Sn ;Prof.Dr.Gürsel Öngören
Iyi akşamlar; sayın hocam Eyüp Alibeyköy Çobançeşme belediye bloklarında dairemiz var,bu bölge ile ilgili kentsel dönüşüm projesi varmı?yoksada prim yapacak bir bölgemi?cevaplarınız için şimdiden teşekkür ediyorum..
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Iyi akşamlar; sayın hocam Eyüp Alibeyköy Çobançeşme belediye bloklarında dairemiz var,bu bölge ile ilgili kentsel dönüşüm projesi varmı?yoksada prim yapacak bir bölgemi?cevaplarınız için şimdiden teşekkür ediyorum..
Merhaba Tebernüş Bey istanbul dışında oturuyorum. İstanbul'da bir yatırım özeniyorum.Dap ile görüştüm. Kiralama sistemi ile birlikte oldukça avantajlı gözüküyor. 58m2 390.000tl %30 peşin 36 ay vade 6000tl 12/24/36 ara ödeme 24000tl. 13.kat arka tarafa bakıyor. Yatırım amaçlı ileriye dönük nasıl olur sizce?
merhaba terbernüş bey. havadanemlak.com'un takipçilerindendim aralık ayından beri 4 aydır hiç bir değişiklik yok istanbuldaki inşaatların yeni görüntülerini göremiyoruz. Başakşehir emlak konutlarında evimiz var. İnşaat ne durumda diye baktık. Hiç yeni paylaşım yok. Sitede reklam falan da göremedim. Yoksa tasfiyemi ettiniz havadan emlak sitesini???
İyi gunler dilerim Tebernus Bey, Avrupa Konutlari TEM'de 1+1 78 m2 brut daire fiyatlari emlakci ucreti ve tapu ile birlikte yaklasik 390-400 bin civarinda, kiralari 1500 civarinda. Vadi İstanbul'da ise ayni buyuklukte bir ev 500 bine alinabiliyor. Yatirim amacli olarak acaba 2014 Temmuzda teslim edilecek Vadi İstanbul projesinden almak mi daha dogru olur yoksa Avrupa Konutlarindan mi? Cevabiniz icin simdiden tesekkurler.
tebernüş bey birde bir konuyu tekrar size danışmak istiyorum..diyeceksiniz bu kadar yorum yapınca niye danışıyorsunuz ben biliyorum ki akıl yaşta değil baştadır siz gerçekten çok ciddi analiz yapıyorsunuz insanlar annelerine babalarına kardeşlerine akrabalarına soramadıklarını size soruyor aslında kısaca cesaretlendirilmek istiyor aslında insanımız yapayalnız..fazlada uzatmadan sorumu sorayım şimdiden dilinize aklınıza sağlık...biliyorsunuz benim iki adet kredi borcum var biri70000tl kredi 0.74 den 60 1450tl aylık ve 24 taksidi ödenmiş kalan 37 ay taksiti var..diğeri ise 93000tk kredi 120 ay 0.87 den 1250 tl ve 3 taksiti ödenmiş kalan 117 ay...kalan ana para borcum ikisi toplamı için 150000tl...120 ay olan için toplam 57000tl faiz ödicem 60 ay içinde 17000tl ödicem..şuan ödeme güçlüğü çekmiyorum toplam kredi aylık ödemem 2700tl ben ticaterle uğraşıyorum eşim devlet memuru..kenarda birikmiş hiç paramızda kalmadı ufakta bir oğlum var onun okul parası sağlık sigortası var yıllık 25000tl civarı...size sorum şu daha önce fulya sitesindeki evi sormuştum 84 metrekare 750tl kira alıyorum 210000tl alıcı var.niye bu evi çok soruyorum çünkü ilk aldığım ev..ben kendi evimde oturyorum şükürler olsun borcu kalmadı..dumankaya konseptende daireyi bekli,yorum 93 metrekare haziranda onuda kiraya vericem minumum 1200tl olur yada 1100tl olur inancındayım kötümser...sorum şu halkalı atakent çok beklentiis var ebnce istanbul geneli beklenti ortalamasına göre dahada fiyatlama yapargibi ve düzgün kiracı var..yani fulaya sitesinideki evi satsam kredinin birini kapatım kalan parayla arsa alsam diyorum ama makul arsa bulmak çok zor ve son dönemlerde istimlak rzerv imar iptali çok sıkıntı var mahkemeyle uğraşma derdi var...fulya sitesindeki ev on yıl sonra en az 265000tl sizce yaparmı eğer yaparsa 57000tl kredi faizini ödemiş olacak ve bende heryıl 9000tl olmak üzere on yılda 90000tl kira alacağım.....eğer öyle bir görüşünü zvarsa..sizce evi satmayıp krediyi 60 ay 1450 tl olan krediyi 120 aya yapılandırsam aylık taksit 800tl ye düşüyor işte ozamn 800tl ve 1250tl 2050tl yapıyor ve eşimin maaşı devlet memuruda olduğu için kriz çıksada etkilenmiyor..bende çalışmasam dahi iki kira dumankaya fulya sitesi 1850tl yapıyor..çalışmamaktan kastım tebernüş bey 2000krizi gibi allah göstermesin arkadaşla limon satmaya bile çıkmıştık merak ederseniz detaylı anlatırım insan zor durmda her işi yaparımd erse aç kalmıyor lionculuktan aylık 1900tl herbirimize para kalmıştı susam alıp sattık oda karlıydı neys esonra kendi işlerimize döndük..sizce evi satıp krediden kurtulmak mı yoksa krediyi 60 aydan 120 aya çekip daha çok faiz ödemekmi bunu şundan soruyorum fulya sitesi daha çok değerlencek gibi yani en azından şuan 210000tl on yıl sonra en az 300000tl olur inancındayım zaten ödicem toplam fazi 90000tl yi buluyor bana karı şu olacak evi satmamaış olmak ve on yıllık 90000tl kira geliri yani binevi emeklik gibi..değerli görüşünüzü merakla bekliyorum benim için çok önemeli...hani hep diyorsunuz ya istanbul nerden nereye geldi diye benim babam floryadan 1970 de bir ev almıştı geçen sene 400000tl ye sattı aldığı fiyatta bugünün parasıyla 1 kilo altına bedel geliyor şuan 4.5 kg altına sattı..babam hep altına yada taksi plakasına endeksler...kendinize iyi bakın tekrardan
Tebernüş bey,Terra Ataşehir projesinde ev almayı düşünüyorum.Kent Art isminde bir şirket yapacakmış.Arsada hiçbir çalışma yapılmıyor,tavsiye edermisiz.Teşekkürler
Oncelıkle söze tesekkuru borç bılıyrm çok faydanızı oluyor ınsanlara dursunköy Karahalil cıftlıgımdekı Ülker arazılerı tokıye dewrettı aynı parsellerde bızımde arsamız var tam otuz yıldır beklıyoruz sadece rayiç bedelle arsalarımızdan olurmuyuZ yoksa bızde daırelerden yararlanabılırmıyız acaba
Merhabalar..eğer söylendiği gibi güzergah sazlıderenin doğusundan geçiyorsa alibey barajına su taşıyan derenin önü kesilecek demektir.yeni havalimanının inşaatı da alibey havzasının su kaynaklarını kapatıyor..zaten pirinççi,habibler,sultangazi ve Eyüp teki havza kamulaştırma bedelleriyle iki havaalanı yapılır deniyordu..yıllardır imar verilmeyen bu bölgedeki arazilerin bikaç aydır neden kapışıldığı şimdi anlaşılıyor orası İstanbul un en değerli yeri olur:) hem kanal yap hem kamulaştırmalardan kurtul hemde arazi yarat..sizce de bu kazan kazan kazan teorisi doğrumudur
Merhaba Tebernüş Bey, Kiptaş Masko Evlerinden 2008 yılında kredili olarak daire satın aldık. Eylül 2012 de kiptaşın baskılarıyla tapumuzu almak için tüm ödemelerimizi yaptık. En geç bir haftaya alırsınız dedikleri tapu 2 buçuk ay olmasına rağmen ortada yok. Telefonlara kimse cevap vermiyor. Çalıştığım için merkezefendideki yerlerine gitmem de mümkün olmuyor. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz? ipotekli olarak çıkacak olan tapunun tüm masraflarını ödediğim halde neden tapum hala yok? Haklarım nelerdir? Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler
tebernüş bey tekrar olacak ama yapılacak dükkanların sayısı ve niteliği eczane ve medikal olup olmayacağına dair bilginiz var mı ? Teşekkür ederim