İhalede tapu dan sonra şikayet nasıl ve nereye yapılır?

Soru

İcradan alınan taşınmaz tarafıma tapu edildikten sonra içinde ilanda olanlarda eksiklikler çıktı mutfak dolabı tezgahı petek gibi. Bunun ile ilgili mağduriyet nasıl giderilebilinir. Nereye başvurulmalı?

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
16 Kasım 2016 | 18:05 recep halcıoğlu 1448 Kişi okudu

tabu işlemleri için neler yapılmalı

Soru

iyi çalışmalar; ankara mamakta toki evlerinden bir daire alacagım evin sahibi benim üzerime devir yapacak ziraat bankasından.onda sorun yok peki tabu kimin üzerine olucak benim mi ilk sahibini mi?yada evi kendi üzerime devir ettikten sonra tabu işlemi için neler yapmalıyım .

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
07 Ağustos 2016 | 22:00 can sarici 1447 Kişi okudu

Kentsele girecek daire

Soru

Tebernüş Bey, Göztepe'de kentsel anlaşması yapılacak daire satılık 450.000. Bitince oluşacak satış fiyatı en az 600.000. Müteahhit tecrübeli ama konutta yeni, sorun çıkaran bir kaç daire var. Daire sahibi ticaret erbabı, zorunluluktan sattığını söylüyor. Dairenin oturtulabilir bir durumu yok. 45 yıllık. ileride oturmak için alacağım. Piyasa kötü deniliyor , 3 aydır bu bölgede ev bakıyorum, sıfır satış gerçekleşen fiyatlar düşmeye başladı. Emlakçılar daha da düşecek diyor . Ne dersiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Haziran 2016 | 00:07 Deniz Ak 1448 Kişi okudu

Evimin kredisini ödemeye devam mı edeyim, yoksa satıp arsa mı alayım?

Soru

9 ay önce Maltepe'nin fındıklı mahallesinde 2+1 1.kat güney cephe daireyi 100.000 TL peşin 150.000 TL kredi çekip 250.000 TL aldım. aylık ödemem 2160 TL. bir yakınım Çayır ova da 200.000 TL arsayı benimle aynı zaman da alıp 9 ay sonra 280.000 TL ye alıcı buldu. size sorum evimi satıp aynı şekilde bir arsa alıp 10 yıl beklesem daha karli olur muyum? Sonuçta yaşım 25 kredi ödemeye devam edersem 35 yaşım da bir dairem olmuş olur. Ama arsa aldığım da da kredi ödemeyip kira ödeyeceğim. sizce hangisi mantıklı fikriniz için teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Nisan 2016 | 17:18 erkut yatağan 1447 Kişi okudu

Avrupa Konutları Ispartakule 2 hk

Soru

Tebernüş bey merhaba, Avrupa Konutları Ispartakule' den 2. el bir daire almayı hedefliyorum. Daire 29. katta ve manzaralı. En üst kat olması beni düşündürüyor. Satarken sorun yaşanır mı? Birde bölgedeki m2 fiyatları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mart 2016 | 01:06 Emrah Şahin 1448 Kişi okudu

Cathay İnşaatın yeni projesi

Soru

Iyi günler, Cathay İnşaatın Basın Ekspres yolu üzerinde GİSAD kavşağında ve yolun Halkalı tarafındaki (Ulusoy'un garajına komşu) yeni projesi hakkında tavsiyenizi almak istiyorum. 1+1 ve 2+1 evler ortalama 5500-6000 tl/m2 birim fiyatıyla lansmana çıkıyor. Sizce yatırım için uygun bir seçenek olabilir mi? Teşekkürler kolay gelsin.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Kasım 2015 | 23:53 Kaan Sucu 1447 Kişi okudu

Viaport House Yatırım Amaçlı düşünüyorum

Soru

Sayın Kireçci, daha önce size danışarak Dumankaya Adres - 2 den stüdio bir daire aldım, çok da memnunum teşekkür ederim. Şimdi gene yatırım amaçlı Kurtköy Viaport House&suites evlerinden 1+1 , 61 m2 bir daireyi 260.000 TL için bakıyorum. Kira getirisi 900 TL . Yatırım için önerir misiniz? Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Eylül 2015 | 11:35 Ayşe Keser 1448 Kişi okudu

Bulgurlu'dan Fikirtepe veya Göztepeye geçiş ?

Soru

merhabalar; evim üsküdar bulgurluda 25 senelik bir sitede 3+1 100metrekare , kira getirisi 1400-1500 Tl civarlarında. Satma durumunda fiyat 330.000 - 350.000 Tl civarlarındadır. Binanın yaşlandığını göz önüne alıyor ve satmayı düşünmekteyim. Göztepe, kadiköy, üsküdar civarlarında toplu ulasıma yakın lokasyonlardaki hangi projeleri önerirsiniz. fikirtepe ve sahrayıcedid hakkında düşünceleriniz nedir. teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Temmuz 2015 | 13:12 özer özde 1447 Kişi okudu

Bulvar istanbul projesınde dayre satın aldık.

Soru

Merhaba Tebernüş bey. Bulvar istanbulda 7 katli binada zemin katında 3+1 dayre 156 m +12m teras dayrenın netı 122 metre kare 617.000 bin tl ye satın aldık 2016 mayis sonu teslim. Sizce mantıklı mı bir yatırım oldu. Tesliminde yüzde kaçi kar eder. Şimdiden cevabınız için teşekkür ederım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Temmuz 2015 | 04:10 Aysu yavuz 1448 Kişi okudu

Resim istanbul yatirim amaçlı 1+1 aldim

Soru

Merhaba Tebernüş bey. Resim istanbuldan 5. Kat peyzaj bakan, 66 m2 brüt, 45 m2 neti olan bir daire aldık. Fiyatı 232 bin TL. 152 bin kredi kullanıyorum ve toplam 48 bin faiz ödeyeceğim. En az 5 6 yillik surecte satmamak uzere yatırım amaçlı aldik. Proje konsept olarak cok hoşumuza gitti. 1100 tl kira beklentisi mevcut. Benzer bölgede benzer kalitede evler o fiyattan suan kiralik .sizce mantıklı bir yatırım mi acaba. Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim. Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Temmuz 2015 | 17:16 Hayati eren 1447 Kişi okudu