Milli Emlak.a ait arazi işgali
Merhaba 2 yıl önce arkadaşından milli Emlaga ait 700 metre arazi alıp tel örgü yapmak suretiyle ağaç ektim sonradan öğrendim ki herhangi bir kiralaması yokmuş bunu benden alırlar mi
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba 2 yıl önce arkadaşından milli Emlaga ait 700 metre arazi alıp tel örgü yapmak suretiyle ağaç ektim sonradan öğrendim ki herhangi bir kiralaması yokmuş bunu benden alırlar mi
emlakçıda imzaladığım sözleşmede yazan ve emlakçının söyledikleri hiçbiri ev için tutmuyor iki aydır ev sahibinede eksikleri söylememe rağmen ev içerisinde çok sıkıntı var ve emlakçıyla konuştuğumda başka bi ev bul dediğimde başka birinin evi gibi gösterip yine bi miktar komisyon almak istiyor daha 2 ay önce yapılmış ve girdiğimden beri devam eden sıkıntılar da emlakçıya komisyon almadan ve ev bulması gerekirmi
Merhaba Tebernüş Bey 50.000 TL peşin paramız var. 1.000 - 1.500 TL arasında aylık ödemelerle İstanbul Avrupa Yakasında 2+1 daire almak istiyoruz. Mevcut projelere baktık ama ara ödemeleri var. İşin içinden çıkamadık. Siz bize ne önerirsiniz ? Teşekkürler
Her m2si'nin önemli olduğu ancak menteşeli kapıların içeri veya dışarı doğru açılması için yaptığı hareket nedeniyle yer kaybına sebep olduğu halde neden hala bu kapılar kullanılıyor ?
2 yıl önce aldığı daireyi eğer satıcı evini başka bir yerde otumak sebebi ile satıyorsa ve 1 yıl içinde ev alıp taşınırsa gelir vergisinden muaf olurmu ? Çünkü satacağı evi almak isteyen yüksek bedel göstermek ister.(krediyi yüksek çekeceği için)
Konut kredisi ile aldığım evi sattım kredi taksitlerimi ödemeye devam ediyorum fakat taksitlerimde yükselme oldu kkdf yükseltık dediler bu mumkunmu çok magdurum
Merhaba,biz bu sene eylül ayında tapusu bize ait olan bir evi başka bir evle takas ettik.Ama noterden tapuyu o kişiye devretmedik.Şimdi o apartmanda oturanlar belediyeden şerh koydurtmuşlar .Evin satışının yapılamayacağına dair.Böyle bir şey yapabilirler mi ?Şu aşamada ne yapmamız gerekiyor?
Merhabalar.arsa tapulu bes katli bir binanin 5.kati (cati kati) bana aittir.104 m2 dir. Hissem 1007 dir.fakat alt kattaki 63 m2 lik dairenin hissesi 10010 dur.bir baska 63m2 dairenin hissesi1007 dir.yeniden arsa paylarininmduzeltilmesi icin ne yapilmasi gerekir.Ayrica cati kat olusu hisse oranini dusururmu tesekkurler
Merhaba Tebernüş Bey, Anadolu yakasında ev almak istiyoruz. Alacağımız ev 2 yıllık ancak henüz iskan alınmamış. Belediyeden sorgulama yaptırdık. Belediye binanın yapı kullanım izninin alınmış olduğunu söyledi. Bu durumda iskan alınmamasının sebebinin büyük ihtimal mali olabileceğini belirtti. Ev sahibi sözleşmeye iskan için ek maliyet çıkarmama maddesini ekleme şartımızı kabul etti. Bu evi almalı mıyız? İlerde iskan noktasında bize sorun çıkaracak bir problem olur mu? Not: Ev sahibi ve müteahhit farklı.
Tebernüş bey merhaba , yeni bir daire almak konusunda satıcıyla anlaştım . Binada 1 er giriş katı 4 er de normal kat olmak üzere toplamda 10 daire bulunuyor . Daire arsa tapulu ve 2+1 alacağım pay 52/704 . Daireye yeni imar planında 6 kat izin veriliyor. Almak istediğim kat 3. Kat yeni imar planında bana kaç m2 daire düşer ve aynı 2+1 daire mi alabilirmiyim ? Şimdiden teşekkürler