşında pek bu konudan haberi yok gibi, çünkü gökay beye proje var denilen bölge boğazköy ile eski ıspartakule yani eston ve mesa bahçeşehir bölgesini birbirine bağlayan yol projesidir.Maalesefki ülkemizde bazı konumları işgal eden sorumlular " uzman " kişiler olmadığından vatandaşın ne sorduğunu dahi anlamaktan yoksun vaziyetteler.( yada işlerine böyle geliyor )..Bildiğim kadarıyla Gökay beyin beklentisi olan bağlantı yolu ile ilgili maalesef ki bir çalışma mevcut değil oysaki bölgede tam da Ispartakule tren istasyonu karşısında ki vadi de iki bölge birbirine çok yakınlaşmakta ( bizinevler 1-2 arkası ) ancak o bölgede de sanırım antik sit alanı durumu olması nedeniyle porje geliştirilememekte....
İyi günler tebernüş bey ,bahçeşehiri konsept olarak beğendiğimiz için bahçeşehirden ev almak istiyoruz ,ama üç ev arasında karar veremedik.Evler şehir merkezinde manolya evleri 3+1 , loca 2+1 (açık mutfaklı, ebeveyin banyolu),doğa park evleri 3+1 (hem şehir içi hem dışı gibi)bu 3 proje arasında kararsız kaldık fiyat aralıkları birbirine yakın olmakla beraber hem ev değer kazansın istiyoruz hemde oturum amaçlı almak istiyoruz.Sizin görüşleriniz bizim için çok önemli yardımcı olursanız seviniriz.İyi çalışmalar dilerim.
Merhaba, Arnavutköy taşoluk mah osmanlı konutlatı cephesinde 470 m2 bir ev 90 bin fiyatı iyimidir. Yatırımlık arsa ve ev için önerilerinizi bilmek isterim
Kilim mensucat fabrikasina sorulan soruya soylenti demissiniz 1yil once bu olayla ilgili gelisme vAr mi, veliefendi hipodrumu silivriye tasincakmis soylentileride var bu bolge yatirim yapmak icin sizce dogru mu? Saygilarimla...
İyi akşamlar görünen o platform ağaoğlu projesi ile şenlenmiş durumda ağaoğlu yine akıllı ve stratejik bir hamle ile tüm istanbulun değil türkiyenin beklediği temapark satışa çıkmadan maslak satışını gerçekleştirerek satışında zorlanacağını tahmin ettiğimiz bir proje ile gündeme oturdu..Şunu atlamadan iyi hesap yapılmalı teslim süresi denilen kavram çok hassas bir konu her geciken teslimat yılı %10 enflasyon karşılığı bir maliyet gibi geliyor bana.Burdan hareket ile ağaoğlunun son bir kaç projesine baktığınızda teslimat süreleri proje büyüklüğü ile alakalı hep yakın rakiplerine göre uzun tutulmuştur.Temaparkta erken teslim uzmanı şirketlerin varlığı ve tahmini çıkış fiyatlarının baskısı bence ağaoğluna maslaktaki fiyat stratejisinde ilham kaynağı olmuştur diye düşünüyorum.
BABAM 1943 DOĞUMLU 1996 YILINDA VEFAT ETTİ BEN VE ANNEM VARİSLERİYİZ BABAM ÖLDÜĞÜNDE VERASET İLAMINI ÇIKARTIK NÜFUSTA ADI SOYADI ZEKİ ALTINTAŞ OLARAK YAZIYOR AMA BABAMIN İSTANBUL KADIKÖY ÇİFTEHAVUZLAR CEMİL TOPUZLU CADDESİ ÜZERİNDE BİR DAİRESİ VAR BU DAİRE 1970 YILINDA TAPUSU ALINMIŞ TAPUDA BABAMIN ADI SOYADI ZEKİ ALTÜNTAŞ OLARAK YAZILI 1996 YILINDA KADIKÖY BELEDİYESİNE ZEKİ ALTINTAŞ VRS LERİ OLARAK BEYANNAME VERDİK EMLAK VERGİSİNİ YATIRIYORUZ O ZAMAN VERGİ DAİRESİNE DE GİTTİK ZEKİ ALTINTAŞ OLARAK İŞLEMLERİ YAPTIRDIK VERGİLERİNİ ÖDEDİK KADIKÖY TAPU DAİRESİNE GİTTİK TAPUYU ÜZERİMİZE ALMAK İÇİN AMA NÜFUSTA ALTINTAŞ TAPUDA ALTÜNTAŞ OLDUĞU İÇİN ORADAKİ MEMUR İŞİNİZ UZUN SÜRER EYER SATMAYACAKSANIZ BÖYLE KALSIN BİR ŞEY OLMAZ DEDİ BİZDE O ZAMAN TAPUYU ÜZERİMİZE ALMADIK BEN VE ANNEM ADANA İLİNDE İKAMET ETMEKTEYİZ TAPUYU ÜZERİMİZE ALMAK İSTİYORUZ TAPUDAKİ YANLIŞ YAZILAN ( I ) YERİNE (Ü) HARFİ İÇİN NE YAPMAMIZ GEREKİYOR MAHKEYE VERMENİZ GEREKİYOR DİYORLAR ADANADA Kİ MAHKEMEYE VEREBİLİRMİYİM MAHKEMEYE VERECEKSEM MAHKEME SONUCUNDA TAPUYU ADANA DAKİ TAPU DAİRESİNDEN Mİ ALIRIZ YOKSA İSTANBULA MI GİTMEMİZ GEREKİR. BU KONU HAKKINDA E-POSTA ADRESİME BİLGİ VERİRSENİZ MEMNUN OLURUM.HAYIRLI GÜNLER DİLERİM SELAMLAR
Tebernüş bey merhabalar; Yatırım amaçlı Emniyet evlerinden ev bakıyorum. Sapphire nin tam karşısındaki sokak. Çok eski bina ve kat irtifaklı, 165 000 TL. kira ederi 1300 TL. ne düşünürsünüz?
newresidence su anki durumu hakkında bilgi verebilirminiz. 1+1 85000 tl den son dairelerini satıyorlar. lokasyonu nasıl kira getiri nasıl olur.. prim potansiyelini metrobüs nasıl etkiler? yatırım yapılılırmı