200 bin liraya nasıl yatırım yapmali
Selamlar tebernüş bey 200 binlira param var ama evim yok ne gibi yatırım önerirsiniz emlak işi yapmak istiyorum bu arada parayi arsayami yoksa evemi yatirmaliyim teşekkürler....
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Selamlar tebernüş bey 200 binlira param var ama evim yok ne gibi yatırım önerirsiniz emlak işi yapmak istiyorum bu arada parayi arsayami yoksa evemi yatirmaliyim teşekkürler....
Merhabalar öncelikle teşekkürler bizlere yardımlarınız için. Benim sorum şu. Faizsiz elbırlıgı sistemi ile biraz peşinatla uzun vadeli taksitle ev sahibi olmak mantıklımı. Taksitler uzun fakat miktarı kısa. Yani ben halihazırda kira veriyorum. Üstüne biraz daha koyup en azından kendi evime ödemek gibi düşüncem var. Başka şekildede şuan için alma ihtimalim yok. Sisteme gelince gayet güvenilir ve sağlam etrafımda alan insanlar mevcut. Öneriniz nedir?
Merhaba Havaalanı mahallesinde bulunan askeri alan kenarında yerimiz var tapumuz ifrazlı tapu.Arsa üzerinde iki katlı evimiz var.Dört kardeşiz tapu babamın üzerine kardeşler olarak tapuyu dört eşit parçaya ayıralım diyoruz.Böyle yapar isek kentsel dönüşüm girdiğinde 4 daire hakkımız olurmu?Yerimizin yarısı park yarısıda kul alanı gözüküyor.
Tebernus Bey merhaba, yatirimlik olarak Kartal bolgesinde insaati devam eden projeler hakkinda ne gibi oneriler verebilirsiniz ? Tercihen 3+1 dusunuyorum. Saygilarimla Berk
Merhaba, Sinpaş aydostan ev aldım. Özel ödeme planı yaptım. %20 peşin kalanı 5 ay sonra tamamı ödemeli. Peşinatı verdim kalan büyük rakamı oturduğum evi satıp 5 ay sonra ödeyecektim. Şu anda oturduğum evi piyasadaki tıkanmadan dolayı satamıyorum. Eylül ayında kalan kısmı ödeyemezsem yapılndırabikeceğim söylendi. Şuan sözleşme imzalayalı bir ay oldu. Evlerin teslimatı 2017 mayıs. Ben evimi satamadığım için şu an sözleşmemi iptal edebilirmişim. Çayma Hakkı'm varmı? Evi teslim almadığım için çayma Hakkı'm olur mu? Ayrıca bana sözleşmeyi iptal ederseniz çok zararınız olur denildi. Bu tabloda nasıl bir yol izleyebiliriz. Birde 6 ay içinde vazgeçersem karşılıklı fesh olup toplam satış bedelinden %2,5 ceza ödemem gerektiği aktarıldı Saygılarımla.
Sayın yetkili, Ege-Koop Ankara projesi iptal edilmiş ve ben ve benim gibi bir çok kişi mağdur olmuştur. 12500 liramızı bir yıldır alamıyoruz. Lütfen olmayan bir projeyi burada tanıtarak daha fazla insanın dolandırılmasına katkıda bulunmayın. Saygılar
Gmail Google+ Web Foto daha fazla Ana 245579 nolu başvurunuz hakkında. B [email protected] alıcı ben 17 dakika önceAyrıntılar Sayın İREM GÜNKUT , Başbakanlık İletişim Merkezine göndermiş olduğunuz alınmıştır. Göstermiş olduğunuz duyarlılık için teşekkür ederiz. Başvurunuz yasal sürede ilgili Kurum/Kuruluş tarafından değerlendirilip sonucu e-posta/posta aracılığıyla tarafınıza bildirilecektir. İyi günler dileriz. Başvuru Numaranız :245579 Başvurunuzu sorgulamak için Tıklayınız Başvuru Metni: Merhaba, İstanbul Kadıköy ilçesi Kalamışta bulunan evimiz kentsel dönüşüm çerçevesinde yıkılmıştır. Kentsel dönüşüm sürecinde 18 ay 735 TL ve taşınma parası 1300 TL ne yazık ki ikametgah adresimizin diğer evimizde oluşundan Kadıköy Belediyesi evraklarımızı bile incelemeden geri çevirmiştir. Evimiz yıkılmadan öncesine kadar bu evde oturuyorduk, yaklaşık 4 senedir de yıkılma konusu söz konusu oldugu ıcın ikametgahımızı değiştirmeyip oturmaya devam ettik, cunku diğer evimize de sürekli gidip kalıyorduk, yıkılan evimizi de bu süreçte kiraya vermedik, tüm faturalarımız elektrik, su, aidat kendi üzerimize kanıtlayıcı belgelerimiz var, çevre bakanlığı ile de görüştüm evraklarınızı belediyeye bırakın, değerlendirilsin denildi fakat belediye sadece ikametgaha bakıp evrakları elimize tutuşturup değerlendirmeye bile almadılar. Sizden ricam bu hakkımızı nasıl geri alabiliriz. Konuyla ilgili bana yardımcı olursanız çok sevinirim.
MERHABA, İŞ YERİM FATİHTE, ULAŞIM SORUNU YAŞAMAYACAĞIM, AİLEMLE HUZURLU, SOSYAL İMKANLARI VE YAŞAM KALİTESİ YÜKSEK BİR SİTEDEN EV ALMAK İSTİYORUM. MAKSİMUM 500 BİN TL CİVARINDAKİ EVLERİ DÜŞÜNEBİLİRİM. FATİHTE ÇALIŞTIĞIMDAN HEM AVRUPA HEMDE ANADOLU YAKASINDAKİ SEÇENEKLERİ DEĞERLENDİREBİLİRİM DİYE DÜŞÜNÜYORUM.. İNSAN ARAŞTIRDIKÇA DAHADA ÇOK KAFASI KARIŞIYOR, SİZİN GİBİ İŞİNİN EHLİ BİRİNİN YARDIMINA İHTİYACIM VAR.. İYİ ÇALIŞMALAR DİLERİM
merhaba tebernüş bey , onçelikle tum çevaplarınız için , teşekkurler, okuyup bilgileniyoruz, sorum şu 10 kişi bir araya gelıp arsa alımı yapmak mantıklımı , herkes köylu samimi birbirine güveni var , tavsiyeniz nedir , ileride ne gibi artısı veya eksisi olur , teşekkurler
Merhaba Tebernüş bey; Başakşehir göçmen konutları ile ilgili kulaktan dolma bir çok mesele var Kentsel dönüşüm ile ilgili kesin bir bilgi var mı. Bu bilgiyi hangi yetkili makamdan öğrenebiliriz Geçtiğimiz haftalarda site yönetimi bir toplantı düzenledi. Konut sahiplerinin görüşlerini almak istedi. Kimi istedi kimi istemedi. Ama ortada net bir durum yoktu. İnsaların çoğu kentsel dönüşüm olursa üstüne para vereceklerini sanıp bu işe karşı çıkıyorlar. Bir grup insan buraların istimlak olacağını soyluyor. Bir grup 2018 de süremiz doluyor ondan sonra bizleri gönderecekler diyor Ben bu daireyi mayıs 2015 te 200,000 tl ye aldım Şuan daire ederleri 200.000 ila 300.000 arası internete geziniyor. İstimlak söz konusu mudur. Olursa raiç bedelden ödememi yapılır. Raiç bedeli biz belirleyebilirmiyiz? Bu durumda bizler nasıl bir hakka sahip olacağız Arsa payımı 75 metrekare bu metrede bize nasıl bir teklif gelebilir Soylentiler firmaların soylentileri olup daireleri elden çıkarmak için olabilirmi Yerimiz değerli bir yer bu durumda nasıl bir yol izlenmelidir. Haklarımız hakkında bilgi alabilirmiyim