Yatırımlık konut almak mantıklı mı?
Merhaba Tebernüş Bey Takribi 2 milyon civarında nakdim var. Mevduatta duruyor. Aylık 80 civarı getiriyor ama faiz inerse getiri azalacak. Yatırımlık olarak 3 milyona 20 bin kira getirili daire almak mantıklı mıdır. 1 milyon civarındaki finasmanın aylık maliyeti 40 bin tl. İlave olarak mevduat faizi getirisinden mahrum olunacak tutar 80 bin tl. Siz ne düşünüyorsunuz? Borsa yatırımcısı değilim. Hisse düşüp çıktıkça panik yaparım.
