veni vidi vici...

Soru

Tebernüş bey;halkalı temapark bölgesinde yer aln tüm projeleri gittim gördüm not aldım ve şuan elle tutulan geldim :) kanımca en iyi fiyatlar yine dumankaya projelerinde oldu.konsept ve miks hem fiyat olarak hemde projenin içeriği olarak güzel.ama kopnseptdeki dairelerin bb çok yakın oluşu ve bitişik nizam daireler beni bu projeden uzaklaştırdı.kanuni eğtm.araşt.hastanesinin hemen yanıbaşında olan miksin artıları sanki bana biraz fazla gibi geldi.otel konseptinin olması,emlak konut güvencesinin olması(buarada temaparkta EKGYO devreden çıkmış,bu güvence yok)işyeri olarak yada home ofis olarak dairelerin kullanılabilecek olması(kira çarpanının oturuma açıldıktan sonra 180-200 ay arasında olabileceğini)temaparka çok yakın bir proje olması,projeye başlanılmış olması,ilk lansman fiyatı ile şuanki fiyat arasında %5 gibi bir artışın olduğunu(bana göre olumsuz)çok lüks bir proje olması gibi nedenlerle hoşuma gitti diyebilirim.yatırım amaçlı olarak 1+1 dairelerden birini düşünüyorum.bu konuda da fikrinizi almak isteyeceğim?olumsuz tarafları da var tabiiki;m2 bazında fiyatının bölge ortalamasına göre biraz yukarıda oluşu( %12-15),ödemelerdeki (EKGYO dan dolayı)pazarlıksız- tavizsiz-uygun olmayan iskontosuz satış koşulları,20 ay sonra teslim edilmesi(gnll 2-3 ay daha üzerine koymak gerekli)temapark a göre daha küçük bir proje olması gibi vs.diğer projelerden soyağın projesi(bb çok yakın) şekil ve m2 bazlı olarak bana göre pek uygun değil.bir soyak olimpiyakentdeki gibi ferah geniş alanlar yok.tabiiki bu projeyide beğenen,satın alanlar vardır.hayırlı olsun..inanlarrın yaptığı kuleler bana göre çok pahalı fiyatlardan satılıyor. ortalama 5000tl/m2.ortalamanın çok çok üzerinde...boğaziçi sarayları keza böyle,yani primini çoktan yapmış projeler.temapark daki konutların sadece konut olarak kullanılabilmesi kira çarpanı açısından dezavantaj olacak.avm deki ticari alanlar satılmayacak.soyak tarafına düşen eğimli-düz arazi çarşı modeli 2-3 katlı sokak tarzında bir çarşısı olacak.burasıda satılmayacak gibi.zaten fiyatlarının çok yüksek olacağı kanısındayım.ayrıca temaparkın lansman fiyatının da m2 bazında 3500 tl geçemeyeceğini sanıyorum.(bu fikrimi değiştirmekte amacım ilk başlarda satışın olması gerektiği yoksa projenin sıkıntıya düşeceğini zannediyorum).evet tebernüş bey;gittim gördüm ve geldim.şimdi sizden bubölge için tavsiyelerinizi sırayla yazmanızı rica edeceğim.sizin düşünceleriniz bziler için çok kıymetli.herşey gönlünüzce olsun.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Nisan 2013 | 09:53 zeynep güneş 817 Kişi okudu

Esenler Giyimkent

Soru

mrb ben Hollandadan Ahmet benim sorum istanbul giyimkent hakkindaki suandaki durumu hali nasil hak ettigi degeri kazanirmi yoksa burdan bisey olmazmi dersiniz fikrinizi alabilirmiyim cunku ona gore ordaki dukyanimi satmayi dusunuyorum tskler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Nisan 2013 | 03:56 Ahmet Gul 817 Kişi okudu

trampa

Soru

slm hocam kapı numara değişikliği sorunu çözüldü gıbı belediye no verdi kapılara 10 gun sonra kapı numara değişikliği evrakı verecek bizde ekpertıze vereceğiz rapor u bankaya sunacak banka elimizde geleni yapacağız dıyor yalnız sizin tahmınınız olarak bu eve ne kadar kredi biçerler yada hıç biçmeyebılırler mı ... 3+1 ve 15 yıllık kooparatıf tahmınız nedır abı cok streslıyım banka ekpertız düşük değer biçerse başka banka ıle sizi görüştürüp para eksikliği tamamlarız bırde konuta zam geldı yenı yılda bana nasıl yansıtır tl mıktarı olarak ayrıntılı yazar mısınız abi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ocak 2013 | 11:43 nevzat guven 818 Kişi okudu

TEŞEKKÜRLER KARDEN SYMBOL

Soru

selamlar tebernüş bey; bu siteden hep eleştiriler,şikayetler veya tespitler görmeye alıştık ben de bunlara ek olarak "karden inşaat" hakkındaki olumlu düşüncelerimi paylaşmak isterim izn verirseniz...symbol projesinden daire almıştım, daha sonra herhangi bir sebeple daireyi geri vermek istediğimde olumlu karşıladılar ve herhangi bir kesinti olmadan paramı geri iade ettiler; böylelikle sektörün "asıl olmazsa olmazı" GÜVEN'i teşkil ettiler... Teşekkürler KARDEN...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Aralık 2012 | 16:23 MEHMET KILIÇOĞLU 818 Kişi okudu

adana gürselpaşa toki

Soru

adana seyhanda gursel pasada yapılacak tokı evlerı için basvuru ne zaman baslıyor?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Eylül 2012 | 12:04 yasemin can 818 Kişi okudu

Osmanlı İnşaat Beylife

Soru

Merhaba Tebernüş bey Ben Osmanlı İnşaat Beylife 1 projesinden ev aldım. Bu ay sonunda projenin opsiyonu ile birlikte teslim edilmesi lazım ama hala bitmemiş durumda hatta 3 bloktan biri hiç yok birisi 1. katta diğer 10. katta. Bu şirket hakkında bildileriniz nedir. Projeyi teslim edebilirler mi? Bir de proje 23 Katlı ve belediyesnin burada buna müsade etmesi yüzde kaçtır. Sizin düşünceleriniz öğrenmek isterim. İyi günler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Eylül 2012 | 11:18 Aydın Sütçü 817 Kişi okudu

Konut ve depreme dayanıklılık

Soru

Genelde hep Halkalı toplu konutlarla ilgili sorular var, beni öğrenmek istediğim Beylikdüzü Beykentten Gürpınar yönüne gidişte bir sitede yapılan 4 blok bunlar 6 katlı çok yüksek değil, burada zemin mi önemli, bina dayanıklı olursa sorun yok mu? Hep denir ya deprem öldürmez, binalar öldürür diye. Beyilkdüzü Gürpınar kötü mü?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Temmuz 2012 | 11:21 Bennur Ballı 817 Kişi okudu

Beykentte evimi yenileyeceğim

Soru

Tebernüş bey merhaba, forumunuzu ilgiyle takip ediyorum, değerli bilgilerinize çok teşekkürler. Ben Beykentte deprem öncesi yapılmış çok geniş bir evde yaşıyorum, bu semti seviyorum. Bu bölge Gül inşaat'ın yoğun çalıştığı bir bölge ve evlerini çok güzel yapıyorlar. Haklı olarak geniş bir ev almak istiyorum. 1) Vista-3 tam istediğim gibi, denize yakın bir site. Ama bu evlerde kayma olmuş ve bir blok yıkılmış. En tercih ettiğim, ama en korktuğum ev bu.. 2) Vista-4 şu anki evime çok yakın, alışık olduğum semtten beni uzaklaştırmayacak bir site, ama daha küçük evler var, ve nedense hiç satılmıyorar (arazi durumu engel oluyor olabilir??) 3) Hilal konakları site olması ve ev kalitesi, büyükliği ile çok iyi, zemini daha sağlam, ama çok pahalı (deniz manzaralılar 600.000tl). Özetle deniz, geniş ev ve uygun fiyatlı vista-3'ü mü tercih etmeliyim, denize daha uzak , daha küçük ama daha uygun fiaytlı vista 4 ü mü? Ya da site manzaralı (deniz manzaralıya gücüm yetmez) Hilalm konaklarını. Kalite, yatrım, sağlamlık açısından sizin kulağınıza bu projelerden hangisi daha çok avantajlı geliyor? Uzattığım için özür dilerim. İlginize şimdiden çok teşekkürler. Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Temmuz 2012 | 01:32 ÖZAY TİRYAKİOĞLU 818 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey. Ben Başakşehir Bayındırlık K...

Soru

Merhaba Tebernüş bey. Ben Başakşehir Bayındırlık Konutlarında oturuyorum. Yayınınızı ve medyayı yakından takip ediyorum. Size şunu hatırlatıyım. Burada arsa payı her dairenin 130 m2 civarında. Yani hesaplanırsa bir daire karşılığı ortalama 3-4 daire düşer. Ayrıca biz bina yapılaşmamızdan memnunuz. Beton yığınında yaşamak istemiyoruz. Bu konuda yasaları açıklarmısınız. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mayıs 2012 | 18:32 Yunus Mollaoğlu 818 Kişi okudu

serenity küçükköy

Soru

Bakırcı yapının yapmış olduğu serenity küçükköy ile ilgili soru soran arkadaşların firmanın bir önceki projesi olan alibey konaklarını ve orada oturan insanların fikirlerini almasını tavsiye ederim .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mart 2012 | 04:44 erhan yavru 818 Kişi okudu