kat mülkiyeti ve arsa payı

Soru

Tebernüş bey merhaba, şişlide 5 katlı bır bınada bahçe katında oturmaktayız. fakat bınayı yıktırıp tekrar yaptırmak ıstıyor tum apartman sahıplerı. Bır muteahhıt buldular herkese 2 daıre verılıyor bana ıse 1 daıre verıyorlar. sebep ıse benım arsa payımda 13 yazmasıymıs delırmek uzereyım benım kat mulkıyetı hakkına sahıp olmanın bır onemı yokmu ustumdekı adam 2 daıre alıcak arsapayı 19 mus benım 13 ve alt kattayım dıye 1 daıre alıcakmısm karsımda yapılıcak dıger daıre bana aıt olmıcakmıs. herkes karsılıklı ıkı daıreye sahıp oluyor ben 1 nolur benı bılgılendırın kat mulkıyetı ne ıse yarıyor zaman ben bınada neyım 5 kısıyız herkes 2 alırken ben 1 nasıl tesekkur ederım sımdıden sızı merakla beklıyorum...

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ocak 2015 | 03:35 erçin diril 780 Kişi okudu

tem otoyolu saginda yuzyil bgk park evleri hakkinda

Soru

Merhabalar, Tem otoyolunun sag tarafinda yuzyil mah.bagcilarda iki bloktan olusan bgk park evlerinden 3+1 daire almayi planliyorum.fiyat 450.bulundugu cevre ve deger kazanimi acisindan degerlendirmenizi rica ederim.tesekkurler iyi calismalart

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ocak 2015 | 15:48 ercan yilmaz 780 Kişi okudu

5-10 sonrası primlenebilecek arsa bölgeleri

Soru

Tebernüş bey tekrar merhaba(Önceki sorumda 'bey' kısmını unutmusum,anladığınızı umuyorum kusura bakmayın :) 200 bin TL az para değil,Metrakaresi ucuz ve geniş arazi elbette bulunur belki bu paraya ama doğru lokaysonu tahmin etmekte zorlanıyorum,tabiiki belki sizde %100 emin olamayabilirsiniz ama tecrübe ve önsezinize göre hangi ilçe/bölgeye bakmamı tavsiye edersiniz 5-10 yıl sonra prim yapabilme ihtimali yüksek arsa adına?Tekrar teşekkür ediyorum,Saygılarımla..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Eylül 2014 | 23:01 Mahmud TIRIS 780 Kişi okudu

Avcılar Cihangir Deprem Hk

Soru

Merhaba, Avcılar Cihangir Mahallesinden ev almayı düşünmekteyim İstanbulda depremi yaşamadım ama herkes Avcıları depremden dolayı tavsiye etmiyor. Alacağım ev yeni olacak yani 4-5 yıllık deprem yönetmeliğinden sonra yapılmış olacak.. Avcılar da ilerde evimi satarken sıkıntı yaşarmıyım düşünceniz nedir istanbulu iyi bilen biri olarak..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ağustos 2014 | 14:21 Ali ihsan çetin 780 Kişi okudu

Tophane'de tarihi binada yatirim

Soru

Tebernus Bey Merhaba, Tophanede 100 senelik tarihi bir binada oldukca iyi sekilde restore edilmis bir daire bulduk, 75 m2 2 odali olan dairenin satis fiyati 600bin lira. Herhangi bir manzarasi yok, hatta arka binanin duvarina bakan bir daire ancak Galata'ya ve Karakoy tramwaya cok yakin ve 1. katta. Kisa donemli kiralama ile aylik getirisinin 3bin-3bin 5yuz lira, uzun donemli kiralama ile ise 2bin 5yuz lira olmasi ongoruluyor. Galata bolgesinin son yillarda degerinin artmasiyla fiyati da sanirim yukselmis bir daire. Su haliyle alima uygun olup olmadigi ile ilgili bir degerlendirme yapabilirseniz cok seviniriz. Bolgenin hala degerlenmeye ve bu evin de fiyatinin artacagi yonunde bilgi veriyor emlakcilar, sizin fikirlerinizi alabilir miyiz ? cok tesekkurler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ağustos 2014 | 22:54 caglaozlem 779 Kişi okudu

normalde daire olan dükkan

Soru

merhaba tebernüş bey esenler davutpaşa caddesinde oturmaktayım cadde trafiğe kapalı cadde vede dükkan fiyatları milyon dolarlarla telafüz ediliyor benim sorum binanın altındaki dükkan sahibinin dükkanın üstündeki daireleri satın alıp tabi daire fiyatına orayı dükkan olarak kullanması yani bu daireleri dükkan olarak kullanabilirmi saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Temmuz 2014 | 19:03 abdullah bayram 779 Kişi okudu

ARSA VE TARLA YATIRIMI YAPMAK

Soru

TEBERNUS BEY SELAM.SIZLERE BU SORUYU TACIKISTAN DAN SORUYORUM.2 YASINDA BIR OGLUM VAR.ONUN GELECEGI ICIN 15/20 GIBI BIR SURELI ISTANBULDAN TARLA TURU BIR YATIRIM YAPMAYI DUSUNUYORUM AMA NEREDEN ALACAGIMA BIR TURLU KARAR VEREMEDIM SIZDEN RICAM NEREDEN ALAYIM 20 YIL GINI UZUN SUREDE PRIM YAPACAK YERI COK KLASIK BIR SORU OLDU AMA GORUSLERINIZ COK ONEMLI BENIM ICIN

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Temmuz 2014 | 14:15 HAKAN ARSLAN 779 Kişi okudu

Köy senediyle alınmış araziyle ilgili

Soru

Merhaba; Bursa'dan yazıyorum size. Biz 1995 yılında Bursanın Dağyenice köyünden 580 m2'lik bir arazi aldı. Muhtar ve 2 aza'nın onayladığı gayrimenkul satış senediyle bu araziyi aldık. Yatırım olarak aldık. Yıllar geçti üzerinden kadastro geçmiş köyden ve yeni tapular alınmış bizim bundan o zaman haberimiz olmadı. Sonradan başvurduğumuzda arazinin bize satan kişinin değilde köyden bir başkasının üzerine tapulandığını ve kendisinin arazisi olduğunu söyleyerek hak kazandığını mahkeme yoluyla öğrendik. Biz ve o zaman orada arazi almış olan birkaç arkadaşımız mahkemeye verdik mahkeme aleyhimize sonuçlandı. Bu Muhtar ve o zaman ki iki azanın imzaladığı belgenin hiç bir hükmü yok mudur. Bu belgenin üzerinde satan kişiler, fiyatı vs. hepsi de yer almaktadır. Biz yeniden bir dava açabilir miyiz.? Nilüfer ilçe Dağyenice köyü 120 pafta 2. parsel Dosya no: 1998/61 E sayılı dosya. Bize bir yol gösterip yardımcı olabilirseniz minnettar olacağım. Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Haziran 2014 | 15:30 Dilek Duman 780 Kişi okudu

future park 1+0

Soru

Merhaba Tebernüş Bey Bugun future park dan 1+0 50 m2 bir daire yada oda diyeyim:) aldık Allah hayırlı eder inşallah. Teslim 2015 haziranda olacak. 5 yıldızlı bir otelin bu studıo daireleri işleteceğini söyledi Satışdaki arkadaşlar. Yatırım için daire almaya gittik ama böyle bir oda aldık. Siz ne dersiniz? Yatırım amaçlı doğru bir seymi yaptık yoksa 2+1 bir daire dahamı mantıklı olurdu. (107000 tl peşin fiyatına 48 ay sıfır faizle aldık buarada...) cvbnız için

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mayıs 2014 | 01:56 haluk tercüman 779 Kişi okudu

ıspartakule emlakcı ve ev sahıbı dayanışması

Soru

Merhabalar Tebernuş Bey: ıspartakule bızımevler avrupa konutları vs vs vs.. bugunde dahil zam ustune zam.. evını satmak isteyen 3 ev sahıbı ve bunu pazarlayan 5 emlak şirketi resmen piyasa belırlıyor. 250 bınlık evi emlakcı 280 ne teklif geciyor internete bunu goren diğer bır ev sahıbı 280 istiyorlar ben 300 den satmam diyor...bır diğer ev sahıbı benım daire guney cephe diyor ve 350 istiyor.. evını satmayı duşunmeyen bır ev sahıbıde 350 ye satıyorlarsa 400 bın bende istiyeyim belkı alıcı çıkar diyor.. bu dongu hergun devam ediyor ve diğer daire sahıpleride orda şu fıyat olmuş burda şu fiyat olmuş diyerek onlarda zam yapıyor.. zam yapılan daireleri karşılaştırdığımızda sonuç heryerde zam var.. ıspartakulenın geleceği için bence mutlaka boş yerlere yenı projeler yapılmaya başlanmalı yoksa yıl sonu 1 milyon tl olucak bu gidişle daireler orda.. teşekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Nisan 2014 | 15:36 ugur hediyeci 780 Kişi okudu