dar gelirli toki devri yasal olarak mümkünmu
Dar gelirliler icin yapilan konut devri nasil yapilir tek istisnasi evin borcunun bitirilip mi devri yoksa kisiler kendi arasinda mevcut yasal haklarida sakli kalmak kaydi ile devir yapilabilirmi.
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Dar gelirliler icin yapilan konut devri nasil yapilir tek istisnasi evin borcunun bitirilip mi devri yoksa kisiler kendi arasinda mevcut yasal haklarida sakli kalmak kaydi ile devir yapilabilirmi.
İyi günler...Cevabınız için teşekkürler..Cevabınızda Havalimanlarının çevresinde yapılaşma hızlı oluyor dediniz,daha sonra kapsam dışında ise yapılaşma yoğunluğu düşük olur dediniz bunu anlayamadık açarmısınız biraz...Kapsam dışı olayını açarmısınız....Yan tarafımızdaki arazi satılık ve metrekaresine 800 tl istiyorlar...Bize gelen herhangi bir teklif yok şu ana kadar..İEmlakçı kanalıyla satmak istemiyoruz,çok oyunlar dönüyor ordaki araziler üzerinde...Ama etrafta çok satılık arazi var,parsellenmiş küçük veya büyük araziler..Çoğu da hisseli...Ortada para yokken nasıl değerlendireceğimizi hiç düşünmedik...Kamulaştırma bizim açımızdan zararlımıdır bu durumda...Teşekkür ederim...
Müteahhit işine başlamak istiyorum.Sermaye olarak 450 bin tl var.İlk projem 5 katlı 2 daireli apartman.Burada ev fiyatları 170 bin tl den başlıyor.Bu sektörde hiç tecrübem yok yaşım 22 bu işe başlamak nasıl olur?
MERHABA TEBERNÜŞ bey: ben 2013 yılından beri emlak ofisi işletiyorum,o günden bugüne karşılaştığım sorunlar,bu mesleği nerdeyse bırakmama neden olacak nitelikte.. karşılaştığım bazı sorunlara kısaca değinmek istiyorum. ofisime dairesini satırmak için gelen bir vatandaş. sadece satacağı dairenin adresini veriyor.ne bir anahtar bırakıyor, ne afiş astırıyor, ne kendi afişini indiriyor. telefonunu bırakıp gidiyor. sat komisyonunu al diyor. e satın almak için bize baş vuran müşteriye daireyi gösteremiyoruz.o esnada ev sahibinin bir işi çıkıyor,e müşteri uzaktan gelmiş bekliyemez. gösterebileceğimiz daireler oluyor o dairelerdeki müşteri beğenmedim,yada bir düşüneyim diyip ev sahibinin afişdeki kendi numaralarını alıp bizi devreden çıkararak tekrar mal sahibiyle görüşüp,anlaşıyor. olan bize oluyor evleri gösterdiğimizle kalıyoruz .akşam eve döndüğümüzde yakıt deposu yine boşalmış .cep delik baş eğik evin yolunu tutuyoruz.....
Atakent Avrupa konutları 3 şu dönem ve ileriki yıllarda sizce satılık veya kira olarak daha degerlenir mi ? Kiralar 139 m2 3+1 site içi peyzaj a bakan ara Kat daire 3.000 tl suan Satılık lar 139 m2 3+1 site içi peyzaj bakan aralar daire 975.000 tl suan halkalida son durağı inşaat halinde yapilan Marmaray projesi fiyatları arttırır mi ????
Tebernüş Bey, Kadıköy'de 620 m2 arsamızda KAKS: 2.07 olarak verilmiş. Kadıköy ve Büyükşehir İmar Planı yönetmeliğine göre ben bu arsa üzerine ne kadar inşaat alanı yapabilirim, alternatifler nelerdir. Fikirleriniz için, şimdiden teşekkür ederim. İyi çalışmalar.
Tebernus Bey merhab.Kayabasında yapılması planlanan ve beklenen projelerle ilgli son donemde neden bir ilerleme yok acaba.Evvel İstanbulun 2. Etabı olan Adım İstanbul ,Park Maveranın 2. Etabı hala satısa cıkmadı.Artaş İnsaat ve Tahincioglu firmaları kazandıgı arsalarda ne yapacagı henüz belli degil.Firmalar acaba siyasi gelişmelerin bir neticeye varmasını bekliyor sizce, .
İyi günler, Tuzla Aydınla'da inşaa halindeki 8 katlı, tek blok 2 girişli projeden 2+1, brüt 101 m2, ön cephe, havuz manzaralı 3.kat daire 211.000TL. Yatırımlık olarak düsünüyoruz. Kira geliri 750-800 TL aralıgı olarak söylendi. Sizce makul bir yatırım olur mu? Proje ve bölge hakkında ne düşünürsünüz? İlginiz için şimdiden teşekkürler.
Tokiden ev almak istiyorum giresun görele adliyesinde çalışmaktayım giresunda tokinin yapmış olduğu proje varmıdır başvurabileceğim yardımınız için şimdiden teşekkür ederim
Sayın kireçci, 50.000 bin lira kadar bi birikintim var acaba istanbulda hangi yerlerden yatırım amaçlı arsa alınabilir. Zaman ayırdığınız için teşekkürler. Saygılarımla