Tuzla Bolgesi biraz köpürme mi var?

Soru

Tebernus Bey Merhabalar...Tuzla bolgesi Cami, istasyon, postane ve yayla mahallelerinden oturmak icin kendime ve bir yakinimiza ev bakmaktayiz. Bu bolgeleri sahaya inerek arastirdigimizda su bulgularla karsilasiyoruz: 1) Talep edilen ev fiyatlari 300 Kira carpani ve biraz uzeri bedellerden oluyor. 2) cok fazla insaat var, bos ev sayisi hali fazla... arz fazlasi var diye dusunuyoruz. 3) Kimse burnundan kil aldirmiyor, 10 bin tl 20 bin tl ancak dusuyorlar...4) gozlemledigimiz bir cok ev aylardir, hatta 1-2 yildir satilik olan hayli ev mevcut durumda...5)Ev sahibinden yada muteahit arkadaslarla Kira carpani konusu acildiginda; ya anlamiyorlar ya da anlamamazliktan geliyorlar.. 6) bolgede marina, hastane, belediye vb bircok proje mevcut durumda. Havaray gelecek, sahilyolu daricaya uzanacak gibi proje soylemleri ev sahiplerinin istahlarini kabartmakta...Sonuc olarak al-sat ve kiralama islemleri zayif ilerliyor ya da ilerlemiyor...Bu durgunluk sizce ne Kadar Daha surebilir? Bu durgunluk biz ev sahibi olmak isteyenler icin bir firsat oluyor neticede...Ayrica bahsi gecen bolge hakkinda okuyucularimizdan da ilgisi olanlarin yorumlarini alabilirsek sevinirim...Saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Haziran 2017 | 22:59 Murat Karabulut 1646 Kişi okudu

Bursa mudanya halitpasadan ev almayi düşünüyorum yardiminizi rica ederim.

Soru

Merhabalar bugun sizi haberlerde gördüm bu sayede size ulasma firsatim oldu. Bursa mudanya halitpasa suan yeni gelişen gayrimwnkullerde bi hayli pahali birel insaatin halitpasa.projesinden ev almayi düşünüyorum. Fiyatı 340bin tl kira getiriside 1200 tl 140 metrekare 3+1 Geri dönüşünüz icin simdiden teşekkür ederim. Iyi çalışmalar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mart 2017 | 20:08 Ümit düz 1646 Kişi okudu

İspartakule unikonut mantıklı mı

Soru

Merhaba İspartakule unikonut bürüt 167 m2 net 140 m2 kira getirisi 1750 havuzlu sosyal donatılı havuz cepheli 3. Kat daireyi devirli almak istiyorum. Satıcı pesin 115 istiyor 111 ay 3300 tl sapıt ödemesi ve iki ara odemeyle toplam 630 bin ediyor. Bu fiyata oturmak için bu daire alınır mi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Aralık 2016 | 10:10 Gökçen sarıyıldız 1645 Kişi okudu

Hisse oranları dağılımı hakkında

Soru

Acıbadem'de 3 katlı binanın arsa 610 m2, giriş katında ön cephede 2 dükkan ve 2 daire bulunmaktadır. Dükkanlar 20.25 m2 ile biri %8 diğeri % 6 hisseye, giriş daireler ise arka cephe 56,92 m2 %8 ve ön cephe 56,58 m2 % 8 hisseye, diğer 2 kat da ön daire 84 m2 %10, ön daire 86 m2 %10, arka daire 91 m2 %10, çatı 114 m2 %10 hisseseye sahip. Müteahhit arsa payı üzerinden gidildiği vakit dükkanları %8 hisse sahip olan dükkan ve daireleri eşit hesaplamakta ( 48 m2) diğer % 6 ya sahip dükkan da 36 m2 ye çıkıyor. benim merak ettiğim dükkan ve mesken eşit değil iken neden aynı oran baz alınıyor? Alınabilir mi? Yardımcı olursanız memnun olurum. Şimdiden teşekkürler.

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
05 Haziran 2016 | 20:39 Tuğba Tosun 1646 Kişi okudu

Topraktan projeden daire alımı

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Kartal'a bağlı hürriyet mah.de Saklı Vadi evlerinde var olan 3 bloklu bir site projesine ek 2. etap 2 blok topraktan projeye girmek istiyoruz. Daire 2+1 90 m brüt. net 80 m deniyor. 5. kat ve adalar marmara manzaralı. Kapalı otoparklı optimum bir proje gibi. Fiyatı 195 bin. Ödemede birazı peşin geri kalan 2017 ekim e kadar opsiyonlu size kalmış şekilde yapılabiliyor. Elimizde örnek bir sözleşme var. Henüz daire kat planı çizilmiş bir resim vs yok. Yalnızca bir sözleşme ile bu şekilde bir para yatırımına girmek riskli mi. Sözleşmeyi size iletme şansım olur mu.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Şubat 2016 | 22:32 Göksel Çelik 1646 Kişi okudu

yeni binadaki küçük dairemi satıp şehir merzinden eski binadan daire almak istiyorum

Soru

Sayın Tebernüş bey, NTowers taki 600 tl kira getiren 1+1 evimi satıp, üzerine para ekleyerek Kocamustafapaşa'dan 50 yıllık binadan 1400 tl kira getirisi olan 2+1 ev almak niyetindeyim. Yatırım amaçlı olarak doğru bir seçim mi? Bir de 5 yıldan önce ev satanlara uygulanan farklı bir vergi varmış. Bu konuda da bilgi rica ediyorum. Teşekkür eder, saygılarımı sunarım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Şubat 2016 | 13:00 ŞULE OĞUZ 1645 Kişi okudu

Şuurla arsa üzerinde yeni bina yapıldı

Soru

Slm bilgileriniz için şimdiden teşekkürler. 180 M2 arsa 4 kardeş bizimdir yan arsa 50 m2 diğer 3 kardeşin 50 m2 anlaşma yaptigimiz mutait belediyeden satın aldi .bina başlandı ve bitmek üzere. Sorun şimdi başlıyor muteait tapularinizi şuurlu olarak verecek birbirimizden imza alarak yeni tapularinizi alacaksınız dedi diğer kardeslerle sorun var. İmza alamayabiliriz sizin onereceginiz başka bir yol varmi tesekkurler

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
12 Eylül 2015 | 18:31 Altan Tandoğan 1645 Kişi okudu

Mal paylaşımı davasında açık arttırma

Soru

Kadir Bey, biz mirasta altı ortağız.Anlaşmayan bir tanesi mal paylaşımı davası açacakmış. Eğer açık arttırma ile satışa giderse ihale sırasında biz beş kişinin hissesi %85. Biz ortak beş kişi malı almak istersek paranın tamamını mı ödeyeceğiz yoksa kalan %15 i mi? Saygılarımla. Şimdiden vereceğiniz cevap için teşekkürler...

Av. Kadir Kurtuluş tarafından yanıtlandı.
23 Ağustos 2015 | 22:17 Melike KAYA 1646 Kişi okudu

Maslak 1453 Aralık 2015 Teslimi Zamanında Yapılabilir mi?

Soru

Tebernüş Bey, merhaba. Maslak 1453 C10 Blok'ta Aralık 2015 Teslimi olan 1+1 sahibiyim. Daireyi lansman öncesi fiyatla yatırım için almıştım. Yatırım hesabımı yaparken daireyi en geç Nisan 2016' da kiraya vereceğimi öngörmüştüm o dönem. Kendim İstanbul'da ikamet etmediğimden canlı yayın kameralarından izlediğim kadarıyla teslimin biraz aksayacağını düşünüyorum. Ayrıca teslim edilse dahi diğer blokların inşaat faaliyetlerinin devam edeceğini de değerlendirirerek bölgeyi iyi tanıyan birisi olarak sizden dairenin kiralanabilir duruma geleceği tarih hakkında bir görüş rica ediyorum. Şimdiden teşekkürler. Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Temmuz 2015 | 10:05 Ferhat Aydın 1645 Kişi okudu

fenerköyde tarla fiyatları

Soru

tebernüşbey sizi üdefa yazdım ücünede cevap verdiniz teşekkür ederim 2008 yılında corlu dan ergeneden ve silivri fenerköyden yer aldım ilk başlarda silivri iyi gitti sonra silivri gerilemeye başladı corludakiyer yüzde 400 pirim yaptı ergenedeki yüzde 200 silivri yüzde yetmiş silivridekiyeri almak icin daire satmıştım ancak daireni yüzde 75 beşini alıyor kirasıda haric sizin dediginizgibi buemlakta gercegin gercegi nerde nufus artışı yarsa orası pirim yapıyorsilivridekim yerim kadastoyola cepheydi cokda güzel yerdeydi satanakadar anlımın derisi catladı burdan arkadaşlara söylüyorum silirriye dikkat etsinler internetten baktıgınızda fiyatlar cok şişik yoksa benimgibi 8 sene boşuna beklerler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Temmuz 2015 | 16:48 abdullah sarı 1645 Kişi okudu