Bakirkoy'de Evimi satiyorum.
Tebernüş Bey Merhaba, Ben Bakırköy merkezde yüksek prim yapmış bir evimi (75 m2) ortalama 300.000 tl'ye, satmayı planlıyorum. Alıcı da hazır. Ancak burda durumlar çok değişken ve Belediye 2 kat daha verebilir diyorlar. Bu durumda yaptığım şey doğru mu sizce? Yoksa biraz daha beklemeli miyim? Evin rayiç bedeli de düşük ve 2 yıl önce aldığım bir ev. Evden elde ettiğim parayı da 3 aylığına bankaya yatırmayı planlıyorum, daha sonra yine Bakırköy'de daha büyük bir eve taşınmak için. Çok arada kalmış bir durumdayım.... Cevabınız için şimdiden teşekkür eder, Saygılarımla,
