Yatırımlık daire

Soru

Öncelikle iyi günler diliyorum ; 70 bin kadar nakitim var üstünede kredi çekip aylık ödemeleri 1200 tl gibi olan yatırımlık bir daire almak istiyorum. Beylikdüzünde site olmayan ve çok katlı blokların birinde ( Megakent civarı ) 150 bin civarında 10-12 yıllık bir daire almak mı mantıklı yoksa Çekmeköy Çamlık,Mehmet akif mah. , Mimar sinan mah yada Taşdelen gibi semtlerde yine 150 -160 bin civarında 8-10 yıllık daire almak mı mantıklıdır ? Kira getirisi olarak beylikdüzü daha avantajlı ama Çekmeköyde gelişmekte olan bir ilçe ve ileride prim yapacağını düşünüyorum sizinde fikirlerinizi alıp ona göre yatırım yapmayı düşünüyorum. Şimdiden tşk ler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Kasım 2012 | 12:23 serkan öztürk 568 Kişi okudu

Ünsal Yapı Ispartakule

Soru

Tebernüş Bey Merhaba, Sitenize yeni giren haber ile ilgili izin verirseniz bi sorum olacak. Ünsal Yapı yeni projesi Yeni Hayat Konakları'nı Ispartakule'de hayata geçirecek. Yeni Hayat Konakları'nın inşaat çalışmaları 2013 yılında başlıyor...Ünsal Yapı'nın Yeni Hayat Konakları projesi Ispartakule'de, Bizim Evler 4'ün bitişiğinde inşa ediliyor. diyor haberde bizimevler 4 ün yanı derken arkasında innovia var bu proje ön tarafınamı yapılacak yol kenarına bizimevler 4 den ev alırken orayı park yapılacağını söylemişlerdi. kolay gelsin...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Kasım 2012 | 17:09 Ahmet Eroğlu 567 Kişi okudu

RİTİM İSTANBUL

Soru

Merhaba, Dün itibariyle Dumankaya Ritim İstanbul' dan 2. etap, home-ofis, deniz manzaralı ve alışveriş meydanına bakan konumda 1+1, 86 m2 brüt evi yatırım amaçlı 343.000-TL sına almayı planlıyorum. Bu projenin Adliye Sarayı' na, Carrefour'a, metroya yakınlığı oldukça cezbedici, hatta metro durağına 150 mt, ve projenin içinde bir metro durağı yapılması da gündemdeymiş, ancak teslim süresi 2.5 yıl gibi uzun bir süre. Şu soru kafamı hala kurcalıyor, Ataşehir'de Brandium'da hemen hemen aynı özelliklerdeki 1+1 yaklaşık 365-370.000 aralığında, konseptte hemen hemen aynı, ve teslim 2013 Aralık. Ayrıca Ritim İstanbul'da kira çarpanı 40-TL, burdaki minimum kira 2.600 deniyor, Brandium' da kira 1.500-TL seviyesinde olur dendi. Acaba Ataşehir' e mi yoksa Ritim İstanbul'a mı yatırım yapmalıyım? Bu konudaki fikirlerinzi rica ediyorum. Şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Eylül 2012 | 15:19 BÜLENT TÖREN 567 Kişi okudu

fiyapı senet ödemeleri

Soru

hilal hanım merhabalar. fiyapı bildiğiniz gibi battı batıyor bende fiside projesinden biraz peşin gerisi 65 adet senet karşılığı bir daire aldım , 34 adet senedi ödedim fiyapı senetleride 3. şahıslara ciro etmiş 3.şahıslarda senetleri protestolu olarak bankalara vermişler. ben ödemeleri bankaya yapıp senedi alıyorum ama fiyapının durumu kötü olduğundan dolayı kalan senetleri dairem teslim edilene kadar ödemek istemiyorum .senetleri ödememek için nasıl bir kanuni yol izlemem konusunda yardımınızı rica ederim

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
01 Eylül 2012 | 18:34 tayyar dalman 568 Kişi okudu

Yatırım için 2 öneri

Soru

Merhaba, Yatırım için 2 alternatif belirledim. Hangisi dogrudur sizce? (ya da 3. alternatifiniz varsa soyleyebilir misiniz?) 1. alternatif Halkalıdan toki evlerinden 170000 civarına bir ev alıp (ortalama 650 lira kira geliri ile) + 120000 liraya hadımkoy gibi gelişmesi muhtemel bir yerden ev almak orada da kira geliri 300 tl civarı oluyor. 2. alternatif Halkalı civarından bitmiş (örneğin güneşpark evleri) projeden bir ev almak burdaki bir dairenin fiyatı yaklasık 270000-280000 civarı kira geliri ise 1000 lira "Yatırım için ev alırken nelere dikkat etmek gerekiyor?" isimli köşe yazınızdaki maddeleri dikkate aldığımızda bu iki tercih de yapılabilir bir yatırım olarak görünüyor (en azından ben oyle gördüm ) Görüşlerinizi bekliyorum?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ağustos 2012 | 16:27 Kadir Erdoğan 567 Kişi okudu

silivri saray evleri hakkında

Soru

ataköyde ikamet ediyorum.silivri saray evlerinde en ön sırada,sıfır deniz manzaralı 140 m2 bahçe katı beğendim.lüks yapılmış.açık ve kapalı havuzuvar.yazın ve hafta sunu kullanmak istiyorum345.000 tl. istiyorlar. fiyat yüksekmi,yüksek ise normali nedir.prim yaparmı ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Temmuz 2012 | 14:49 emine belgen 567 Kişi okudu

N Merkez

Soru

Merhaba Sayın Kıreccı; rıca etsem sayın Özyurt'a sorarmısınız.Nmerkez projesınde İBB meclısınden onay cıkmazsa 11 katın ustundekı daıre sahıplerı ıcın b planları nedır?N merkezdekı hayallerını bızzat kendısınden duymustum Doğan Araslı caddesının en ıddalı projesı yapacaktı,hala bu ıddası devam edıyormu yoksa heyecanı gıttımı? Ve Esenyurt magdurları olarak Esenyurtun gelecegını nasıl goruyor cunku yenı projenın satısına baslandı ben artık mutahıtlerın bundan sonra Esenyurta yatırım yapmalarına pek ıhtımal vermıyordum...Cok tesekkur ederım ıyı aksamlar....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Temmuz 2012 | 19:24 Kerem Bulut 568 Kişi okudu

Fikirtepe, Kentsel Dönüşüm, Belgin Bilgiç

Soru

Merhabalar Belgin hn, Fikirtepe bölgesinde malümünuz yapılaşma için firmalarla anlaşma yoluna gidiliyor. Firmalar ile yapılan bu anlaşmada bizlerin birbirimizle, bizlerin yüklenici firma ile alacağımız dairelerimizi nasıl tesbit edeceğiz. Yani bu paylaşım nasıl olacağı konusnuda bilgi verirseniz memnun olurum. Saygılarımla

Belgin Bilgiç tarafından yanıtlandı.
04 Temmuz 2012 | 19:20 Menderes YAVUZ 568 Kişi okudu

Dumankaya Modern'in inşaatı durdurulmadı

Soru

iyi gunler tebernus bey, dumankaya modern projesi durduruldu mu? saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mayıs 2012 | 23:48 ozkan eren 568 Kişi okudu

innovia

Soru

mrb hilal hanım geçen sene innovia 2 den residanse 1+1 65 brut 116 bin tlye yatırım amaclı bir daire satın aldım peşinatı ödedim halen taksitlerini ödüyorum dairem 2012 haziranda teslim edilecekti ne yazıkki bu tarihe yetişmeyecek 1-2 ay kadar gecikecek teslimatta toplu bir ödemem vardı vadesi 2012 haziran olan bu ödemeyi daireyi teslim alırken kredi ile ödemeyi düşünmüştüm tapu olmadan kredide kullanamayacam bu ödemeyi nakit ile gerçekleştirecek durumda da değilim bu durumda daireyi bir başkasına satabilirmiyim şuana kadar ödediğim para 30 bin. daire teslimatında metrobusunde açılması ile birlikte % 15 prim öngörüyorum ödediğim paraya hemen satmalımıyım yoksa biraz daha bekleyip maxsimum karla nasıl kendi lehime çevirebilirim bana bir yol gösteririmisiniz

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
17 Mart 2012 | 09:48 SELİM ACAR 568 Kişi okudu