Belediye Tarafından İstimlak Edilen Yerin Bedelini Alabilirmiyim
İstanbul Cengiz Topel Caddesi üzerinde bulunan ve 1971 yılıda alınan toplam 260 m2 üzerine kurulu binanın boşluk olan ön tarafından 75 m2 si belediye tarafından alınmış ve şuan 186 m2 kurulu ev kalmış. Binayı yeniden yapmak istiyoruz ancan budefada 65m2 si yola gidiyor. Bunların bedelini Belediyeden alabilirmiyiz
