Bakirkoy'de Evimi satiyorum.

Soru

Tebernüş Bey Merhaba, Ben Bakırköy merkezde yüksek prim yapmış bir evimi (75 m2) ortalama 300.000 tl'ye, satmayı planlıyorum. Alıcı da hazır. Ancak burda durumlar çok değişken ve Belediye 2 kat daha verebilir diyorlar. Bu durumda yaptığım şey doğru mu sizce? Yoksa biraz daha beklemeli miyim? Evin rayiç bedeli de düşük ve 2 yıl önce aldığım bir ev. Evden elde ettiğim parayı da 3 aylığına bankaya yatırmayı planlıyorum, daha sonra yine Bakırköy'de daha büyük bir eve taşınmak için. Çok arada kalmış bir durumdayım.... Cevabınız için şimdiden teşekkür eder, Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Aralık 2014 | 20:49 Mehmet Deniz 1644 Kişi okudu

Fındıkzade 55m2 bodrum Katı

Soru

Merhaba fındıkzade haseki sultan mah. fedakar sokakda bir bahçe katı daire almayı planlıyorum tapuda 76m2 yazıyor fakat ev 55m2 110.000 TL şuanda içi çok kötü kombisiz ve 800tl kiracısı var ben içini tadilat ettirip kombi taktirip eşyalı kiraya vermeyi düşünüyorum eşyalı aylık getirisi 1200tl civarında o bölgede. tramvaya 2-3dk yürüme mesafesinde belediyeden sordum binada sağlammış herhangi bir çürük raporu yok. benim asıl sorum TOKİ'nin o bölgeyle ilgilendiğini duydum kentsel dönüşüme gireceği konuşuluyor eğer böyle birşey olursa bodrum kat olduğu için zararlı çıkarımıyım sizce. bodrum ve giriş katlar artık yeni projelerde olmayacakmış o anki rayiç bedeli neyse onu verirler çıkarırlar dediler. İlk defa ev alacağım için pek bilgim yok yardımcı olursanız çok sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Kasım 2014 | 18:02 Sedat Martı 1643 Kişi okudu

İstanbul'da Nereden Daire Alınır?

Soru

Öncelikle ilginiz ve samimi cevaplarınız için teşekkür ederim. İstanbul'a yeni taşındım, İstanbul'daki bölgeler ile iligli hiç bir fikrim yok. (birçok yeri daha hiç görme imkanım bile olmadı) Yatırım amaçlı max. 100 bin TL değerinde olabilecek şekilde 1+1 bakıyorum. Dediğim gibi hiç bilgim olmadığı için yanlış yapma ihtimalim çok büyük. Yeni başlayan ya da başlayacak projelerden almayı düşünüyorum. Bana bölge - proje bazında yardımcı olma şansınız var mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ekim 2014 | 15:41 EsraUSLU 1644 Kişi okudu

mavi göl mahallesindeki arsa

Soru

Merhaba; arnavutköy, bolluca, mav,göl mahallesinde 188 m2 arsamız var. mahalle arasında, köşe başı. belediye imar durumunu sorguladığımda 0,17 gibi bir yüzde var. satmayı düşünüyorum sizce prim yapar mı? arsanın şu anki fiatı nedir?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Eylül 2014 | 23:03 Fatih Öztürk 1644 Kişi okudu

Makrom yapı esmia dava açma

Soru

Merhaba,Makrom yapı esmia projesinden aldığım dairenin artık bana teslim edilmeyeceği kanaatine vardım,40 bin tl nakit ödediğim halde ve 15 ay geçmesine rağmen zira 2014 Aralık teslimi yapılacaktı,henüz kazma bile vurulmadı bugüne kadar tüm kişiler beni oyaladı ve bugün firma tüm iletişimini kapatmış. Telefonlar kapatılmış internet sitesi kapanmış,para iadesi için dava açmak istiyorum,fakat bu işlerden hiç anlamam nasıl bir yol izlemeliyim....teşekkür eder başarılar dilerim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Şubat 2014 | 15:08 Erkan karakoç 1644 Kişi okudu

Demirlipark'ta net 50 metrekare 130 bin TL

Soru

Tebernüş bey merhaba,demirlipark yakacık projesinden 1+1 50 m2 (net)kuzey cephe 130.000 tl uygun mudur?Evi aslında oturmak için almak istiyorum fakat işyerime uzak olması sebebiyle kiraya da verebilirim.Ben de şu anda kirada oturuyorum.Zamanında Academia apartments projesini karar veremediğim için kaçırdım.Nihayetinde 1 kere ev alabileceğim karar vermek zor oluyor.Değerli önerilerinizi rica ederim.Şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Haziran 2012 | 01:25 Ayşe Ergün 1644 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba,Kozyatağı carrefour yanında , metro dur

Soru

Tebernüş bey merhaba,Kozyatağı carrefour yanında , metro durağının dibinde olan Eston Çamlıevler sitesinde bir dairem var.. Binalar 16 yıllık , O bölgenin ileride Finans merkezi olacağı , hal'in taşınacağı duyumları yıllardır devam ediyor. Sizce evi satıp yeni bir projeden ( ataşehir , şerifali olabilir ) ev almak mı daha kazançlı olur yoksa eston'da kalıp beklemeye devam etmek mi? Değer kazanma potansiyelini nasıl görüyorsunuz ?Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Eylül 2011 | 21:49 ali gürsoy 1643 Kişi okudu

evora izmir yatırım için uygunmudur

Soru

merhaba Tebernüş Bey , izmir yatırım için kısaca sorumu sormak isterim, Evora izmir projesi aralık 2023 de bitek ve1+1 daire fiyatı 3.900.000 tl peşin ödemede, yatırım amaçlı düşünüyorum ,fiyat uygun mu dur hem kiralamak hem de satarken değer kazanması anlamında, 1 yıl sonra fiyatı ne olur ve rayiç kira bedeli şu an nedir , saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ekim 2023 | 16:11 zergun muhsini 1642 Kişi okudu

Son durumda 1+1 almiyor muyuz?

Soru

Merhaba Tebernus Bey, Son yazilarinizda 1+1 daire onermediginizi goruyorum. Yatirimlik daire arayasindayim daha buyuk dairelere cikamiyorum. Kartal Kentplus 1+1 brut 74m2 fiyat 950+ masraflar Kira rayici :3500 Sizce 1+1 yerine farkli alternatifler mi bakmaya devam edelim? Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Şubat 2022 | 23:55 Kamil Yilmaz 1641 Kişi okudu

İyi bir semptte 17 yıllık bir ev almak

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. Yazılarınız ve YouTube videolarınızı takip ediyorum. Gerçekten çok faydalı buluyorum. Benim sorum şu. Konya/Meram da iyi bir semptte 3+1 17 yıllık bir sitede ev var. Site aidatı çok uygun 125TL ve evin içi yenilenmiş. Yalnız eski olduğu için almada tereddüt ediyoruz. Kira çarpanı 233. Yani ev 350 bin ve 1500TL ye kiraya verilebiliyor. Almak mı mantıklı yoksa parayı altın olarak tutmak mı? Şu an bir kısmı altın bir kısmı dolar. Altın çok yükselecek diyorlar. Siz de emlak yükselişte demiştiniz. 1-5 yıl içinde hangisi daha karlı bir yatırım olur? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Haziran 2020 | 10:34 Adem Kara 1642 Kişi okudu