Apartmanda en üst kat yalıtımı kime aittir?
Merhaba, Benim sorum apartma yalıtımıyla alakalı.Firma üst ve alt katları içerden yalıtım yaptırmış.Sözleşmede bunu da belirtmiş.4 senelik bir bina.üst komşular evlerinin ara katlardan dah soğuk olduğunu söylüyor.Apartman sakinlerinden çatı arasını poliüretan köpük ile yalıtım yaptırması konusunda baskı yapıyor.Ve bunun apartman yönetmeliğinde olduğunu iddaa ediyor.Yardımcı olursanız sevinirim
