Kiracımız evi boşaltıyo ?????????
İyi günler tebernüş bey ocak ayında yeni aldıgım evi 1000 tl ye kiraya verdim 1 senelik sözleşme yapıldı 12 ay içinde senet yapıldı bu ay evi boşaltıcam ve kira vermicem depozito yerine sayın diyor benım bu durumda ne yapmam gerekiyo daha kiracının 5 tane seneti emlakcıda duruyor ve 8 aylık da aprtman aidatınıda vermemiş durumda ne yapmam gerekiyo ??
