Tepekent villamın değeri artabilirmi

Soru

Merhaba,Tepekent te villam var bitmiş 1milyon 600 bin tl ya satışa çıkarttım yazılarınızı okuyunca arsalar bile yüksek fiyatlara benim evim makul hatta düşük mü bu fiyat kanal İstanbul buranın fiyatını etkiler mi?yönetimin haberi olmasına rağmen fiyat konusunda fikir veren yok mallesef.Satmaktan vaz geçip beklesem prim yaparmı.10 yıldır bekliyorum aslında ama kanal İstanbul olana kadar birşey olmayacak diye tahmin ediyorum siz ne dersiniz?teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ocak 2020 | 11:52 Aydan İdil 2461 Kişi okudu

Yazlık almak istiyorum İstanbula yakın

Soru

Merhabalar 200_210,bin TL civarı, İstanbula yakın, denizi temiz olan bir yerde yazlık almak istiyorum, 1,5 yaşında bir oğlum var o yüzden site içinde olmasını tercih ediyorum, beylikdüzünde oturuyorum kışında atlayıp gidebileceğim bir yer olsun istiyorum neresini tavsiye edersiniz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Şubat 2019 | 15:03 Filiz tanyel Süner 2461 Kişi okudu

Çok hisseli tapuların durumu

Soru

MRH Tebernus Bey Bize ve kuzenlerimize babalarımız dan kalan arsaların tarlaların tapusu verilmiş Yalnız her bir tapuda belirtilen parsel üzerinde kardeşlerim ve babaları vefat eden kuzenlerim dahil toplam 16 hissedar var daha açık bir ifadeyle Toplamda tapusu çıkartılan 10 parsel var Her parsel numarası için kardeşlerim ve kuzenlerim de dahil 16 tapu kaydı var dolayısıyla adınıza kayıtlı her yapının 16 hissedarı var Benim sorum ben bu tapuda belirtilen gayri menkul nasıl satarım Tapuda belirtilen parseldeki hissenin satmak için 16 hissedarı onayını mi almam gerekir mesela tapuda 3335 Bolu parsel yazıyor burda benim hissenin 110 M2 olarak belirtilmiş Üçüncüsü adıma düzenlenen her parselde hissedar sayısı fazla olduğu için yapılarda belirtilen M2 küçük küçük bunları bir an önce nasıl kime SATABİLİRim örnek devlet mi alır emlakçılar mi alır Teşekkür Ederim

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ocak 2019 | 21:50 MELTEM DEMİR 2462 Kişi okudu

14 günü geçen devremülk alışverşinden nasıl cayabilirim?

Soru

merheba kadir bey erzin isos termal otelden 12.6.2016,da 2800 ön ödeme yaparak toplam 17800,e 1+1 devre mülk satın aldım,sözleşmeyi okumadan kalan 15000 tlyi 36 taksitle senet imzaladım,ondan sonra internette termal oteli araştırırken tüketicilerin şikayetlerini okudum,aldatıldıgımı anladım,cayma konusunda nasıl bir yol izlemeliyim.? teşekkürler

Av. Kadir Kurtuluş tarafından yanıtlandı.
28 Haziran 2016 | 09:44 serdal kılıç 2461 Kişi okudu

Konutbirlik-İmar İzni-Son Durum

Soru

Hilal Hanım Merhaba, Ben Halkalı istasyon mahallesi Konutbirlik' ten ev almak üzereyim. Babam tapuya gittiğinde memur hanım "Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın rezerv yapı alanında yer alıyor. Bu sebeple Küçükçekmece Belediyesi, 2012'nin sonundan beri burada imar uygulaması yapamıyor. Çünkü Bakanlık, bu bölgede tüm imar planı uygulamalarını durdurdu" şeklinde cevaplandırmış. Fakat alım satımda sorun görünmüyor. Biz evi almış olsak yarın hangi sorunlarla karşılaşırız? Oldu ki Bakanlıkça aldığımız ev bölgesine kamulaştırma getir bu durumda evin değeri nasıl belirlenir ve bakanlık bana nasıl bir çözüm getirebilr? kaldıki bu durumda olan ortalama 1000 daire var. Bölgede imar izni ile ilgili son durum nedir. Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim....

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
15 Aralık 2015 | 17:07 Mehmet Ali Kaplan 2462 Kişi okudu

Arnavutköy Haraççı Bölgesi İmar Durumları

Soru

3. Havaalanı , 3. Köprü , olası "Kanal İstanbul" Projesi Arnavutköy haraççı bölgesi imar durumunu nasıl etkiler ? Değişir mi ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Aralık 2014 | 23:12 mehmet polat 2461 Kişi okudu

GENYAP MİMARLIK MÜHENDİSLİK VE İNŞ. SAN. LTD. ŞTİ. Kağıthane 700 Projesi

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. GENYAP MİMARLIK MÜHENDİSLİK VE İNŞ. SAN. LTD. ŞTİ. nin proje sahibi olduğu Kağıthane 7000 projesiyle ilgileniyoruz. Proje Haziran 2016 Teslim tarihli. Firmayı pek tnaımıyorum. Proje hakkında görüşlerinizi merak ediyorum. Genyap Mimarlık hakkında bilginiz varsa yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ekim 2014 | 11:33 Mustafa Ayverdi 2462 Kişi okudu

uphill court bahçeşehir sitesindeki adaletsizlik

Soru

merhaba tebernüş bey UPHİLL COURT BAHÇEŞEHİR 66.5 dönüm arazi üzerinde 682 adet bağımsız bölüm 355 adet 1+1 daire, 128 adet 2+1 daire, 84 adet 3+1 daire, 108 adet sıra 3+1 villa, 6 adet 8+3 müstakil villa Toplam insaat alanı 107.000 m² Başlama - Bitiş Tarihi 2006 - 2008 varyap ve teknik yapı bu siteyi yaptılar ama çok esik bıraktılar makette herşey mükemmel derece bahçeşehirin özledigi her özellik vardı bu sitede sosyal tesis yeşillik spor sahaları site içi geniş yollar şimdi ise bizim sitemize ait olarak bildigimiz araziler özel okula satılmış , doga kolejine diger yandan bir otel inşaatı devam ediyor diger bir yanda top sahası ve park bölümü emlak gyo ve toki binası var site içindeki yollar belediyeye geçmiş site girişleri şaka gibi her binanın yönetimi ayrı kaliteli bir sitenin düştügü hallere bakın ataşehirdeki ne kadar güzel yapılmış bahçeşehirden neden çalmışlar uphill court bahçeşehir bu tip ayrı ayrı yönetimlerin yüzünden 1+1 dairelerin aidatları 300 tl buluyor sizce tebernüş bey maketteki satıldıgı gibi yeşil alanlarımıza kavuşabilir miyiz hukukla hareket edersek yoksa bu şekilde devam edermi 4 ayrı yönetim site içi yollar belediyenin arazilerimiz şahızların ellerinde, sosyal tesis yok dagılık cirkin bir şekilde kaderimize boyun eğip oturmaya devam mı edelim ? birde sizden ricam var neden böyle bir şekilde bırakmışlar uphill court bahçeşehiri varyap ve teknik yapı araştırma şansınız var mı .teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Eylül 2014 | 07:05 nuri kaya 2462 Kişi okudu

APARTMAN ORTAK ALAN

Soru

Hilal Hn. Apartmanımız alt katı dükkan olamak üzere toplam 6 katlı.(2 dükkan 10 daire)Dükkanlardan bir tanesi yeni satıldı.Apartmanın arkasında ve yeni satılan dükkanı da çevreleyen yaklaşık 200 mt2 lik bir alan var. Dükkan sahibi dükkanın yanındaki bu alanın kendisine ait olduğunu iddia ediyor. "Ben müteahhitten böyle aldım" diyor.Oysa tapuda böyle bir hakkı yok .Apartman sakinleri olarak bizim de yok. Orası binanın ortak alanı."Yok ben başbakanı tanıyorum,işte belediyede tanıdıklarım var" falan diyerek baskın çıkmaya çalışıyor.Biz de apartman sakinleri olarak ilgili alanı eğer isterse belli bir aidat ödeyerek belli bir sözleşme ile kullanabileceğini ifade ettik.Alınacak aidat yönetici tarafından apartman masrafları için kullanılacak.Dükkan sahibi henüz cevabını vermedi.Hayır da diyebilir.Benim size sorum şu:Böyle bir durumda dükkan sahibinin hakkı nasıl olmalıdır? Bir sözleşme ile aidat almak ne kadar doğrudur?Apartmanın ortak alanını tek başına bu kişinin kabadayılıkla kullanmak istemesine kimse dayanamıyor.Lütfen bize bir yol gösterir misiniz? Teşekkür ederim...

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
19 Temmuz 2012 | 11:44 FUNDA YILMAZ 2462 Kişi okudu