Kentart firmasının güvenirliği

Soru

Merhaba Tebernüş bey, Kentart inşaat firması Terra Ataşehir projesi için kendi bünyesinde 50 ay faizsiz vade imkanı sunuyor. Firmanın daha önce yaptığı bir kaç konut projesi var, fakat bu çapta bir proje gözükmüyor. Firmanın güvenirliğini nasıl araştırabilirim? Yardımcı olabilir misiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Temmuz 2013 | 14:24 Yunus Yünel 1394 Kişi okudu

Zekeriyaköy Toki

Soru

Merhabalar Tebernüş bey; aslına bakarsanız bizim muhitimizin sorunu tokinin orta düzeye satış yapmasıyla çözülür. Çünkü bu muhitte zengin insanın zten m'2 sinin 10.000 bile lacağı birçok proje var. Yani üzülmemek içten değil asıl ihtiyaç sahibi bizler sarıyer ve bahçeköy bölgesinde konut bulamayanlara lazım bu proje... Sizin m2 fiyatlarından net bilginiz varmı? Parası çok olan zekeriyaköyde istediği yerden villa alır tokiye niye ihtiyaç duyar ? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Nisan 2013 | 17:47 Şevval Usta 1394 Kişi okudu

902 parsel altın oran

Soru

Merhaba Tebernüş bey 902 deki hak sahipleri ve beldiyenin konutları hangi tarihte teslim edilecek bununla ilgili bir bilginiz varmı teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Kasım 2012 | 14:48 Murat Akpınar 1393 Kişi okudu

Eroglu seyrantepe ve halkali temapark

Soru

Merhaba Tebernus Bey, 350 bin liralik bir yatirim yapmak istiyorum. İlgilendigim 2 proje var biri temapark halkali digeri eroglunun seyrantepe mix projesi. Temaparkta fiyatlarin 3500 lira civarinda, seyrantepe icinse 6-7 bin lira civarinda olacagi soyleniyor. Buna gore Temaparkta 2+1 (110-129m2)yada eroglu seyrantepede 1+0 seceneklerim arasinda. Derdim 3-5 yil icersinde duzenli bir kira geliri elde edebilmek ve satin aldigim yerin ciddi prim yapmasi. Gonlum tt arena stadi tarafina bakan (gs'li degilim) olabilecek en yuksek katta 1+0 (45m2)veya olabilirse1+1(65-70m2)diyor. Eroglu ofisinden ogrendigim yukaridaki olasi m2 fiyati iceride konusulan bir rakammis, bana yuksek geldi. Bu gunlerde İstanbul lounge1 e tasinacak eski bir musterileri oldugumdan lansman oncesi indirimli fiyattan da faydalanabilecekmisim. Tabi bu arada Temapark projesi de gayet alimli duruyor ama beni seyrantepeye iten ayni lokasyona (istanbul lounge 1den oturmak icin bir ev aldim, dolayisi ile temaparka cok yakin) iki yatirim birden yapmama istegi ve seyrantepe projesinin cok gosterisli olmasi. Diger yandan eroglunun bu projesi maslak1453ten de avrupa konutlar eclipse maslaktan da m2 fiyati olarak pahali gibi sizce daha iyi prim yapma ihtimali var mi? 1+0 a yatirimdan soz edince herkes alayci bir tavir takiniyor, hele ki bu paralara, siz ne dersiniz? Bu baglamda sizin fikirlerinizi alabilir miyim? Derdimin yatirim yapacagim dairenin 5 yil gibi bir surede ciddi prim yapmasi ve sonunda iyi bir kira geliri elde etmem oldugunu dusunerek, Tesekkurler... PS: iki projenin de net m2 fiyatlarinin ve diger ayrintilarinin aciklanmadiginin farkindayim sadece ongorunuzu almak isterim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ekim 2012 | 15:47 Suleyman Usta 1394 Kişi okudu

Soyak Park Aparts tutmadı mı?

Soru

merhabalar biz soyakpark apartsdan yatırım için 1+1 almayı düşünüyoruz fakat projenin tutmadığı bittiği zaman kiraya verilemeyebileceği söyleniyor malum sinpaş bosporus ta öyle oldu kiralık daire fiyakları çok düştü ben kendim biraz yukarıda soyakolimpiakentte oturuyorum acaba oturduğum siteden mi yoksa bu yeni projedenmi yatırım amaçlı 1+1 bir alsam buradaki emlakçılar sakın soyakapart tan almayın diyorlar ama soyakolimpiakentte de fiyatlar çok fazla yükseldi bize yol gösterirseniz seviniriz saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Mart 2012 | 18:34 nihal bayözhal 1394 Kişi okudu

muhittin oğul : merhaba... arnavutköy hadımköy kartaltepe me

Soru

muhittin oğul merhaba... arnavutköy hadımköy kartaltepe mevkiinde ifrazlı ve orta derecede su koruma alanında 400 m2 arsam... sizce bekletip değerlenmesini mi beklemeliyim yoksa satıp başka bi yerden mi arsa alayım... size göre ölü bi yatırım mı bu??2010 da aldım 30bine... su an ise alıcılar 35 bin veriyor paraya da ihtiyacım yok sizce napmalıyım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mayıs 2011 | 18:19 muhittin adıyek 1394 Kişi okudu

Merhaba,Tebernüş Bey bildiğiniz gibi uçaksavar sitesinin kent

Soru

Merhaba,Tebernüş Bey bildiğiniz gibi uçaksavar sitesinin kentsel dönüşümü için site sakinleri Teknik yapıyı tercih ettiler. Site sakinlerine ve Teknik yapıya hayırlı olsun. Yanlız benim kafama takılan bir şey var. Sitede ki arazinin 100 dönüm olduğu ve 424 daire olduğu söyleniyor. Şirketinde her bir m2 ye 3 m2 vereceği söyleniyor bu neredeyse kesinleşmiş bir bilgi. Bu da kabaca her 1 daireye 3 daire ediyor. Bu da 1272 daire eder. Orada yapılacak lüks inşaatın m2 inşaat bedelide belli. Bu siteye Teknik Yapı kaç daire yapmayı planlıyor acaba? Görünen durum çok yopun ve sıkışık bir site olacağı. Ve o siteden ev alacakların o fiyatları bu kadar yoğun bir yapılaşmaya verip vermeyecekleri? Çünkü oraya yapılacak yeni inşaata para verip alacaklar orada yaşamak için belirli bir ferahlık isterler. O bölgeye çok yakın Polat Boğaziçi evleri mesela, yeni ve güzel binalar ama çok sık bir yapılaşma bir daireden bakıldığında hemen önünüze öbür blok çıkıyor. Bence uçaksavar sitesinin bu hali yerleşim olarak çok medeni ve istenen bir yerleşim. 100 dönümde 424 konut. Tamam oradaki evlerin yenilenmesi tabi ki sağlıklı ama yenilendikten sonra anormal sıkışık bir yerleşim çıkacağı da kesin. Sizce Teknik Yapı buradan umduğunu çıkarabilir mi? Tabi ki şirket hesap yapmıştır böyle bir proje için. Merak ediyorum satışa çıktığında gidip inceleyeceğim. İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Mart 2011 | 11:14 haci gürsel 1393 Kişi okudu

Kiracı sorunu yaşıyorummmmm!

Soru

Merhabalar Teberrüş bey.. Ticaretle uğraşan emekliyim. Evim kendime ait, yatırımlık inşaatı devam eden bir dairem var bunun yanında birde kirada olan 3 yıllık yeni bir dairem daha var..(3+1 143 m2 çift banyolu) Kiracım 3 bin TL olan kirasını %25 zamla 3.750 yatırdı ve beni arayıp rahatsız etme dedi.. Daireyi 3.500.000 tl ye satmayı ve vadeli mevduatta değerlendirmek doğru olurmu? Bir müddet sonra uygun düşerse arsa veya yine daire almak gibi bir planım var ve gelişen şartlar buna izin verirmi Bu konuda sizden fikrinizi öğrenmek istemekteyim.. Saygılar sevgiler.. Necati Çolak

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Nisan 2024 | 12:38 Necati Çolak 1391 Kişi okudu

Yatırım amaçlı değerlendirme

Soru

Merhaba, Yatırım amaçlı daire alma planım var. Ataşehir Yakut sitesi ve Kadıköy Erenköy bölgesindeki daireleri inceliyorum. Kentsel dönüşüm açısından da değerlendirildiğinde hangi seçenek mantıklı olur? Desteğiniz için çok teşekkür ederim. iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Eylül 2023 | 11:34 Asım Demir 1391 Kişi okudu

Sizce mantıklı mı yaptım teşekürler

Soru

Selamlar Aralık 2021 de dolar şoku zamanında pendik yayalar da botaş parkına yakın 3 yıllık sitede bahçe katında 3 artı 1 daireyi 710 a satın aldım. Bahçe katı sizce doğru bir yatırım mı olmuştur. Genel anlamda siteden memnun insanlar konuştuğumda. 2.5 3 arası kiraya verilebiliyor. Ama oturmak istediğimde sorun olur mu kapalı otoparkı ve havuzu var sizce geleceği oşan nir bölge mi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ocak 2022 | 17:39 Ali güven 1391 Kişi okudu