iyi çalışmalar tebernüş bey size bir sorum olacak esenyurt k

Soru

iyi çalışmalar tebernüş bey size bir sorum olacak esenyurt kiptaş 3. etaptan 95 m2 daire aldık ama hiç bir şekilde kullanmadık yol mesafesinden dolayı şimdi satmak istiyoruz ev güney cephe 9 katlı binanın 6. katında yer almakta 2+1 olarak kullanılmayan tek daire diye bilirim piyasası 110 115 arası deniliyor bunun satışını en kısa en hızlı nasıl bir yöntemle satışını gerçekleştirebilirim acaba

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Temmuz 2011 | 12:56 ömer kumaşoğlu 277 Kişi okudu

Yazılarınızı okuduktan sonra 1+1 dairelere yatırım yapmaya

Soru

Yazılarınızı okuduktan sonra 1+1 dairelere yatırım yapmaya karar verdim.Düşüncem 65,000 tl civarında 2 adet 1+1 daire almak.Kurtköy de meranis park uygun fiyat ve 4-5 kattan oluşan binaları ile dikkatimi çekiyor .Bunun yanında hane plus ve makrom un esenyurt taki projeleri de ilgi alanımda güncel fiyatlar açısında bu projeler meranis e göre en az 15-20,000 daha pahalı. Tecrübe ve bilgilerinize dayanarak lokasyon ve tabi ki lira getirisi benim için önemli ise var olan fiyat farkı biraz daha zorlanarak esenyurt bölgesinde yatrım yapmama değer mi..? Yoksa meranis te de yakın kira getirisine sahip olabilirmiyim... şimdidien ilginizden dolayı teşekkür eder ,sabrınızdan dolayı şükranlarımı sunarım.hoşça kalınız..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Temmuz 2011 | 00:30 SALİH HANÇER 278 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey;bizim tuzla 1.etapta 75m2 dairemiz var.fiy

Soru

Merhaba Tebernüş bey;bizim tuzla 1.etapta 75m2 dairemiz var.fiyatı 85.000 tl civarı.Evimizi satıp 95m2 daire almayı düşünüyoruz.fakat 1.etapta 95m2 daire 115.000 tl civarıyken 2.etapta 100.000 tl civarı.2.etaptan alırsak ileride pişman olurmuyuz?2.etapta ileride bölge olarak değerlenme olurmu?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Temmuz 2011 | 12:40 nurdan altıntaş 277 Kişi okudu

merhaba, bağdat caddesinde 35 yaşında 1 binada yaşıyorum, bi

Soru

merhaba, bağdat caddesinde 35 yaşında 1 binada yaşıyorum, binamızın depremde yıkılma ihtimali bir hayli yüksek, gelen çeşitli firma tekliflerini 1 daire yüzünden refüze ediyoruz. Bu daireyi aşabilmenin yolu nedir veya yasanın değişme ihtimali varmıdır? iyi yayınlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ağustos 2011 | 16:38 ahmet ulusoy 277 Kişi okudu

merhaba Tebernus beyyuksek gerılım hattının altında arsam va

Soru

merhaba Tebernus beyyuksek gerılım hattının altında arsam var ımar varmıdır.etrafında hatta gerılım hattı dıregının altında 3 katlı bına var.benım yasal hakkım nedır.nasıl bır hak taleb edebılırım.tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ağustos 2011 | 22:04 bulent colakogulları 277 Kişi okudu