Evvel Istanbul kira çarpanı hk
Tebernüş bey merhaba, 2015 senesindr evvel istanbul'dan 114m2 2+1 daire satın aldım. Bu ay proje teslim edildi , suan ikinci el satilik fiyatlari 550-600bin tl civarında. Kira rayiçleri icin de 1500-1700tl civarı. 350 civarı bir kira çarpanı istanbul ortalamasının cok üzerinde degil mi? Bu durumda yanlış bir yatırım mı yapmış oluyorum (ben daireyi 350.000 tl ye aldım) , satmam mı yoksa beklemem mi daha uygundur sizce? Kayabaşı hk gelecek öngörünüz nedir, degerlenir mi? Teşekkürler
