Villakent - Seyrek Hk

Soru

Merhaba, Villakent Seyrek bölgesinde arsa yatırımı konusunda güncel düşüncelerinizi öğrenmek isterim. İzmir kuzey otoyolu Seyrek çıkışı bitmek üzere, bölgede yeni üniversite yatırımları olacağı ve yeni Foça yolunun Villakent'in yanından yapılacağı belirtiliyor. Yakın ve orta vadeli görüşleriniz için bilgilerinize. İyi günler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ocak 2015 | 12:12 Altuğ Aylıkcı 1459 Kişi okudu

Beykozda kentsel dönüşüm

Soru

Merhaba,biz beykoz paşabahçede oturuyoruz.hisse tapulu full boğaz manzaralı 2 katlı evimiz var.şunu sormak istiyorum çevremizde o kadar çok söylenti varki . 2 b arsa sahipleri evlerini sattılar ve karlıtepede mütahitler projelerine başlıyacak deniliyor fakat bizlerin durumu ne olacak herkes panikte acaba mütahitler girecekmi yoksa satsakmı diye.acaba buralarda neler olacağı hakkında bilginiz varmı imar yasaı çıkarsa bizleri nasıl etkiler teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Aralık 2014 | 01:11 Nurdan gürgan 1459 Kişi okudu

vergi cezası hakkında.......

Soru

iyi günler iyi çalışmalar dilerim ben 2012 yılında 108000tl konut kredisiyle ev aldım ve belediye raiç bedeli üzerinden gösterilmiş şimdi de bana tapuda belirtilen 45000 tl ile çektiğim kredi arasındaki fark kadar kısım için maliyeden ceza kesileceği şifaen söylendi 1- bu yükümlülükten kurtulmak için hukuki bir yol varmıdır?(sonuçta belediyenin raiç bedeli üzerinden alım satım yapılıyor bize kimse sormuyor kaça aldınız ? diye) 2-şu anda herhangi bir ceza işlemi başlatılmadı ama başlatılacağını söylediler (2012 yılı için yyeni başlayacakmış) bu işlemler başlamadan önce pişmanlık dilekçesi ile bu durumu düzeltmek mümkünmüdür? mümkünse ne kadar daha vergi yatırmamız gerekir ? bu konularda acil yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ekim 2014 | 15:54 funda 1460 Kişi okudu

Fi yapı fi tower oturum başladı

Soru

Meraba tebernüş bey bi okuyucunuz fi towerla ilgili bilgi edinmek istemişti ben bi fi tower sakini olarak biraz açıklama yapim şuan oturum başladı elektrik su şantiye kullanıyorduk bu ay içinde normal abenmenlik işlerine dönülecek bugün kokteyl verdi fi yapı bende dairemi 5 ay önce almıştım genel anlamda memnunum site yönetimi filan hepsi faliyette daire fiyatlarıda gayet uygun

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Eylül 2014 | 23:05 Şahmer gönel 1459 Kişi okudu

kadıköy de imar mevcut imarı nasıl yaparız

Soru

Sayın tebernüş bey ,Kadıköy acıbadem mahallesi bağ sokakta apartman yöneticisiyim.binamız 10 katlı 23 daire 3 dükkan olmak üzere toplam 3140 m2 inşaat alanı mevcuttur.arsamız 1520 m2 olup 100 m2 yola terk etmemiz isteniyor.kaskımız 1.20. en önemlisi binamızın yan tarafında yapılan bir servis inşaatı dolayısıyla ciddi zarar görmüştür(İ.T.Ü. raporumuz ve bilirkişi raporumuz var) beledyeyle devalarca görüştük biz apartman sakinleri olarak kendimiz yapacağız diyoruz imar artışı istemiyoruz mevcut imarı veya yakın bir imar istiyoruz diyoruz ama belediye topu İBB sine atıyor.bizde eli kolu bağlı oturuyoruz bize bir yol gösterebilirmisiniz.ayrıca yola terk meselesine bir çözüm yokmu.teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Eylül 2014 | 21:14 kamil erkovan 1460 Kişi okudu

dumankaya modern primini tamamlamış mıdır?

Soru

125,000 tl dumankaya modern vadi 60m2 1+1 m2si yaklaşık 2080 tlye denk geliyor kiralama ortalama 600-700 tl yatırımlık mantıklı mıdır sizce teşekkürler tebernüş bey

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ağustos 2014 | 18:07 enes aydın 1459 Kişi okudu

Makrom yapı Tuzla projesi

Soru

İyi günler Tebernüş bey.Makro yapının Tuzla projesi biliyorsunuz iptal oldu.2+1 daire almıştım.Şirket türlü laflarla işi uzattıkça uzattı.Ortada ne ruhsatlı biryer var ne arsa ne proje!.Ne borçlarla aldık biliyor musunuz?1 tane ev sahibi olmak içindi herşey.Şirketi arıyoruz.Lütfü bey Aralık' da toplantı yapacak diyorlar.Aralık ortasına geldik haber yok.''Gelişme olsaydı haber verirdik'' diye de ukalaca cevap veriyorlar.Neye güveniyor bu insalar.Devlet neden bunlara kanun da açıklık verdi.Biz neden bu kafar safız?Şu fani dünyada nedir amaç?Ağızlarından ALLah kelimesi düşmeyen,imajlarından Allah sevdalsıı gibi gözüken bu insanlar neden daha bizi oyalıyorlar,bize ukalalık yapıp maddi manevi hislerimizle oynuyorlar.Bunun sonu kötü olacak!Sizin gelişmelerden bir haberiniz var mı?Bize ümitlendirici birşeyler yazın lütfen.Kolay gelsin...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Aralık 2013 | 19:15 Sezgin Baloğlu 1460 Kişi okudu

Tuzla Akfırat bölgesi

Soru

Merhaba, Bi konuda yorumuzu rica ederim. Tuzla akfıratta cihan inşaata ait formula country villalarında h tipi 750.000 tl.Ant yapı ümraniyede yeni başlayacak projede 3+1 daire.İkisi alakasız segmentler farklı ama ,tuzla bizi üzermi ileriye yönelik sizce.Bölge ile ilgili öngörünüz nedir?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Eylül 2013 | 13:26 berna demir 1460 Kişi okudu

ukra insaat ve yardakçılık

Soru

merhaba tebernus bey adimi iyi biliyorsunuz, size hic yazmadiysam 10 kez yazmisimdir, hatta birkac yazimi yazin yayinlamadiniz? eger yayinlarsam olay nerelere gider hic dusundunuzmu diye mail atmistiniz... bu yazimida yayinlayin veya yayinlamayin hic onemli degil, biliyorsunuz sizi hep cok taktir ettim, hatta elestirdigim nokta olmustu onuda sizin iyiliginiz acisindan soyledim uslubunuzla alakali, eski yazilarima bakarsaniz hepsini gorursunuz.... simdi cok baska bir konuya deginmek istiyorum... arama motoru bolumune ukra yazin lutfen eski yazilarinizi bir usenmeden okuyun... ne demissiniz insanlari nasil yonlendirmissiniz... ben size birkac ornek veriyim... atilla bey ile kursat bey sirt sirta, ukra musteri memnuniyetine cok onem veriyor, aradiginizda muhatap bulabiliyorsunuz, eger izin verirlerse atilla bey insaati bitirmek istiyor vs ve bunun gibi daha bircok olumlu yazi... simdi egri oturun dogru konusun, atilla bey ile aranizda olan ticari iliskiyi es geciyorum.. hani nerde sizin tarafsiz gazeteciliginiz? ben yazilarinizi takip ediyorum gunde en az yarim saatimi sitenizde geciriyorum bu surec basladigindan beri, dogru bir is yapiyorsunuz bundan dolayi zaten herkes mutesekkur size, ama sizde cikin insanlardan ozur dileyin... sizin yuzunuzden ukradan ev sabibi olan onlarca insan olduguna eminim... simdide diyorsunuzki iflas erteleme sembolik bir olay iflas ertelemeye giripte iflasdan kurtulan sirket yok gibi bilmemne bunun cok ornegi, atilla bey sifir hata ile calismasi gerekir vs? ne oldu tebernus bey artik cikarlarinizmi ortusmuyor atilla bey ile? ben basimdan gecenleri soyleyim, ukracity den 2 adet daire aldim, kontrol edebilirsiniz ismimden, gecen eylul ayinda 2 dairemide iptal ettim, ve haziran ayina senet aldim sirketten ,ama senetler artik bir kagit parcasi elimizde sozlesmede kalmadi sorularimizi avukat hilal bayrama soralim degilmi? yanlis anlamayin ben bir suclu falan aramiyorum, emlak iside sizin dediginiz gibi aceleye gelmez, siz kimseyi zorlamadiniz kolundan tutup goturmediniz ukradan ev alin diye, ama yonlendirdiniz tebernus bey hemde o kadar olumlu guzel bir agizla yonlendirdinizki bizler ukraya ne kadar inandiysak sizede o kadar inandik? 2 yil boyunca yaptigim odemeyi 2 yil sonunda kesintilerle birlikte alip almiycagim bile belli degil? yasadigimiz stresi sikintiyi bilmiorum tahmin ediyormusunuz? aslinda yazilcak o kadar sey varki... sizden ricam kendinize biraz ozelestiri yapin, tarafiniz insaat firmalari degil okuyuculariniz olsun... size olan guvenim kendi adima bitmistir, sizin icin ne kadar onemli bilmiyorum... eski yazilarima bakarsaniz sizi cok taktir ettigimi turkiyeye geldigimde ziyaret etmek istedigimide belirtmistim... o yuzden lutfen diger provokatif insanlarla karistirmayin... umarim size yakisani yapar bu yazimi yayinlarsiniz... ve cevapta PEKI olmaz... hoscakalin iyi pazarlar dilerim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ocak 2013 | 22:49 metehan ozbenim 1460 Kişi okudu

Esenyurt Yenikent ve Ardıçlı'da 175 bin TL7ye arsa

Soru

sayın tebernüş bey merhabalar esenyurt yeniken veya ardıçlı veya fatih mahallesinden arsa almayı düşünüyorum fiyat aralığı ise 175000 tl ile 200000 tl arası deyişiyor yatırım amaçlı düşünüyorum ilerde imkanım olursa bina yapmak için ancak kafamda soru işaretleri var geçen sene bu arsalar 130000 tl idi acaba almak mantıklımı bu saatten sonra pirim yaparmı yada 200000 tl ye bir dairemi alsam daire pirim yaparmı ıspartakule yada esenyurtta 2+1 şu an oturdugum dairem var teşekkür ederim saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Mayıs 2012 | 20:24 isa alp 1460 Kişi okudu