kat mülkiyet tapusu değişiliği yapma talebimiz
Belediye YAPI KULLANIM BELGESİ almış olmamıza rağmen(y.k.bELGEMİZDE yapının tamamınun kullanımı için verildiği kutucuk işaretli) Kat irtifaklı tapumuzu KAT MÜLKİYETİNE İÇİN TÜM DİĞER bağımsız bölüm kat maliklerininde Yapı kullanım belgelerini Belediyeden almaları gerekçesiyle bizim bireysel müracaatımızı kabul etmiyor ve ilgili TAPU KADASTRO müdürlüğüne İNTİKAL ETTİRMİYOR bu durumda ne yapmamız gherekir acaba.
