MAKROM 18 MAYIS ADLİYE BULUŞMASI HK.

Soru

Tebernüş Bey Merhaba, Aynı günde bende Adliyeye gidip suç duyurusunda bulunmak istiyorum. Bu grup ile temas kurabilme şansım var mı? Ben Tuzla mağduruyum, acaba siz bu grubun avukatının telefonunu vs biliyor musunuz? Bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Pınar Husan Kaymakçı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mayıs 2015 | 14:54 pınar husan kaymakçı 1362 Kişi okudu

Çorlu'nun gelişmesi hakkında

Soru

Merhaba Tebernüş Bey...5 ay önce Tekirdağ-Çorlu ilçesinden ev satın aldım.Buraya İstanbul'dan geldim,hem iş yerimin burada olmasından hem de evlerin güzel olup uygun fiyatlı olmasından dolayı böyle bir yatırım yaptım..Ne olursa olsun İsatnbul'u aratıyor açıkçası..Buralar da bir gelişme olabilir mi?Geleceğini nasıl görüyorsunuz?Bir bilginiz var mı?...şimdiden teşekkür ederim.....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Şubat 2015 | 14:14 Serap Yıldırım 1362 Kişi okudu

Yatirim ve Firsatlari yakalamanin bir püf noktasi varmi

Soru

Tebernüş Bey Merhaba.. Biz Alpha Group Olarak Ortadoğu Yatirimçilarina Firsat anlaminda yerleri sunmak üzere kurulmuş Danişmanlik şirketiyiz.Bizim çaliştiğimiz bölge Fatih Fakat istanbul'un her ilçesinde firsat anlaminda kira getirisi iyi olan ne varsa müşterilerimize sunuyoruz.Bundan 4-5 yil önce Fatihte eski bina ve daire anlaminda epey firsatlar vardi.fakat pek fazla kalmadi.Aslinda biz sadece daire ve bina anlaminda yerler sunmuyoruz.bilinmiş projelerde sunuyoruz. Bizim ortadoğu müşterilerimiz doğa ve deniz olsa ve ulaşim anlaminda sorun olmayip kolayca alişveriş yapacaklari yer varsa yatirim yapabilirler.şunu rahatlikla söylebilirim her körfez ve haliç ülkesindeki biri rahatlikla 100-150bin$^lik bir daire alabilir fakat site içerisinde. Sizden ricam bu anlamda bize yönelebileceğimiz ve yönlendireceğimiz yeni ilçeler ve iller sunmak müşterilerimize.bu anlamda sizin fikirleriniz ve düşünceleriniz bizim için önemli.gerekirse danişmanlik anlaminda bize ne düşüyorsa sizinle gürüşmeye haziriz.yada bilgi anlaminda bütün insanlara faydali olmasi içinde bu konuda bir yazi yazsaniz iyi olur.sizin yazilar epey güzel takip ediyorum çok sik olmasada.sizin firsatlari yakalama adina nelerden faydalana biliriz.emlakçilardan mi.emlak ilanlarindan mi.gezerek mi.belediyelerle diyalok halinde olmak mi.firsatlardan en iyi bir şekilde nasil yararlaniriz ve firsatlari yakalariz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Şubat 2015 | 10:38 Ahmet Yön 1361 Kişi okudu

newista 1+1 daire almak iyi bir yatırım mi

Soru

Selamlar Tebernüş bey Nevistadan 65m2 m2 2000 tl den iyi bir fiyatmıdır. Daire 2. Elden bu sorun olurmu. Birde teslimatta sorun yasarmiyiz bilgilerinizi rica ederim saygilar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ekim 2014 | 16:33 gokhan kalkan 1361 Kişi okudu

uphill court,tu bahçeşehir kiptaş etkiler mi

Soru

merhabalar öncelikle hayırlı kandiller dilerim ben şunu merak ediyorum şimdi baçeşehire kiptaş yapılıyor ben uphill court oturuyorum hergün 2 kat çıkıyorlar hatta cok hızlı yapıyolar gece gündüz demeden çalışıyolar güzel benim sorum bu kiptaş bittginde 4000 konut yani ortama 12000 kişi 2000 araç dersek fırat caddesi kaldırıcak mı bahçeşehir şu anda yolları kaldırmıyor orada ne gibi bir çalışma olucak metro gelicek diyorlar gelmeli oradaki insanların yarısı memurlara satıldı diye biliyorum sizce o bölgeyi canlandırırmı yoksa deger kaybı yaşatır mı ? uphill court 5 senedir degerlenmedi su anda kiralar 600 700 arası durum vahim yani sizce o bölgenin gelecegini nasıl yorumlarsınız ???

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Temmuz 2014 | 08:48 nuri kaya 1361 Kişi okudu

iskansız bina abonlik alamıyorum

Soru

Yeni binadan daire aldım iskanı daha alınmadıgından elektirik ve su aboneligi alamıyorum mütahit iskan işini biraz agırdan alıyor şuan şantiye elektirigi ve suyu kullanıyorum normal abonelerden fazla ödüyorum bunun icin mütahite nasıl bir dava açabilirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Mayıs 2014 | 06:42 Duran Bozkurt 1362 Kişi okudu

Newista Residence Beylikdüzü

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. Newista Beylikdüzü'nde 1+1 75m2 daire bakıyorum. 185.000TL orta blokta 26. kat. Kira getirisi 1000TL civarında diyorlar. Bu durumda 185 gibi kira çarpanı var. 1000TL kira getirir mi? Proje tamamlandıktan sonra satmak istersem satışı kolay olur mu ve tahmini fiyat ne olur? Lütfen cevaplayın. Yorumlarınıza çok değer veriyorum. Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mayıs 2014 | 09:05 Erdem Aslan 1362 Kişi okudu

ataman karina

Soru

Teberniş bey merhaba, Pendik ataman karina projesinden proje başlangıcında 1+1 bir yatırımlık ev aldım.3.kat . projenin geleceğini nasıl görüyorsunuz ne zaman prim yapar .karşısında garanti bankası büyük bir bina yapıyor.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ocak 2014 | 15:37 funda genç 1362 Kişi okudu

Fuaye Süreyyapaşa

Soru

Fuaye Süreyyyapaşadan bir daire almıştık. Teslim tarihi 1 ocak 2014 idi. Suan ise gecikme oluştu ve 15 mart 2014 tarihini teslim tarihi olarak belirlediler. Sorum Şu: Daire o tarihte yetişecek mi? Bu konuda geniş bilgi alırsanız paylaşmanızı bekliyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ocak 2014 | 08:33 emre yılmaz 1361 Kişi okudu

Evimi kaça satmalıyım

Soru

2011 Nisan ayında 136.000 tl ye Dikmen Çankaya'dan ev aldım. Ev 100 metrekare 4. kat en üst katta.Şimdi bu evi 180.000 tl ye satsam doğru bir iş yapmış olurmuyum veya evin doğru değerini nasıl belirleyebilirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Aralık 2013 | 09:59 Didem Kuş 1361 Kişi okudu