Piyalepaşa yatırım ve prim potansiyeli

Soru

Tebernüş Bey Merhaba, Aşağıdaki konularda beni aydınlatabilirseniz sevinirim. Piyalepaşa residans 1+1 80m2 brüt ile piyalepaşa konut 2+1 100m2 aynı fiyatlarda ve m2 fiyatları konutlar için 10-11 Bin TL residanslarda ise 12-14 Bin TL bandında. Hangisini tercih etmek prim ve kira getirisi anlamında daha avantajlı sizce? Konut tercih etmem durumunda 100 m2 brüt (kat brütü 80 m2) 70m2 net kullanım alanı olan daireyi 1.070.000 TL'ye şirket içinde vadelendirilmiş ödeme planı ile almam mantıklımıdır? Sizce karlı bir yatırım olur mu? Diğer taraftan ülkemizdeki siyasi ve ekonomik duruma bağlı olarak maketten konut yatırımının mantıklı olup olmadığını değerlendirebilir misiniz? Şimdiden çok teşekkürler üstad. Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Haziran 2016 | 09:45 Mehmet Şimşek 1508 Kişi okudu

Arsamı satmam için uygun zaman mı

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Çatalca Nakkaşta 2,5 yıl önce yatırım amaçlı aldığım, tarla statüsünde, hisseli, ayrı ayrı 4 parsel toplam 2.700 m2 arsam var. Ev alma düşüncem var. Şu an arsalarımı satmanın zamanı mı. Değerli görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Şubat 2016 | 16:41 Mesut YILMAZ 1508 Kişi okudu

Istanbul icin 250 kira çarpanı hakkında

Soru

Tebernüş bey merhaba, Bize ögrettiğiniz kira çarpanı ile ilgili bir sorum olacak. Şayet evi kredi ile alacak isek, bu durumda da bu 250 çarpan geçerli midir. Mesela 1,000,000 tl lik bir evi % 50 peşin % 50 kredi ile alıyorsak, bize maliyeti 1 milyonun cok uzerinde olacak, 250 kira çarpanı bu durumda hala mantıklı olur mu ? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Şubat 2016 | 16:44 Cetin Dundar 1507 Kişi okudu

Vartaş Yapı'ya Yaptırım, Kanunu Süreç

Soru

Terbernüş Bey Merhaba, Vartaş Yapı'nın Nezih Towers projesinden daire aldık ; fakat bir türlü iskanı almadılar ve 2016 yılı içerisinde projedeki sorumlulukları bitiyor. İskanla alakalı soru sorduğumuzda sürekli oyalama taktiğine giriyorlar. Fikirtepe ve Yenisahra'da büyük projelere girişmiş firmanın bu sekilde kurumsallıktan uzak yaklaşımları karşısında site sakinleri olarak ne yapabiliriz; ayrıca bu kişiler ve firmadan ev alacaklara tek tavsiyem firmayı iyi araştırmaları. Bizler gibi mağdur olmasınlar. Gün gelir muhattap bulamazlar çünkü malesef firma sahibi Ömer Faruk Barata evleri satana kadar ortalıkta gözükür. Saygılarımla, Yunus İnce

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
27 Ekim 2015 | 14:49 Yunus İnce 1507 Kişi okudu

Silivri Çanta mah.de arsa almak istiyorum

Soru

Tebernüş bey merhaba; Silivri Çanta mh.de çok begendiğim bir yer var imarlı ve tüm altyapıları tamamlanmış bir arsa. Ben burayı hobi bahçesi olarak almak istiyorum ama uzun vadede bir yatırım olarak ta düşünüyorum 2 kat %40 konut imarlı m2 fiyatı 160 tl 1 dönüme yakın bir arsa. Size sorum arsanın fiyatı uygunmudur? Ayrıca uzun süre nakite çevirmeyi düşünmeyeceğim uzun vadede prim yapabilecek bir yatırım olurmu? Şimdiden tşk. ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Eylül 2015 | 19:24 Mehmet Ozmese 1507 Kişi okudu

İstanbul'dan ev mi yoksa silivri bursa mudanya tarafından arsa mı

Soru

Sultangazİ 'de 500 liraya kirada oturuyoruz ben devlet memurum benim 2100 eşimin 1000 lira maaşı var işlerimiz şişlide. 12 binde birikimimiz var bu maaşla ve yatırımla ev almamız zor gözüküyor kendimizi sıkıntıya sokup 200 bine ev almak mı mantıklı yoksa 12 binin üstüne ekleme yapıp arsa alıp arsa değerlenınce ev almak mı daha mantıklı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ağustos 2015 | 10:43 yusuf bingol 1508 Kişi okudu

butik 216 çekmeköy mantıklı mı

Soru

Tebernüş Bey selamlar. butik 216 çekmeköy sitesinde 3+1 daire brüt 143 net 112 metrekare şu an itibariyle 357binden veriyorlar. kiralık da sanırım 1250-1300 gibi fiyatlar söz konusu. almak mantıklı mıdır? ilerleyen zamanlarda değer kazanma potansiyeli diğer bölgelere göre nasıldır? teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Şubat 2015 | 08:35 ibrahim azgın 1507 Kişi okudu

tapu ve proje uyumsuzluğu

Soru

iyi günler biz bi sitede daire almaya niyetlendik evin üzerinde zaten kredi vardı ancak biz konut kredisi çekerken tapu ve projede uyumsuzluk olduğu söylendi ve kredi verilmedi. galiba sitede iki bina arasında bina adları projede ve tapuda ters olarak yazılmış. bu evin alınması ilerde herhangi bi sıkıntı yaratır mı? bu durumda kaskodan ya da sigortadan sağlıklı bir şekilde faydalanılabilir mi? bir de zaten sitenin 3-5 yıla kentsel dönüşüme girebileceği söylendi. yanıtınız için şimdiden teşekkürler

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ocak 2015 | 17:59 pınar orhan 1507 Kişi okudu

Arnavutköy sazlisbosna fiyatlar

Soru

Sayin Tebernüs Bey, ",5 sene önceye kadar yakin korumada olan Tarlalarin metrkare fiyatlar asagi yukari 50tl idi. O zamanlar Kanal meselesi yeni yeni gündemdeydi... Gecen bi bakim dedim Internette fiyatlara: inanilmaz: Tarlanin metrekare fiyati 1000tl. Tamam oralar mutlaka degerlenecek, belkide ucacak, ama simdi bile 1000 tl olursa, imar geldigi zaman 5000-10000 tl yemi cikacak hemen? SOnucta Kanal gelse bile 10 sene sürer... Alanlarmi su an hata yapiyor yoksa almayanlarmi, cünkü sonucta alanlar simdiye kadar hep kar yapmis( yani o bölgeden alanlar) Simdiden tesekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ekim 2014 | 11:06 Necip 1507 Kişi okudu

Tuzla' da prim yapacak bölge

Soru

Selamlar Tebernüş Bey, TV yillarinizda taiştim sizinle ve bu siteleri kurduğunuzdan beride müdaviminiz oldum. Uzun bir süredir çabalarım sonucu bir miktar birikim elde ettim (150bin TL kadar) Bu parayı peşinat olarak kullanarak ailemle yaşayabileceğim bir ev düşünüyorum. Sabiha Gökçen de çaıştığım için havaalanına yakın bir bölge olsun istiyorum. Kurtköy yada Aydınlı çıkmazındayım. Hangi bölge sizce daha iyi prim yapar? Kurtköy de fiyatlar uçmuş ve sanki artık doymuş gibi geliyor. Aydınlı daha iyi mi prim yapar? Mesela Kurtköy de Eminevim5yuz60 ve Wroof projelerine gittim baktım. 3+1 begendiğim daireler için 500-600 bin TL lerden bahsediyorlar. Şaka gibi.. Aydınlı da Dumankaya projeleri var. Adres Su konsept olarak çok bekar işi geldi bana hem pek daire de kalmamış. Adres Natura da 3+1 beğendiğim bir daire oldu, 390bin TL istiyorlar. Sizce nasıl insan senelerini verip biriktirdiği parayı doğru yere yatırmak istiyor. Bana bir yol gösterirseniz çok memnun olurum. Teşekkürlerimi sunarım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Aralık 2013 | 00:42 Özgür ÖZKAN 1508 Kişi okudu