KAYA

Soru

Merhabalar, acıbadem'de 115 m2 3+1 daire sahibiyim. Daire caddeye yakın konumda. Asansör olmadığı için dairemi satmak ve Kartal Uğur mumcu bölgesinden bir daire almak istiyorum.Acıbadem'e kentsel dönüşüm gelirse çok mu zarar ederim, bu arada dairem 450.000 TL civarı.Uğur mumcu bölgesi de rağbet gören bir bölge, sağlığım için böyle bir alım satım yapacağım.Çok mu zarar ederim, yorumlarınız için şimdiden çok teşekkürler Tebernüş Bey..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Aralık 2013 | 16:35 UĞUR DAL 1517 Kişi okudu

Metropolde 1+1 mi, Varyap Meridian da 2+1 mi?

Soru

Merhaba, Cevap için teşekkür ederim. Bir sorum daha olucak; Peki; Metropolden 1+1,78m2 brüt(50m2 net),Haziran 2016 teslim,560.000TL lik daire mi(2.5 yıl kira ödeyeceğimi de hesaba katarsak maliyeti 600.000)? Varyap Meridian dan 2+1,120 m2 Brüt (100m2 net), hemen teslim,600.000 TL daire mi? tercih etmemiz lazım. Maliyetler aynı sanki bu iki dairede. Öncelikle Yatırım amaçlı düşünüyorum, gerçi her iki dairede oturabilirim de. Varyap Meridianın artısı: hemen teslim bitmiş proje, Finans merkezine daha yakın ve halen civar bölgesinde gelişim devam etmekte(Dükkanlar yeni yeni dolmakta vs vs.) Metropol ise; çok daha büyük bir proje, Palladium un 3 katı büyüklüğündeAVM, Zorlu ve İstinye parktaki mağazalar, spor merkezi, yuruyuş alanı, yeşil alan, 100 dönüm arazi(75 dönüm inşaat alanı) ve topraktan proje derken devhasal bir fark oluşturuyor sanki METROPOL. Bu sebeplerden ötürü sankı VarYap dan 600 e alacağım ev 5 sene sonra 850 gibi bir rakam olucakken, Metropol 1 küsür tirilyonlarda dolaşacak gibi geliyor. Bilmiyorum belki de yanlış yorumluyorum. 1.Sizce hangisini satın almalıyım? 2.Metropolden aldım ve5 sene sonra, iyi senaryoda :) metropoldeki daireye 1 küsür trilyona alıcı bulabilicek miyiz? 3.Metropol, projenin tamamlanma tarihini daha da geciktirebilir mi? Teşekkür ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Aralık 2013 | 19:42 R.Can KÖSE 1517 Kişi okudu

biryıllık iflas erteleme alan firmadan alacak tahsili

Soru

mrh hilal hanım.bir yıllık iflas erteleme alan inşaat firmasından 67 binlira alacağım var(alacak senet şeklindedir)bu tahsilatı alabilmem için nasıl bir yol izlemeliyim.iflas erteleme almış şirkete hukuki yaptırım olabilirmi.biryıllık iflas ertelemenin bitmesinimi beklemeliyim.şimdiden teşekkür ederim...

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
04 Ağustos 2013 | 16:56 deniz narin 1518 Kişi okudu

Küçükküyu Port Projesi Hakkında

Soru

Merhaba Tebernüş bey, Geçenlerde bir dergide Küçükkuyu Port adında bir projenin reklamını gördüm. Küçükkuyu gerek denizi gerek oksijeni ile çok güzel ve yaşanacak bir bölge. 2+1 daireler için 285.000 ile 300.000 TL arasında fiyat veriliyor. Buradan yazlık almak sizce iyi bir yatırım olur mu? Fiyat olarak değerlendirdiğimde bir yazlık için fazla geliyor bana. Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim. Saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Haziran 2013 | 09:31 Murat Özoğlu 1518 Kişi okudu

bulut inşaat evviva gold esenyurt projesi problemi hakkında

Soru

Tebernüş bey iyi günler, bulut inşaat evviva gold esenyurt projesi problemi hakkında bir sorumuz var babam emekli öğretmen peşin 1+1 almak için evvivadan anlaşma yapmış 3 ay önce 3 taksitte ödeyecekti paarayı 45 bin TL ödedi 20 Tl yi zamanı geçti ama ödemedik hafta sonu br yetkili ile görüşmeye gittik martta başlkayacak proje çıkmamış belediye ruhsatı 6 kat alabilir diyor, bina projeleri 28 katlı maketten satıyorlar, parayı almak istiyoruz projeniz yok dedik ama %20 kesinti yaparız siz cayıyorsunuz diyorlar ne yapabiliiz bu projenin çıkması imkansız görünüyor, Çağlar Yılmaz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Şubat 2013 | 19:16 Çağlar Yılmaz 1517 Kişi okudu

ahi kent evleri

Soru

ahi kent (kağıthane tüneli karşısı ) konum itibarı ile çok güzel. fakat gerek inşiat hızı gerekse satış ve pazarlama cok iyi değil. galiba koperatif gibi. 650000 lira diyorlar. gelecek için nasıl değerlendiryorsunuz değerlenrimi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Aralık 2012 | 16:11 muhammed emin akkoyunlu 1517 Kişi okudu

KOZYATAĞI BAYTUR KONUTLARI

Soru

Tebernüş Bey Merhaba , Baytur konutlarından 1+1 daire almayı planlıyorum.54 m2 .Fiyatlar 300.000 tl - 320.000 tl aralığında değişiyor. Kiralar 1300 -1400 tl. M2 fiyatı , konum , kira getirisi ve ileride prim yapma durumunu değerlendirdirebilirmisiniz rica etsem.Bu doğrultuda bu fiyatlardan alım yapılması sizce doğrumududur ? Şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Eylül 2012 | 21:18 Semih Hızal 1517 Kişi okudu

feriköy feriloft'ta 108 metrekare 490 bin TL'ye alınır mı?

Soru

merhaba tebernüş bey, doğa gayrimenkul'ün feriköy'deki feriloft projesinde 2+1 108 metrekare (net 95 metrekare) daireyi 490.000 TL'ye almak nasıl olur? metrekare fiyatı 5.157 TL'ye denk geliyor. feriköy ve bomonti geleceğin nişantaşı olacakmış diye duyuyoruz, doğru mudur? bu fiyata almalı mıyız?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mart 2012 | 11:24 irem su 1518 Kişi okudu

kiracı bezdirdi, istanbulda ev satılır mı?

Soru

merhaba tebernüş bey, 2020 de yine size danışarak seyrantepede metroya çok yakın 1+1 daire aldım. 3,5 yıldır aynı kiracı oturuyor çok cüzi miktar kirayla. geçen yıl evi satmak istedim kiracı yüzünden satamadım. kiracı 2 ay sonra çıkacağını söyledi mutlu oldum. kiracıdan bezdim bu dönemde, ev iyi prim yaptı çok şükür ama kiralar daha çok arttı bu dönemde. ben alırken ev kira çarpanı 200 dü. şimdi satsam 160 kira çarpanı. evin kredisi bitti sayılır başka yatırım yaparım diyorum ama bu kira çarpanında ev satmak da mantıksız gibi geliyor. kafam karışık önümüzdeki yıl faizler düşmeye başladığında satmak daha mı mantıklı olur sizce? şimdi satsam seneye pişman olur muyum diye düşünüyorm. teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Temmuz 2024 | 09:07 Ümit Aydemir 1516 Kişi okudu

Ev sahibim evden çıkarabilir mi?

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Geçen sene bir ev kiralamıştık. Malumunuz ciddi kira artışları oldu. Kiralarımı düzenli ödeyen birisiyim. Ev sahibi kontrat süresi biteceği için çıkın diyor. Normalde bizi sebepsiz yere çıkaramayacağını biliyorum fakat kontratı geçen sene imzalamıştık ve 1 senelik olduğu için bitiminde çıkmamızı istiyor. Bu durumda bizi evden çıkarmaya hakkı var mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Haziran 2022 | 14:13 Kemal Kasap 1515 Kişi okudu