Tema İstanbul

Soru

Tebernüş bey merhaba, iyi günler diliyorum. Hiç bir projeyi yada siteyi kötülemek istemem, çünkü ev yatırımı nerde yapılırsa yapılsın, "istisnalar hariç" uzun vadede kazandırır, "temapark'ı yapan firmaları düşününce, piyasanın devleri diyebiliriz." hele oturulacak bir ev alınıyorsa, alındığı gün karlıyızdır. Ancak "izninizle", Murat bey'in cümlesini alıp bende yorum yapmak istiyorum. "Murat bey'in cümlesi,temada en kötü zemin kat ve kuzeye bakan daire 205.000 tl den satıldı ,,,bence 275 bin tl lik atakent 3 deki daireyi 205.000 tl tema dairesi ile karşılaştırın, 325.000 tl lik daireyi de 229.000 tl tema dairesi ile karşılaştırın" Bu cümlede bir konuya dikkatinizi çekmek isterim. En iyi 1+1 ler kıyaslanıyor, fakat atlanan küçük bir detay var, net metrekareler. Temada 68 m2, Avrupa Atakent 3 teki 84 m2, yani nette tam %50 kadar fark var, o nedenle 229bintl nin üzerine %50 fark konulmalı ve kıyaslama yapılacak fiyat 343bin tl olarak dikkate alınmalı ve 325bin tl karşılaştırmalıyız. Ahmet Bulut Bey'e burada katılıyorum ve kesinlikle destekliyorum. Her yönüyle mükemmel olan bir sitede :) gerçekten mükemmel abartmıyorum. hiç risk almadan(vade,piyasa,sitenin oturması.. v.s) kira almaya hemen başlamak(bankaya verilecek faizi kirası karşılıyor, bu tutar otomatik olarak kar hanenize yazıyor.), daha akıllıca bir yatırım olur düşüncesindeyim. Temada fiyatlar m2-2900tl çıksaydı bu matematiksel hesabı yapamazdım. Oturmak için ev alan herkese hayırlı olsun diyorum, bence çok güzel bir proje, sağlık ve huzurla oturmanızı dilerim. yatırım amaçlı alanlar için farklı bir bakış açısı oluşturmak adına görüşümü paylaştım, 3 ün 5 in hesabı yapılmazsa,uzun vadede yatırım içinde kazandıracağından hiç şüphem yok. Atakent için yapılan ve güzel olan her şeyi destekliyorum. Sevgi ve saygılarımı sunuyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Haziran 2013 | 14:16 SabriyeYayadağ 589 Kişi okudu

Kentsel dönüşüm

Soru

Mrh Tebernüş bey. Bildiginiz gibi okmeydanında kentsel dönüşüm olaca k. Şu anda buradan daire almak mantıklımı sizce.buralarda tapu olmadıgı için şu anda 90 bin tl olan daire dönüşüm olursa 300 bin tl olacak diye konuşuluyor. Belediye başkanı dairenizi sakın satmayın diyor ben almayı düşünüyorum fakat kararsızım yıkım olunca yerine daire verirlermi acaba borçlandırırlarmı bilgilendirirseniz sevinirim timler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Haziran 2013 | 00:29 Nedim bozkan 589 Kişi okudu

kayaşehirden daire almak mantıklımı

Soru

100.000 tl cıvarı yatırım ıcın kayaşehir uygunmu çok teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Haziran 2013 | 22:56 nahide akgül 590 Kişi okudu

Park Verde Kurtkoy

Soru

Merhabalar; Öncelikle yardımınız için şimdiden teşekkürler. Kurtköydeki Park Verde sitesi ile ilgileniyoruz, bütçemize de uyuyor. Projenin konumu, Kurtköy'ün gelişimi, geleceği, ulaşımı (metro projesi ulaştırma bakanlığı websitesinde planlananlar arasında yer almıyor) açılarından bakınca mantıklı bir proje midir? Yatırım amaçlı değil oturmak için almak istiyoruz. Tesekkurler, İyi çalışmalar, Sibel Aksu

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Mayıs 2013 | 16:20 Sibel Aksu 589 Kişi okudu

sıte ıcerısınde mala zarar ve hırsızlık

Soru

ıspartakule efes evlerıne ocak ayında tasındık 3 bısıkletı kapıda bulunan sıte ıcerısınde bısıkletlıge kıtledık. 15 gun once ılk once esımın bısıkletının kılıdının kırılıp bınılıp lastıklerının patlatılıp atıldıgını sonrada kendı bısıkletımın aynı seye maruz kaldıgını gordum ve yonetıme bıldırdım bırsey yapamayacaklarını kamera goruntulerının kotu olduklarını bulamayacaklarını soyledıler. tam neyse dıcektım kı bu sefer bız tasındıktan bır ay sonra sıte gorevlısı ve bır guvenlıkcı ıle kapımıza geldıler ve merdıven boslugunda bulunan bısıkletlıkle kızımızın scoterını sıgınaga ındıreceklerını merdıven boslugunda durmasının yasak oldugunu soyledıler bende pekı alın ındırın dedım yaz geldıgı ıcın bısıklet ve arabaya bısıkletlıgı takacagımdan sıgınaga gorevlıyle ındık ve ne bısıkletlık ne de scotter yok bu sefer 10-15 gunluk bır yonetıme ulasma ve gorusme netıcesınde sonuc ındıgının kanıtı yok bırsey yapamayız oldu. evet para eder bırsey degıller belkı ama bugun oradan malımızı calan kılıdı kırıp bısıkletlerı darp edıp kullananlar yarın evımıze de gelebılırler dava acabılırmıyım bana yardımcı olacak bır avukat bır fıkır verecek bırı varmıdır tesekkurler (sıtede 15 guvenlıkcı ve kameralar var sıtenın full etrafı kamera cevrılı ama kameralar cok kotu cekıyor.)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mayıs 2013 | 13:07 serhat bozburun 590 Kişi okudu

Bahçetepe tapu masrafı hk

Soru

Tebernüş Bey merhaba, nasılsınız? ben Baheçetepe Projesinden bir daire aldım 394.000 TL tutarında benim bildiğim tapu masrafı binde sekiz ama çevremdekilere sorduğumda kimi yerde yüzde dört kimi yerde yüzde 2 cevap aldım. Ben tapu masafı olarak ne kadar ödeyeceğim? Bilgi verirseniz çok sevinirim. Teşekküler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mayıs 2013 | 14:45 YÜKSEL SERBEST 589 Kişi okudu

Towerland Satış ofisi Yerine yapılan İnşaat

Soru

Merhaba; Doğu Ataşehir Andromeda Plus'ın önündeki yanan Ağaoğlu satış ofisinin yerine yapılan inşaatla ilgili bilginiz var ise paylaşır mısınız? İyi Günler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Nisan 2013 | 15:13 Tamer Şükür 589 Kişi okudu

yatirim fikri

Soru

Merhaba oncelikle teskkur ederim şimdiden gorusleriniz icin. Sorum su. 180'200 bin liraya 1+1 ev almak istiyorum oturmayacagim yatirim amacli kira ve sonrasinda satip baska bir yatirm amacli kisa orta vadeli planlarim dogrultusunda . 1. Secenek ..Metrokent gecen sene kiptas 170 bine ev satti su anda emlakcilarda 200''210 bin arasi 2.secenek.. avrupa k. Ispartakule 3 de 180 bin civari daireler... Kisa orta vade yatirim icin siz olsaniz ne yaparsiniz ya da 3. Bir secenek sunarmisiniz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Mart 2013 | 21:32 Gültekin Sert 590 Kişi okudu

Fatih Eğrikapı'da yatırım?

Soru

Ayvansaray Eğrikapı'da (Eğrikapı'nın çok yakınında) iki katlı müstakil bir bina ile ilgileniyorum. Bina eski ve çok yıpranmış, en üst katı neredeyse harabe vaziyette. Arsası 95 m2, arkasında çok küçük bir bahçesi var, gerisine bina kondurulmuş. Halkalı Bezirganbahçe Sitesi'ndeki dairemi satıp yatırım amacıyla bu binayı almak istiyorum. Binanın ederi benim dairemin satış bedelinden biraz daha yüksek (kalan kısmı birikimimizden tamamlayacağız). Bana fiyatı uygun gibi göründü. Söylendiğine göre binanın yıkılıp aynı şekilde yeniden yapılması da mümkünmüş. Lakin bu binanın özellikle arka tarafı tam bir varoş; gecekondu tipli yapıların olduğu genel anlamda kötü bir görüntüye sahip. Genel olarak sur içinin değerleneceğini düşünüyorum ve bu çerçevede Eğrikapı taraflarının da bu gelişimden nasibini alacağına inanıyorum. Bir yandan bilgiğiniz gibi Halkalı Bezirganbahçe tarafları da gelişmeye devam ediyor. Size sorum şu olacak: Önümüzdeki beş yılı düşünürsek, Bezirganbahçe'deki daireyi satıp Eğrikapı'daki bahsettiğim özelliklerdeki binayı alma düşüncesini yatırım mantığı açısından nasıl değerlendirirsiniz? Doğru mu düşünüyorum? Yoksa böyle bir maceraya hiç bulaşmayalım mı? Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mart 2013 | 02:18 Yusuf Kaçar 589 Kişi okudu

Fer Yapı - İstwest Hakkında

Soru

Merhaba, Proje başlangıcında İstwest projesinden zemin kat bahçeli bir daire satın aldım. Henüz inşaat başlamamış olduğundan, seçimimi maket üzerinde yapmak zorunda kaldım. Geçen gün kaba inşaatı tamamlanmış dairemi görmeye gittiğimde satış danışmanı bana daha önce birlikte seçmiş olduğumuz dairenin yanında kalan ve önü bina ile kapalı bir daire gösterdi. Bu dairenin benim maketten seçmiş olduğum daire olmadığını söylediğimde de benim yanlış anladığımı söyledi ve durumu hiçbir şekilde kabul etmedi. Daireyi ailemle beraber 4 kişi seçmeye gittik ve hepimiz makette hangi dairenin bize gösterildiğini çok net bir şekilde hatırlıyoruz. Bu konuda yasal bir yaptırımımın olabileceği konusunda sizden yardımınızı talep ediyorum. Detaylı bilgi için bana aşağıdaki telefon numaramdan da ulaşabilirsiniz. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim. Saygılarımla, Ahmet Cemal Dedeoğlu

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
20 Mart 2013 | 17:00 Ahmet Cemal Dedeoğlu 589 Kişi okudu