tebernüş bey yine ben:D dün fi side projesinde ankastre mutfak

Soru

tebernüş bey yine benD dün fi side projesinde ankastre mutfak eşyalarının normal katlara setüstü ocak ve davlumbaz olarak residence bloklara ise full yapılacağını ve sitede yazan yazıyla örtüşmediğinden yakınmıştım.sizin verdiğiniz cevap doğrultusunda merkez ofisi aradım ama cevap alamadım ilgilenmediler bile direkt satış ofisine yönlendirdiler bende bu bilgiyi oradan aldığımı sitedeki yazıyla örtüşmediği için merkezi aradığımı söyledim telefonumu aldılar satış ofisinden aratacaklarını söylediler fakat arayan falan olmadı yani size söylenen gibi kolay değil fikret beye ulaşmak yada sorumuza yanıt bulmak bunun için tekrar rica ediyorum bu konuyu fikret beyle bizzat siz görüşüp bana cevap yazabilir misiniz?fi yapı gibi büyük bir firmada gerek müşteri temsilcilerinin verimsizliği gerekse yetkili bulamama sorunu da iletirseniz sevinirim sorun orada yazıldığı halde verilmemesi yani kandırılmak bu bizler için güven kaybına yol açıyor çünkü cevabınızı bekliyorum...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ağustos 2010 | 00:50 elif çınar 779 Kişi okudu

Sayın Kireççci,Kurtköy Esttanbul Evleri'nde 2 1 daire sahibiy

Soru

Sayın Kireççci,Kurtköy Esttanbul Evleri'nde 2 1 daire sahibiyim,bu daireyi 2008 yılında konut kredisi kullanarak satın aldım,şu an bu dairede oturuyorum, bu daire için kalan borcum 27 bin TL,2011 sonunda borcum bitiyor.Ayrıca yatırım amacı ile 2009 başında Kurtköy Trillium Konutlarında 2 1 daire satın almıştım.Bu daireye ait konut kredisi vb.borcum yok. Daireyi teslim aldım.Yatırım amacı ile satın aldığım Trillium Konutlarındaki bu daireyi satışa çıkarmak suretiyle nakde çevirmek ve temelden satışa sunulacak başka projeler araştırmak mı yoksa Kurtköy'ün ileriye dönük parlak geleceği düşüncesi ile satmayarak kiraya vermek mi uygun olacaktır.Değerli bilgi ve öngörülerinizi rica ederim.Saygılarımla ,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Kasım 2009 | 14:11 Mehmet Sağlam 779 Kişi okudu

Sizce ne mantıklımı bileşik getiride

Soru

Slmlar nasılsınız 2 tane konutum var ve emekli olacam elimde 3 milyona yakın nakitim var ve kira sertifikası fonlarından sizce bileşik getiri uygulayarak ileride daha kazançlı çıkarmıyım borsada da bir miktar var

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Aralık 2024 | 00:14 Kadir yaprak 777 Kişi okudu

Hangi bölgeyi tercih etmeliyiz ?

Soru

Merhaba, oturmak için bir ev almayı düşünüyoruz, aynı fiyat bandında Balmumcu mu Caddebostan tarağı mı tercih etmeli, zira oturmak için alsak da ilerideki prim yapma potansiyelini gözönüne almak gerekli , teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ekim 2024 | 22:32 Gürol Kaynar 778 Kişi okudu

İki daire arasında hangisini almalıyım

Soru

Merhabalar, yıllardır takip ederim sizi ve kafam çok karışık bir yol gösterebileceğinizi düşünüyorum. Yatırım için bir ev almak istiyorum. Mersin?de 1+1 deniz gören (plaja yürüyerek 400-500 m civarı mesafede) havuzlu 5 yıllık bir sitede ev alabilirim. Bu durumda kredi oranım %60 ve 4 yıl vade. Sonrasında bana bir getirisi olmayacak, kiraya vermeyeceğim ama senede bir 1-2 hafta tatil yapacağım. Avantajı gelecekte emeklilikte daha uzun aylar gidip yaşama imkanı ve aile büyüklerinin de arada tatil yapabileceği bir yer olması. Diğer olasılık Adana Sarıçam?da 2+1 daire (büyük bir ev değil 50m2 ev içi ve 7-8m2 balkon ve sitede değil apartman dairesi). Henüz bakirce olan bir kısmı Sarıçam?ın da. Şu an bitmiş olsa kiralar 7-10bin TL mertebesinde. 10 ay sonra bitecek. Peşinat diğer eve göre neredeyse yarısı ve ödeme anlamında daha avantajlı, toplam ev de yaklaşık aynı fiyat ama ilerde diğerine göre değerlenme anlamında daha büyük fayda sağlar mı, yazlık almamaya değer mi veya yazlığa daha fazla peşinat ödemeye değer mi emin olamıyorum. Yol gösterebilirseniz memnun olurum. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Eylül 2024 | 12:13 Merve Selviboy 777 Kişi okudu

prefabrik ev arsa alımı ve yapımı

Soru

merhaba ben denize yakın bir arsa alıp frebarik ev yaptırmak istiyorum ama buna uygun arsa alırken nelere dikkat etmem gerektiğini bilmiyorum. o yüzden yanlış uygn olamyan bir arsa aldım. nelere dikkat etmem gerekiyor ve prefabrik iv için aranan şartlar nelerdir.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Temmuz 2024 | 11:06 songül demirel 778 Kişi okudu

Miras İntikal ile ilgili sorum üzerine

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. 2008 yılında vefat eden babamizdan 5 adet tarlanin biz varislere intikali için başvuru yapacağız.Vefat ettiği yıla ait(2008) tarlalar ile ilgili ikamet ettiği belediyedeki vergi dairesinden vergi borcu yoktur intikal etmesinde bir sakınca yoktur evrağın aldık.Ayrica 2022 yılına ait tarlaların intikali öncesi rayiç değerleri üzerinden yeniden bu yıla ait bu belgeyi almamizmi gerekli.Yani vefat ettiği yıla ait veraset ve intikal vergisi bedelsiz olarak alındı (20.10.2022tarihinde) intikal işlemlerinde tapuda başka bir evrak gerekiyormu şimdiden çok teşekkür ederim. Saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ekim 2022 | 16:20 Yuksel Özilhan 777 Kişi okudu

Üzerinde evim olan hazine arazisini satin almak istiyorum

Soru

40 yıldır hazine arazinde bulunun evim icin imar barisindan yararlanarak yapı kayıt belgesi aldim, şimdi araziyi satin almak istiyorum bunun icin csb basvurmam lazım sanirim arazi 400m2 belediyenin rayiç değeri uzerindenmi satarlar yoksa csb yeni bir rayic bedelmi belirler. Teşekkürler ederim.

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ağustos 2018 | 13:49 Güven vatancı 777 Kişi okudu

İşyerimi ne kadara satmalıyım?

Soru

Merhaba Tebernüş bey. Memleketimde bana ait 3 işyerinin olduğu değerli eski bir binam var. Bina eski bir betonarme apartman ancak konumu çok iyi ve alıcı muhtemelen binayı yıkıp yeni bir bina yapma amacı ile alacaktır .bu yeri satmak istiyorum ve görüşeceğim emlakçı arkadaşımın karşısına atma bir rakamla değil de net bir rakamla çıkmak istiyorum. Atma rakam yüksek olursa satılamayacak çok düşük olursa da zararına satmış olacağım. Emlakçının; ?ne kadar istiyorsunuz??sorusuna, ideal ve mantıklı bir rakam söylemek için ne yapmalıyım?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Temmuz 2018 | 23:00 Mehmet Tansal 777 Kişi okudu

Kentsel dönüşüm kira yardımı

Soru

Merhaba ben evimi kentsel dönüşüme verdim ancak hala kira yardımı almadım evrakların verildiğini onaylandığını söylüyorlar ama hala hesabıma yatan birşey yok bunun için ne yapmalıyım 7 aydır kendim ödüyorum kirayı

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
15 Mart 2018 | 09:03 Nurdan senkal 777 Kişi okudu