Kat İrtifakı Site-Ortak Isınma Aidatı
Merhaba Tebernüş Bey. Kat Mülkiyetine geçmemiş, ancak site yönetimi oluşmuş, iskanı alınmamız sitemizde ısınma ve sıcak su ortak. Ben Henüz taşınmadım. Sitenin tarısı boş. Sitede geçici bir yönetim oluştu ve aidatlar belirlendi. Ayrıca ortak ısınma ve sıcak su için %30 u katılımı zorunlu tutuyorlar.Mülkiyetine geçmeden ortak ısınma ve aidat ödemelimiyiz. Teşekkürler
