trampa

Soru

slm hocam kapı numara değişikliği sorunu çözüldü gıbı belediye no verdi kapılara 10 gun sonra kapı numara değişikliği evrakı verecek bizde ekpertıze vereceğiz rapor u bankaya sunacak banka elimizde geleni yapacağız dıyor yalnız sizin tahmınınız olarak bu eve ne kadar kredi biçerler yada hıç biçmeyebılırler mı ... 3+1 ve 15 yıllık kooparatıf tahmınız nedır abı cok streslıyım banka ekpertız düşük değer biçerse başka banka ıle sizi görüştürüp para eksikliği tamamlarız bırde konuta zam geldı yenı yılda bana nasıl yansıtır tl mıktarı olarak ayrıntılı yazar mısınız abi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ocak 2013 | 11:43 nevzat guven 818 Kişi okudu

TEŞEKKÜRLER KARDEN SYMBOL

Soru

selamlar tebernüş bey; bu siteden hep eleştiriler,şikayetler veya tespitler görmeye alıştık ben de bunlara ek olarak "karden inşaat" hakkındaki olumlu düşüncelerimi paylaşmak isterim izn verirseniz...symbol projesinden daire almıştım, daha sonra herhangi bir sebeple daireyi geri vermek istediğimde olumlu karşıladılar ve herhangi bir kesinti olmadan paramı geri iade ettiler; böylelikle sektörün "asıl olmazsa olmazı" GÜVEN'i teşkil ettiler... Teşekkürler KARDEN...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Aralık 2012 | 16:23 MEHMET KILIÇOĞLU 818 Kişi okudu

adana gürselpaşa toki

Soru

adana seyhanda gursel pasada yapılacak tokı evlerı için basvuru ne zaman baslıyor?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Eylül 2012 | 12:04 yasemin can 818 Kişi okudu

Osmanlı İnşaat Beylife

Soru

Merhaba Tebernüş bey Ben Osmanlı İnşaat Beylife 1 projesinden ev aldım. Bu ay sonunda projenin opsiyonu ile birlikte teslim edilmesi lazım ama hala bitmemiş durumda hatta 3 bloktan biri hiç yok birisi 1. katta diğer 10. katta. Bu şirket hakkında bildileriniz nedir. Projeyi teslim edebilirler mi? Bir de proje 23 Katlı ve belediyesnin burada buna müsade etmesi yüzde kaçtır. Sizin düşünceleriniz öğrenmek isterim. İyi günler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Eylül 2012 | 11:18 Aydın Sütçü 817 Kişi okudu

Konut ve depreme dayanıklılık

Soru

Genelde hep Halkalı toplu konutlarla ilgili sorular var, beni öğrenmek istediğim Beylikdüzü Beykentten Gürpınar yönüne gidişte bir sitede yapılan 4 blok bunlar 6 katlı çok yüksek değil, burada zemin mi önemli, bina dayanıklı olursa sorun yok mu? Hep denir ya deprem öldürmez, binalar öldürür diye. Beyilkdüzü Gürpınar kötü mü?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Temmuz 2012 | 11:21 Bennur Ballı 817 Kişi okudu

Beykentte evimi yenileyeceğim

Soru

Tebernüş bey merhaba, forumunuzu ilgiyle takip ediyorum, değerli bilgilerinize çok teşekkürler. Ben Beykentte deprem öncesi yapılmış çok geniş bir evde yaşıyorum, bu semti seviyorum. Bu bölge Gül inşaat'ın yoğun çalıştığı bir bölge ve evlerini çok güzel yapıyorlar. Haklı olarak geniş bir ev almak istiyorum. 1) Vista-3 tam istediğim gibi, denize yakın bir site. Ama bu evlerde kayma olmuş ve bir blok yıkılmış. En tercih ettiğim, ama en korktuğum ev bu.. 2) Vista-4 şu anki evime çok yakın, alışık olduğum semtten beni uzaklaştırmayacak bir site, ama daha küçük evler var, ve nedense hiç satılmıyorar (arazi durumu engel oluyor olabilir??) 3) Hilal konakları site olması ve ev kalitesi, büyükliği ile çok iyi, zemini daha sağlam, ama çok pahalı (deniz manzaralılar 600.000tl). Özetle deniz, geniş ev ve uygun fiyatlı vista-3'ü mü tercih etmeliyim, denize daha uzak , daha küçük ama daha uygun fiaytlı vista 4 ü mü? Ya da site manzaralı (deniz manzaralıya gücüm yetmez) Hilalm konaklarını. Kalite, yatrım, sağlamlık açısından sizin kulağınıza bu projelerden hangisi daha çok avantajlı geliyor? Uzattığım için özür dilerim. İlginize şimdiden çok teşekkürler. Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Temmuz 2012 | 01:32 ÖZAY TİRYAKİOĞLU 818 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey. Ben Başakşehir Bayındırlık K...

Soru

Merhaba Tebernüş bey. Ben Başakşehir Bayındırlık Konutlarında oturuyorum. Yayınınızı ve medyayı yakından takip ediyorum. Size şunu hatırlatıyım. Burada arsa payı her dairenin 130 m2 civarında. Yani hesaplanırsa bir daire karşılığı ortalama 3-4 daire düşer. Ayrıca biz bina yapılaşmamızdan memnunuz. Beton yığınında yaşamak istemiyoruz. Bu konuda yasaları açıklarmısınız. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mayıs 2012 | 18:32 Yunus Mollaoğlu 818 Kişi okudu

serenity küçükköy

Soru

Bakırcı yapının yapmış olduğu serenity küçükköy ile ilgili soru soran arkadaşların firmanın bir önceki projesi olan alibey konaklarını ve orada oturan insanların fikirlerini almasını tavsiye ederim .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mart 2012 | 04:44 erhan yavru 818 Kişi okudu

kadastromahkeme kararı

Soru

babam bir tarla aldı aldığı kişi öldü. bu kişinin kardeşleri mahkemeye verdi babam da öldü ben kardeşlerim dahili davalı olduk karar çıkmış bize 300 tl ceza geldi not tarlanın senetleri köy yeri olduğu için muhtar senedi tarlayı 1993 de aldık cezayı ödemek zorundamıyız ve 1993 te verdiğimiz paralar ne olacak

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
13 Mart 2012 | 07:33 metin yılmaz 817 Kişi okudu