Tebernüş bey merhabalar. Diğer projelerede bu kadar vakit ayı

Soru

Tebernüş bey merhabalar. Diğer projelerede bu kadar vakit ayırıyor ve yorumlar yapıyormusunuz bilemiyorum ama Nish Adalar ile ilgili bizlerin meraklarını gideriyorsunuz, sizi okadar benimsedikki ve bu proje ile ilişkilendirdikki aramızda size Tebernish Kireçci demeye bile başladık, kusurumuza bakmayın ) Yorumları okudum, son yorumlara baktığımda havuzun büyük olma meselesi var bu konuda bencede bu kadar az kullanılacak bir ünitenin böyle büyük olmasına gerek yok, zaten 1 kapalı 5 havuz olacak toplamda. Ahmet bey bizlere kulak versede bu sevdadan vazgeçseler. Yerine çocuklarımız için oyun alanı veya oturup dinlenebileceğimiz alan haline getirseler, m2 çok büyük çünkü, yorumlarda 3000 m2 den bahsediliyor. Bir arkadaşımız size bir soru yöneltmiş,benzin istasyonu meselesi dikkatimi çekti, acaba araştırabildinizmi ? Okul inşaatının yanına istasyon yapılacak olması ne derece doğrudur bu konuda bizi aydınlatabilirmisiniz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mayıs 2011 | 19:21 Seyfi Mühürdar 567 Kişi okudu

Merhaba sarıgazi bölgesinde baraj yolu üzerinde yani su havzas

Soru

Merhaba sarıgazi bölgesinde baraj yolu üzerinde yani su havzası sayılan noktada yapılan yeni bir site mevcut bu siteden ev almayı düünüyorum ancak öğrendiğim kadarı ile sitenin genelinde olmasa da tapu sorunu olduğu söyleniyor 10 bloğun 5 veya 6sına tapu verilmiş diyorlar diğerlerine toprak sahibi inşaatlar bitince inaşaat firmasına tapuyu devredeceğini söylüyor bu durumda böyle bir yerden daire almayı tavsiye edermisiniz yani tapusu olanlardan almak veya diğerlerinden almak bu durumda nasılbir skınıt getirir bilgi verebilrsenizsevinirim. (site adı merit life kent sitesi ) daire fiyatı 140 m2 240.000 tl ilginiz i,çin teşekkğr ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mayıs 2011 | 08:55 METİN KILIÇ 567 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey çok zor bır durumdayım.daha önceden ya

Soru

merhaba tebernüş bey çok zor bır durumdayım.daha önceden yazmıştım ağaoğlu my city daırem var.ama aldığım daıre 89 mt kare ve bu 4 kışılık bunun ıkısı çoçuk ve kuçuk yeterli değil gıbı duruyor.bız burayı oturmak için aldık. benım daha cok hayalım her zaman ya denıze karşı yada çoçuklarımın dırek toprak çime basması mustakıl vılla.bunun için bahceşehır eston dahıl olmak uzere tum projelerı gezdık ama lokasyonlar merkeze uzak .eşimde ısrarla bahçelievlerde 130 mt kare fıyat olarak 600.000 tl burayı almamızı ama ben bunun bu fıyatı görmüş bır dairenın çok pahalı olduğunu ısrar etmekteyım.bekleyıp nısh ataköy almak daha mantıklı olduğunu düşünmekteyım.tabıı aslında içime sınen mustakıl vılla yeşil alanı bol böyle bır proje tavsıye edebılmısınız.my city 600.000 tl 130 mt kare pahalımı.bırde my world dairem var. anderemoda merkez bankası durum ne aşamada.nish adalar ataköy son durum nedir.ve ağaoğlunun bahçelievlerdeki 2. arsaya konut yapılacakmı bılgınız varmı.bırde my city 89 mt kare satıp 130 mt kare almakmı yoksa dairemı satmayıp kiraya verıp yenıden kredi çekip almakmı daha avantajlı olur 89 mt kira getirisi 1.300tl ve topraktan aldım. şimdiden teşekkür ederim iyi geceler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Mart 2011 | 00:34 selçuk güler 567 Kişi okudu

Size gönderilen bir soruya Nish Adalar satış ofisinden veril

Soru

Size gönderilen bir soruya Nish Adalar satış ofisinden verilen cevaba müsadeniz olursa karşı cevap vermek istiyorum Sizin aracılığınızla eksik bilgilendirme yapıldığını düşünüyorum. Nishadalar satış müdürü demiş ki œ Sn.Mustafa Bağcı sorusuna cevaben œ... Nishadalar'da bulunan 2+1A - 2+1B tipi dairelerin mutfaklarının mimarı tasarımları farklıdır. Dairelerin satışa açıldığı günden bu yana iç tasarımlarında herhangi bir değişiklik yapılmamış olup, mutfak alanları da satış ofisimizde bulunan kat maketlerinde, ve kataloglarımızda ilan edildiği şekilde imalatı gerçekleştirilmiş, ilgili dairelere ait örnek daireler yapılmıştır. İmalatı yerinde görülebilir. Saygılarımla Murat Keskiner Murat Bey'in kendi projesi hakkında bilgi eksikliği var sanırım.2+1A - 2+1B tipi daireler satışa ilk çıktıklarında açık mutfaklardı. Mutfak tezgahları ve lavaboları salon duvarlarına L yapacak şekilde dayalı idi. Daha sonra Türk Halkı'nın açık mutfağa uygun olmadığını sanırım bir şekilde anlayınca projede değişikliğe gidip mutfakları bir şekilde kapalı mutfak haline getirmeye çalıştılar -araya bir duvar koyarak ve mutfak dolaplarının yerini sonradan ekleme duvara dayanacak şekilde değiştirerek.- Ama bu sonradan 2+1'lerde yaptıkları kat planı değişikliği ile bence hem gereksiz bir ara koridor oluştuğu için salonu küçülttüler, hem de yeni mutfakkımsı şeye kapı koymadıkları için tam anlamı ile kapalı mutfak oluşturamadılar. Ben de her iki 2+1 daire tipinin de ilk durumda ve mutfak revizyon yapıldıktan sonraki durumlarına ait kat planları elimde var. İsterlerse hem size hem de Murat Bey'e mail atabilirim. Sonuçta web sitelerinde uzun bir süre ilk durumdaki kat planı vardı, bir gün hiçbir açıklama yapmadan değiştirdiler aynı vaziyet planını ve havuzları değiştirdikleri gibi. Kaldı ki mutfak dışında daha önce de antreyi küçülterek hem yatak odasını büyülttüler hem de salonda buzdolabı için yer açtılar. Antre proje ilk başladığında 11,35 m2 idi şimdi 9,07 m2. Bu değişiklikler son derece olumlu değişikliklerdi kendilerini takdir ediyorum. Dairelerin satışa açıldığı günden bu yana iç tasarımlarında herhangi bir değişiklik yapılmamıştır demektense; açık açık sözlemede istediğimiz değişikliği yapabiliriz yazıyor, daha iyi olacağını düşündüğümüz için bu yasal hakkımızı kullandık demiyorlar ve neden böyle eksik bir bilgi veriyorlar anlamadım. Gerçi olayın hukuksal boyutunu bilmiyorum, böyle bir hakları gerçekten var mı bilemem ama siz de bu hakları var dediğiniz için bu konuda şüphem yok. Ben ve diğer sağduyulu müstakbel komşularım 2+1 dairelerde sadece eğer sonradan koydukları duvara ilaveten bir de kapı koyarlarsa ve mutfağı gerçek anlamda kapalı mutfak yaparlarsa çok daha iyi olacağını düşündüğümüzü söylüyoruz. Kapalı mutfak yapılmasına bir itirazım yok her ne kadar ben daireyi alırken tamamen farklı bir kat planını görerek almış olsam da. Projeyi ve örnek daireleri gören herkes de aynı şeyi düşüneceğini inanıyorum. Amacım böyle güzel bir projenin müşterilerden gelen geri beslemelerle hakkettiği gibi daha iyi bir yere gelmesi. Eğer sizin de imkanınız olup gidip 2+1 daireleri görürseniz bence sizde aynı öneriyi yapardınız bir uzman olarak Tebenüş Bey. Sonuçta aklın yolu bir. Bana bu imkanı verdiğiniz için de siz tekrar teşekkür ediyorum .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Mart 2011 | 18:23 Gökmen Albayrak 567 Kişi okudu

Merhaba; Özyurtlar\'ın isim engelli projesinde (Nmerkez)69bin T

Soru

Merhaba; Özyurtlar'ın isim engelli projesinde (Nmerkez)69bin TL ile lansmanı yapılan daireler 89bin TL'ye çıkarılmış.(sadece 1+1lere zam yapılmış, diğer konutlar aynı) İlk 1 aylık reklam harekatı sona erdi, hatta kampanyalarını tapu verdikleri Ntepe ye kaydırdılar. Durum nedir? 1,5 ayda yapılan %15lik fiyat artışını nasıl yorumlamalıyız. 2 yıllık inşaat sürecinde artış devam eder mi? Projenin bitiminden sonraki 2 yılda bu rakamları satış aşamasında realize etmek mümkün müdür? Bu projenin reklam kampanyasının erken sonlandırılmasının nedeni ne olabilir? İki ortaklı bir proje olduğu için herhangi bir muhalefetten dolayı mı daha fazla reklam yapılamıyor ya da isim engeli kalkana kadar reklama ara mı verdiler. Bu konuda bildiklerinizi ve yorumlarınızı paylaşır mısınız. Teşekkürler. Saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Şubat 2011 | 13:35 tarık öztürk 568 Kişi okudu

İYİ AKŞAMLAR.Bi konuda yardımınıza ihtiyacım var.Ekim baş

Soru

İYİ AKŞAMLAR.Bi konuda yardımınıza ihtiyacım var.Ekim başında istanbul saraylarından bi daire aldım fakat ne yazık ki daireyi satın aldıktan sonra sizin yorumlarınızı okudum ve şimdi gözüm çok korktu açıkcası.fesih için 14 bin tl kesinti yapıyorlar.BU benim için çok büyük bi para şimdi yeni bi kampanya başlatmışlar fesihden vazgecersek bizi o kampanyaya dahil edbileceklerini söylediler bu yeni kampanyaları maddi acıdan oldukca mantıklı görünüyor biz bu tefe tufe ile söz imzalamıstık.ama ne yapacagıma karar veremiyorum bi taraftan 14 bini düsünüyorum diğer tarftan da acaba 14 bin kaybetmeyeyim derken daha da zarara girermiyim diye çünkü gec teslim va aidatlar inanın beni cok soguttu.diğer tarftan da bu yeni kampanyaları cok mantıklı aslında ev almak için iyi bi fırsat gibi görunuyor. bana yardımcı olun lütfen.bu arada aldıgım 119 m brut daire net 77 m fiyatı 352 bin bu fiyatlara daha büyük daireler alabilecegim projelerde var.ne yapmalıyım zararın neresinden dönersem kar deyıp 14 bin üstüne saoguk su mu içmeli yoksa riskleri göze alıp devammı etmeli.bosphorus ve ist sarayların eski halkalı cöplüğü üzerinde oldugu dogrumu.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ocak 2011 | 22:26 erkan yıldız 567 Kişi okudu

"Konut balonu" konutlarin gercekten faz

Soru

"Konut balonu" konutlarin gercekten fazla fiyata satilmasi nedeniyle konut piyasasindaki fiyatlarin birden dusmesiyle kriz baslamasi demektir. Fiyatlar gercek fiyatlarina dusunce evlerini odemek icin kredi alanlarin evlerin fiyatlarindan fazla kredi odemelerine neden olur. Boyle bir konut balonu Turkiye'de varmdir? Bunun patlama zamanini tahmin edebiliyormusunuz? Konut balonunun patlamasi demek konutlarin gercek fiyatlarina dusmesi demek? Bu ne zaman olacak? Tahminlerinizi bildirirseniz sevinirim. Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ocak 2011 | 08:50 Filiz Bilgin 567 Kişi okudu

sayın Kirecciİlginiz ve bilgileriniz için teşekkür ederim.Ev

Soru

sayın Kirecciİlginiz ve bilgileriniz için teşekkür ederim.Evet arsa almak çok karlı.cok gerilere gitmeye gerek yok, Kayseride 6 veya 7 yıl once 50bin euro olan arsalar bu gun 350bin euro, Bunun sebebi yuzde 30 la arsa karşılığı 15 daire olduğu için. yeni gelişme akslarını iyi hesap edince sonucu kısa zamanda gorebiliriz. Şehirler ve belediyeler büyüyor ihtiyaçlar artıyor.Bu noktada gelişme iyi ongörülürse arsanın veya tarlanın çok iyi getirisi olduğu anlaşılır.Dediğiniz gibi 40 yıl once 50 bin dolarla bir yarı mahalle arsası alınır, 400 yıllık maaş elde edinilirdi Yani artış geometrik dizi ile olmustur. Gene şehre yakın bolgelerden Tarla arsa arazi almak daha karlıdır.sağlıcakla kalın.herkese bol kazançlı sağlıklı mutlu gunler efendim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Aralık 2010 | 15:38 mustafa kemerli 567 Kişi okudu

tebernüş bey iyi günler.size sorum çanakale karabiga şahmele

Soru

tebernüş bey iyi günler.size sorum çanakale karabiga şahmelek koyunda denize nerdeyse sıfır çok güzel 13 dönüm şu an tarla gozüken bir yerim var ben sizce burayı satimmi geleceği nasıl olur saklarsamda boyle mi yoksa parselleyip dublex villa imarlı bir yer haline getiripmi saklıyim.tabi bunun için 1 yıl kadar uğraşmam gerek.şu an bölgede 300 metre imarlı parseller 20 25 bin tl.lütfen detaylı bir analiz yaparmısınız çok teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Temmuz 2010 | 21:03 eren eren 568 Kişi okudu