Ayazağa Emlak Piyasası Hakkında Görüşleriniz
Tebernüş Bey Merhaba, Ayazağa'da 3+1 110 m2 bir evimiz var, yakın zaman da satmamız gerekiyor ancak Ayazağa geliştikçe daireyi satmak zorunda olmak biraz üzüntü veriyor açıkçası. Dairenin konumu siteler bölgesinde, önü açık ferah bir konumda, Ağaoğlu inşaatları ormanı katlettiğinden beri manzaramız kapandı biraz. 7 katlı apartman binasının 4. Katında, asansörlü bir binada. Toplu ulaşıma yakın, özel üniversite nedeniyle iyi kira getiriyor, ilkokul, lise, sağlık ocağı, semt pazarı gibi yerlere yakın, yatırım için de oturmak için de güzel bir daire. Bu daire için belirlediğimiz satış fiyatı 350.000,00 TL civarı. Sizce fiyat belirttiğim özelliklere göre yüksek mi? Ev satmak için doğru bir zaman mı? Seçimlerden sonra emlak piyasasında bir yükseliş olur mu? Peşinen yanıtınız için çok teşekkür eder, çalışmalarınız da kolaylıklar dilerim...
