2011 yılı Konut Finansmanı Yangın Sigorta Zorunluluğu
Sayın İlgili, 2011 yılında Kuveyt Türk katılım bankasından ev kredisi çektim. O yıldan beri her sene DASK ve Yangın kredisi ödetiyorlar. DASK zorunlu itirazım yok, ama Yangını ödemek zorunda mıyım? Banka mecbursun diye diretiyor. Sözleşmede sadece sigortalar borçluya aittir ibaresi var. Ödediklerimi geri alabilir miyim?
