Yatirim amacli konut tavsiyesi
Tebernus bey iyi gunler. Yatirim amacli ortalama 400.000? tutarli bitmis yahut bitmeye yakin Konum olarak İstanbul'dan bir daire dusunuyorum bu konuda yardiminizi bekliyorum Saygilar
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Tebernus bey iyi gunler. Yatirim amacli ortalama 400.000? tutarli bitmis yahut bitmeye yakin Konum olarak İstanbul'dan bir daire dusunuyorum bu konuda yardiminizi bekliyorum Saygilar
Hocam 17/2/2016 yazdım cevap vermişsiniz teşk.Yani benim anladığım kadarıyla MASTER PLANI Kentsel dönüşümün ilk.aşaması.Bu bittikten sonramı çalışmalar başlayacak Birde evimizin yıkılacağını söylemiştim.Anayol kenarı olduğu için yıkılacak ancak bizden önce 3 km var yani yukarıdan başlayacaklar.Hepsini kamulaştırdıktan sonramı yıkıma başlarlar yoksa kamulaştırabildiklerini sıraylamı yıkmaya başlarlar lütfen yardım tşk
aidat gecikme faizi aylık yüzde beş olması gerekirken iki üç ay gecikmeyede bileşik yüzde beş uyguluyor bu doğrumudur doğru değilse bunu nasıl düzelttirme yaptırımı uygulayabiliriz kolay biçimde mahkemeye gitmeden teşekkürler
Merhaba, ben dün peşin para ile bir ev aldım ancak eve gelince tapuda kat irtifakı yazdığını farkettim. Aldığım gayrimenkul iki yıllık ve iskanı var ancak kat mülkiyetine geçilmemiş, nedenini bilmiyorum. Emlakçı pahalı olduğu için mülk sahiplerinin geçmediğini söyledi ancak doğru mu bilemem. Bunun benim için ne sakıncaları olabilir, ne yapmalıyım? Saygılar
Merhaba. 2014 yılında dairemi sattım. Benim oturduğum dönemde, benim bulunmadığım bir toplantıda alınan bir karar ile, aidatların yeterli gelmemesi nedeniyle benden yüksek bir meblağ para talep ediliyor. Üstelik 1.5 sene sonra. Bu durumda ne yapmalıyım. Teşekkür ederim iyi çalışmalar
kiracım, bankaya ödeme yaparken 5-6 aydır iş yerinden izin alamıyorum bahanesi ile bıraktı kirayı elden ödüyor.(aylık 625 tl)Maliye tarafından yapılacak incelemelerde bu durum benim açımdan sorun yaratır mı? Ne yapma mı önerirsiniz?Selamlar.
21.08.2014 tarihinde 4.kat ve kapalı garaj olarak müteahhitle sözleşme yaptık.Karşılığında 200.000 liralık teminat senedi verdi. 01.09.2014 tarihinde oturulur durumdaki evimizi belediyeden yıkım ruhsatı almadan yıktı.temel aşamasına gelince karşımızda tescilli bina bulunduğu için anıtlar kurulu devreye girdi.binanın tescil tarihi 26.04.2013 tür. uzun prosedürlerden sonra 4 kat izni 12.5 metre yüksekliği olacak şekilde izin verdiler.müteahhit bize sözleşmede vaad ettiği şeyleri yapamayacağını, bu işten çok zarar edeceğini bize 1. katı vermek istediğini belirtip avukat aracılığıyla ihtarname gönderdi. biz ihtarnameye cevap vermedik. bundan sonra nasıl bir yol izlemeliyiz.saygılarımla
Şuan oturduğum bina annemin ve 3 kardeşinin üzerine ve hisse tapulu annem evi satmak istemiyo ama dayımlar evi satmak isteyip yeni ev yapmak istiyor ve vermediği halde izale-i şuyu davası açacaklarını söylüyo bu durumda açabilirler mi sizce?
Tebernüş Bey iyi günler, 2013 yılında müteahhitten sözleşme karşılığı bir daire aldım. Daire satışının yarısını sözleşme aşamasında peşin ödedim. Kalanlar için senet karşılığı müteahhide borçlandım. 2015 yılında müteahhit daireyi bitmiş olarak teslim etti. Benim de borcum bitti. Satış aşamasına geldik. Ben konutu bir başkasına satmak istiyorum. Ancak müteahhit, sözleşme tarihinde satış bedeli üzerinden adıma fatura düzenlediğini ve bu nedenle önce bana kendisinin tapuda satış yapması gerektiğini, daha sonra benim başka birine satış yapabileceğimi söylüyor. BU durumda ben gereksiz yere tapu masrafı yapmış olacağım. Bundan kurtulmanın hukuki bir yolu var mıdır? Saygılar.
istanbulda toki yeni yapıceğını projelerden dar gelirli olarak yaralamak istiyorum.