Suadiye'de imar artışı olur mu?
Merhaba Tebernüş bey Benim soracağım sorular 2011 yılında sorulmuş ve sizde cevaplamışsınız.O zamandan buzamana imar artışı ile ilgili Kadıköyde Susadiye bölgesi bir gelişme olmadı 2.5 çıkacaktı biamız 38-40 yıllık 2000 yılında yaptırdığımız kontrol raporunda genel 3 orta çıkmıştı ve korozyon başlamıştı mevcut imarla 2.07 hiçbir mütehahit binayı yapmıyor buna kim çözüm bulacak büyük depremde ölürsek bunun sorumlusu kim olacak belediye mi devlet mi ?
