kadastromahkeme kararı
babam bir tarla aldı aldığı kişi öldü. bu kişinin kardeşleri mahkemeye verdi babam da öldü ben kardeşlerim dahili davalı olduk karar çıkmış bize 300 tl ceza geldi not tarlanın senetleri köy yeri olduğu için muhtar senedi tarlayı 1993 de aldık cezayı ödemek zorundamıyız ve 1993 te verdiğimiz paralar ne olacak
