KİRA GELİRİ BEYAN MUAFİYETİ
Merheba emekli aylığı ve herhangi bir ticari geliri bulunmayan biri olarak belediyeye başvurarak üzerime kayıtlı daire için emlak vergisi ödemiyorum, bu durum ne kadar sürer, her yıl başvuru yapmam gerekirmi ? ayrıca daireden aldığım kira için kira beyannamesi vermem gerekirmi, bu durumda vergi tahakkuk edermi? Teşekkürler
