Sözleşmesiz kiracınin evden erken çıkması.
Tebernüş bey ben her ayın 15'inde kiramı veririm. Bu ayin 26'sinda evden ciktim, cikmadan 5 gün önce ev sahibine bildirdim. Aramizda sozlesme yapmadik ve geriye kalan gunlerin parasini istedigimde ev sahibi vermiyorum diyor. Bu durumda ne yapabilirim yardimci olursaniz sevinirim.
