ukra

Soru

Sayın Tebernüş bey, öncelikle böyle bir platform oluşturduğunuz için teşekkür ederim. Benim sorum ukra ile ilgili olucak. Ev almayı düşünüyoruz kaç zamandır bir kaç inşaatı frimasını takip ediyoruz. Bunların arasında ukra city de var. Fakat ukra inşaatın hane plusu aralıkta teslim edememesi 4 aylık opsiyonu kullanması ve ukra city nin ise son görüntülerini görünce biraz düşünmek istedik. Geçen sizin kürşat bey ile videonuzu izledik. Oda ukra city de istenilen yerde olmadıklarını dile getirdi. Biz ukra city nin konumunu fiyatlarını beğendik ama tek sıkıntımız zamanında teslim edilememesi. Sanki çok hızlı çalışılsa bile koskoca 2650 konut 9 ayda hem kabası hem iç işciliği bitermi ? Konu hakkında yardımlarınızı rica eder, iyi çalışmalar dilerim. Saygılar,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mart 2012 | 02:32 gülcan aksu 779 Kişi okudu

beylikevler

Soru

sayin kirecci,osman nuri bakirci beyle bizzat görüsme esnasinda almis oldugum beylikevlerden dairemi altinci ayin otuzunda 2012 de verecegini icinde oturacagimizi söyledi ve bunu imzaladigi bir belgeyi de bana verdi.ancak bukonude teredditim var sizce iceri girebilirmiyiz. teslim tarihini daha önce ki tarihleri gecirdigi gibi uymayabilirmi.lütfen siz in bu konudaki bilgi ve fikirleriniz nedir saygilarimi sunarim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Şubat 2012 | 13:05 necattin ödemis 780 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey, aracalığınız ve izninizle komşum ola

Soru

Merhaba Tebernüş bey, aracalığınız ve izninizle komşum olan projeler hk. bilgi vereyim.Ntowers yaklaşık 1.5 aylık bekleme sonrası 2 gündür işler tekrar başladı.Crown tower hızlı bir şekilde dış kaplama yapılıyor.Fi-life hiç bir hareket izlemiyorum.VeraRezidence projesi hafriyat aşamasında Eviva Y.Merkezi Temel aşamasında görünüyor.Haramidere-E-5 yeni bağlantı yolu ise kaplumbağa hızı ile yapılamaya devam ediyor.Ve bir önerim olacak. Havadan emlak video'daki videoları iphone üzerinden takip edemiyoruz. Sizin ekip bir çırpıda halleder diye düşünüyorum.teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Aralık 2011 | 16:13 Mesut ÇOBAN 780 Kişi okudu

merhaba,dumankaya trend projesindeki su havzası problemi devam e

Soru

merhaba,dumankaya trend projesindeki su havzası problemi devam ediyor mu? bir de trend ekstra'da da aynı sıkıntı var mıdır acaba?son olarak novartis fabrikasının yakınından ev alıp oturmak ne kadar mantıklı sizce? bu fabrikanın taşınma ihtimali var mıdır?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ekim 2011 | 14:01 faik yılmaz 780 Kişi okudu

Sn. Tebernüş Bey, sitenizi ve görüşlerinizi ilgiyle izliyoru

Soru

Sn. Tebernüş Bey, sitenizi ve görüşlerinizi ilgiyle izliyorum. Çalışmalarınızdan ve görüşlerinizden dolayı sizi gönülden tebrik ediyorum. Başarılarınızın devamını diliyorum. Tebernüş Bey, elimizde ufak birikintilerimizle birlikte taksit öder gibi uzun vadede iyi prim yapacak proje arayışına girdim. Tam 7 ay sizin emlak kulisi haberlerini takip ettim. Reklamlarını verdiğiniz ve övgüyle bahsettiğiniz tüm Esenyurt projelerini gezdim, inceledim. Benim görüşlerime ve şirket araştırmalarıma göre hesaplarıma göre bir projeye denk gelemedim. Çünkü ben uzun vadede işlem yaparken 16 yıllık brüt kira çarpanlarını dikkate alarak dairenin bedelini ve M2 ni bularak o yatırımın karlı olup olmadığını görerek ve ayrıca prim yapan lokasyon farklarını koyarak şirketin sağlamlık derecelerini araştırarak düzgün bir projeye girmek istedim. Çünkü yatırım yapıyoruz birikintilerimizi değerlendirmek istiyoruz. Pazardan patates domates almıyoruz. Sonuçta doğru hesap yapacağız ya da araştırıcı olacağız ki yanılma payımız çok aza insin. Evet Tebernüş Bey sizin dediğiniz gibi Esenyurt bölgesinde çok iyi projeler var. Ama bunların %80 œi fiyat açısından doymuş. Diğer kısmı da nakit toplama peşinde projeler olduğunu fark ettim. Onun için ben de sizin görüşlerinizi takip ederek Çerkezköy'ün tam bir metropol şehri olacağını ve her yıl %10 nüfus artışıyla ve sanayinin orada olduğunu ve şu anda M2 bazında Esenyurt'a göre fiyatların çok altında olduğunu düşünerek burada yatırım yapmaya karar verdim. Burada ki projeleri araştırdım ve özellikle şirketlerin geçmişlerine kadar hatta bile eşinizin Narinpark œdan almış olduğu projeyi bile. Evet bu proje oldukça çok güzel ama fiyatı doymuş bir sene önce buraya baksaydık iyi fiyatlar varmış. Elimizdeki bütçeden dolayı Narinpark œdan vazgeçmek zorunda kaldık. Ama yine de Çerkezköy œde Narinpark œdan daha iyi bir proje buldum. Kozapark projesi. Gerçi siz bu proje hakkında hiç görüşünüz olmadı. Ama benim size naçizane tavsiyem gidip bu projeyi görmeniz ve sahipleriyle tanışmanız olacaktır. O zaman sizde göreceksiniz ki Narinpark projesini aratmıyor. Üstelik oturmuş, kurulu alt yapısı var. Marketi, pazarı,sağlık ocağı,okulu olan Tepe emlak konutlarının hemen dibi ve bol oksijene sahip olan meşe ağaçlarıyla kaplı olan ve insanların piknik ve spor yapabileceği ormanı bulunmaktadır. Üstelik şirketleri de çok güçlü. Danış Grup olarak 1950 œden beri hazır beton, lastik, makine, madencilik, yapı ve gayrimenkul sektöründe oldukça iyiler. 2009 yılında şirketler daralırken veya batarken Danış Grup bu kriz döneminde hiç sarsılmamış ve daha da büyümüş.Bende bu 7 ayın araştırmalarına göre bu projeden 2+1 daire aldım. Üstelik M2 si 1055 TL œye geliyor. 109 m2 115.000 TL. Projenin prim yapacağına inanıyorum. Lokasyonu çok güzel. Bu projeyi gidip görmenizi ve okuyucularınıza anlatmanızı isterim. Yatırım yapmak isteyenlere ışık tutacaktır. Bu proje Çerkezköy œde güzel ve şirin bir Saklıkent gibi kalmış. Bu Saklıkenti diyara çıkarmak ve görüşlerinizi de yatırım yapmak isteyenlere ışık tutmak tabii ki sizin gibi üstadlara düşer. Başarılarınız devamını dilerim. Saadet Kabil

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ağustos 2011 | 16:41 saadet kabil 779 Kişi okudu

Tebernüş bey sorum GALATASARY ın 1-riva arazisi konut projesi2

Soru

Tebernüş bey sorum GALATASARY ın 1-riva arazisi konut projesi2-mecidiyeköyde gs store iş merkezi projesi3-galatasaray adasında bir çalışma4-floryada beklenen konut projesi5-kıbrısta otel projesiBunlar medyaya yansıyan ama yıllırdır hiçbirşey yapılmayan projeler sizin bu 5 proje ile bilginiz varmı varsa 1 2 3 4 5 seklinde cevaplarsanız sevinirim.Bu arada rivada şubata kadar kazma vurulmazsa 8 tirilyonluk inş. ruhsatı yanacak

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ağustos 2011 | 13:24 yasin tekka 780 Kişi okudu

Merhaba Tebernüs bey, istoç da dükkan fiyatları yüksek ama k

Soru

Merhaba Tebernüs bey, istoç da dükkan fiyatları yüksek ama kiralar bu fiyatlar karşısında olukça düşük sizce istoç un geleceği ne olur ? istoç da ve tormak sanayi sitesinde dükkanım var bunlardan bir tanesini satıcam fakat hangisini satmalıyım karar veremedim şu anki gelirlerini bir yana bırakırsak sizce hangisinin geleceği daha parlak ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Haziran 2011 | 10:46 tunç alperen 779 Kişi okudu

Merhaba,Benim hesabım şu : 50,000 tl 24 ay sonra bu para 57,550

Soru

Merhaba,Benim hesabım şu 50,000 tl 24 ay sonra bu para 57,550 tl oldu ( daha da yüksek olabilir standart banka mevduatını aldım). Toplam 36,000 tl ödedim kredi taksidi. Bunun da bileşik bir getirisi var üst üste koyup faiz uygulayınca onu geçiyorum 36,000 alıyorum. Bankaya borcunuz 140,000 tl yüzde 2 kapamayla oldu 142,800. Bana maliyet şu an için 236,350 tl oldu. Bu konutu satmaya karar verdim emlakçı komisyonu gibi bir olay var hadi onu satıcı pek ödemez diyelim. Vergi olayı var. Onu da kitabına uydurdunuz satıştan elde ettiğiniz değer artışı gelir vergisini ödemediniz diyelim. 200,000 tl ye aldığınız konutun 24 ay içinde sizin 2.elde elden çıkaracağınız tarihte kağıt üstünde değil net yüzde 50 artıyor olması ve alıcıların olduğu bir piyasa olması gerek. Emlakçı komisyonu vermediğiniz, gelir vergisini ödemediğiniz, ve 2. elde net yüzde 50 getiriyle bu konutu sattığınız zaman 2 sene içinde 63,650 tl kazandınız bu hesapta net yüzde 50 artış ile elden çıkarma ve hiç bir risk unsuru yok sıfır risk. Riskli unsurların öne çıktığı bir ekonomik ortamda zaten net yüzde 50 kazanç olmaz. 200,000 tl ye brüt 65m2 den bir konut aldığınızda m2 si 3076 tl ye geliyor. Şu anda ist west de bu fiyatları bile bulmak zor.65 brüt bir konut 48 m2 nete denk geliyor. Bunu 24 ay sonra almak isteyen birisi 48 m2 net konut için size yüzde 300,000 tl ödeyecek. Bu da şu andaki batı ataşehir fiyatlarından yüksek m2 bazında neredeyse varyap meridian e yaklaşacak. Benim amacım tartışmak değil. Buradan fayda sağlamak. Benim belirtmek istediğim şu m2 si 2000 tl den iyi dizayn edilmiş bir projeye yatırım yapıldığında bu proje m2 bazında 3000 tl ye hatta onun üstüne rahat çıkıyor yorulmadan çıkıyor. 2 elde realize etmek kolay oluyor çok fazla beklenmiyor. O yüzden daha rasyonel projeler olabilir dedim. Bu platformda bazen sizin iyi dediğiniz projelere yada olası fiyat hareketlerine bir yorum getirildiğinde kızıyormusunuz? Bir kez daha belirtmek istiyorum amacım tartışmak değil buradan en yüksek faydayı sağlamak kendime. Geldiğim kültürde de en yüksek faydayı sağlamak için fikirleri analiz etmek ve onların etrafında konuşmak geliyor. Ben sadece yatırımlarımdan maksimum faydayı sağlamak istiyorum. Kimseye fikir verme ve akıl öğretmek gibi bir gücüm ve yetkim olamaz. Bana göre ist west bu fiyatlardan yüksek bitince 2. eller de realize etmekte sıkıntılar olabilir diye düşünüyorum. Bu benim düşüncem belki de bittiğinde 5500 tl den 6000 tl den rahatlıkla satarlar bunu kimse bilemez ben sadece rasyonel gördüğüm fiyatlardan rasyonel gördüğüm projeler yatırım yaparım. Alan herkese hayırlı olsun. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2011 | 10:18 ali kırgız 779 Kişi okudu

Sevgiler saygılar sunuyorum, sayenizde bilgileniyoruz.http:www.h

Soru

Sevgiler saygılar sunuyorum, sayenizde bilgileniyoruz.httpwww.havadanemlak.comtepe_insaat_ozyazici_kiptasnarcitykiptas_maltepenish_adalar-2190_57.htmlAldığımız evin web sitesi yerine sizin emekleriniz sayesinde inşaatı takibedebiliyoruz.. Gülelimmi ağlayalımmı halimize.. Hayırlısı diyelim..Sizi yoruyoruz ama, verdiğim linkte sağ taraftaki kiptaşın beyaz bloklarının sola doğru bittiği yerde okul yapılıyor. Okulun arkasındaki blokdan teras daire satın aldım. Görünen okul ile dairem arasında bir arsa görünüyor, ben evi aldığımda orası için büyük bloklar gelmez villalar bölgesi olacak deniyordu.Şimdi okulu görünce içime kurt düştü, 4-5 katlı bir okulun arkasından kim neden villa alırki, eğer oraya bina gelirse sadece orman manzarası için tercih ettiğimiz teraslı dairemizin hevesi kursağımızda kalacak.Size sormak istediğim o arsaya ne gelir, kiptaş yine bloklar yaparmı ? bir bilginiz varmıdır.. Veya imkanlarınız dahilinde öğrenme şansınız varmıdır.Zahmet veriyoruz gerçekten kusura bakmayın. İyi çalışmalar diliyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Şubat 2011 | 15:44 Taylan KAYA 779 Kişi okudu

Tebernüş bey, dün bütçe görüşmeleri esnasında sayın Ba

Soru

Tebernüş bey, dün bütçe görüşmeleri esnasında sayın Başbakan cumhuriyet'İn 100. yılına kadar dünyanın en büyük 10.limanını yapacaklarını söyledi.İnternet'den biraz araştırdım, Çandarlı geçiyor bu konu ile ilgili. Acaba Çandarlı mı, yoksa Haydarpaşa limanının taşınacağı söylenen Gümüşyaka'mı, yada Tekirdağ Barbaros veya Karasu, sizce hangisi olabilir.Bu arada bir hususda özelden size mail atacağım.Cevaplarsanız çok memnun olurum.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Aralık 2010 | 22:52 Tahir gunelli 779 Kişi okudu