Kiracının Bozduğu Kombi Ücreti
Sayın Üstadım, 7 Aydır evimde kiracı oturuyor. Dün beni aradı kombi ısıtmıyor muhtemelen bozuk dedi.Yaptırman lazım dedi. Bende 7 aydır siz oturuyorsunuz sizin yaptırmanız gerekir dedim. Bunun doğrusu nedir acaba.Onun mu benim mi yaptırmam ücreti üstlenmem gerekiyor. Saygılarımla.
