ESSA SİLVA VE ESSA YAPI

Soru

Tebernüş bey merhaba, essa yapı ÇEKMEKÖY de yeni bir projeye başlamış.essa silvadan bir villa almayı düşünüyorum.tavisye eder misiniz?essa flora evlerinden is ogluma bı daire almayı dusunuyorum.silvayı yakın ve gezdık ailece projeyı begendık.bu projeler hakkındaki düşüncelerinizi aydınlatıcı olması acısından öğrenmek istiyorum.sizin yorumlarınız bizim içinçok önemli.vakit ayırdığınız için teşekkürler.iyi çalışmalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Eylül 2013 | 20:28 hülya uslu 778 Kişi okudu

Bomonti

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, İs yerim esentepe maya plaza yakinlarinda. Maksimum 210000 tlye kadar 1+1 veya 2+1 ama kullanisli bir daire ariyorum. Kendim oturacağım, kira veya yatırım amaçlı değil, en azından şimdilik. Kagithane-Seyrantepe tarafinda arayisima uygun biyer bulamadim. Bomonti tarafinda bazi daireler var arayisima uygun. Örneğin Yıldırım Evleri. Bomontiyi onerirmisiniz muhit icin cok iyi olmadigi soyleniyor, toplu taşıma konusunda da sıkıntılar olduğunu sayfanızdaki yorumlardan okudum. Bomonti dışında Esentepe bölgesinde ulaşımı rahat olan ve belirttiğim imkanlarıma göre baska bir semt onerirmisiniz? Tesekkurler iyi calismalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Temmuz 2013 | 00:46 Orhan Sapmaz 778 Kişi okudu

Tema

Soru

Tebermüş Bey Merhaba, tema 1 artı 1 72 m2 brüt, bahçe katı, batı 265.000 TL ve Soyak Olimpiyakent, 2 artı bir 94 m2 aynı cephe, tek oturmak için düşünüyorum, kira ödemediğim için teslim süresini bekleyebilirim. Ya da Tema da m2 fiyatı daha düşük alternatif için ikinci etap satışını bekliyebilirim, görüş ve yardımlarınızı rica edeceim, çok teşeklürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Haziran 2013 | 22:51 Mine Şen 777 Kişi okudu

Ağaoğlı Güngören

Soru

Ağaoğlunu Güngören arsasın da ki son durumla ilgili bilginiz var mı acaba?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Haziran 2013 | 21:43 Sultan Aziz 778 Kişi okudu

Emrah Özdemir - Esenyurt Arsa Rayiç Bedeli

Soru

Tebernüş Bey merhaba, Emrah Bey'in sözlerine birkaç ilave yapmak istiyorum. Bundan 4 yıl önce Esenyurt'ta komisyon toplandı ve rayiç bedelleri yüzde 400 arttırdı. Buna ilave olarak Büyükşehir belediyesinin binde 2 olan payı binde 4 e çıktı. Böylece toplamda vergiler yüzde 800 arttı. O günlerde belediyede konuyla ilgili şefe neden böyle oldu dediğimde aldığım cevap kelimesi kelimesine şuydu "O zaman bugüne kadar bedava yaşamışsınız." Siz bu cevap karşısında ne hissedersiniz ben de aynı şeyleri hissettim. Emrah Bey'e bir müjdem (??) var. Önümüzdeki yılın rayiç bedellerini belirlemek için komisyon toplanıyor belediyede. Ben en az yüzde 200 artış bekliyorum. Konuyu araştırın ona göre değerlendirin derim. Tebernüş Bey sizin daha ucuzunu bulun şeklindeki yorumlarınıza da bir cevap vermek istiyorum. Daha ucuzu elbette var ama 100 taneden 3 tane. O da acil ihtiyacı olanlar. Onlarda piyasaya çıktığı an kapışılıyor. Biz de ha bugün ha yarın daha ucuzu çıkacak diye beklerken arazi/tarla sahipleri bu bekleme süresi içinde birkaç lira daha üzerine koyarak fiyat yükseltiyorlar. Diyeceğim şu; 10 yıl ve üzeri düşünüyorsanız iyi bir yer yakaladığınız an çok fahiş bir fiyat farkı yoksa hemen yeri kapın.6 ay bir sene derken hemen fiyat biniyor üzerine. Teşekkür ederim. İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Mayıs 2013 | 11:44 Adnan Süzer 777 Kişi okudu

FİKİRTEPE'DE YAŞANAN SON SÜRECİN ANALİZİ !!!

Soru

Sayın Kireçci ; ''Fikirtepe Özel Projesi'' ve onun etrafındaki güç gruplarını inceleyince bu işin yaptırılmamak için hazırlandığı fikri akla yakındır diye düşünüyorum.Halk öyle bir psigolejik operasyona sokuldu ki herkes suçu Fikirtepe Halkına atıyor.'Haketti bu halk diye düşünüyor.''Üzüm üzüme baka baka kararır misali aynı düşünce ve psigolejik hayal kırıklıklarıyla dolu şu an Fikirtepeliler. Ama yanlış bu !!! İnsan doğasına aykırı kademeli bir imar pilanını seçim zamanı ortaya koyup sonrada yeterli zamanı bekleyip geri aldılar.Bu planın arkasında ki keskin siyasi zeka şüphesini sitenizde ki geçmiş yazılarımda bahsetmişdim sanırsam. Firmalar bir adada ki 200 ortakla anlaşabilir.Firmalar iki adada 400 ortağı yeterli sürede ikna edebilir. Ama 10-15 bin hissedarlı bir toprak parçasını kanuni zorlama olmadan kendi hallerine bırakarak tek sonuç da birleştiremezsiniz. Bunu anlamak analiz etmek için müneccim olmaya ya da çok zeki bir insan olmaya da gerek yoktur !!! 10-15 bin Fikirtepelinin kademeli bir imar vererek aynı sonuçda tutamassın.Çünkü bu insan doğasına aykırıdır.Ne kadar insan varsa o kadarda fikir vardır çünkü. O nedenle Fikirtepelileri suçlamaya gerek yoktur.Resmen üzerilerde Siyasi ve Psigolejik bir mühendislik çalışması yapıldığı düşüncesi insanın aklına geliveriyor. ''Anlaşmaya Yanaşmayan Fikirtepeliler'' imgesiyle üstü kapalı olarak ötekileştirilmek istenenler (imza atmayanlar) sorgulama yeteneğine sahip bir avuç Fikirtepelilerdir. Medyamızda ki dünki akşam haberlerinde gösterilen yıkılmış adadaki imza atmayan tek ev örneği şaka gibi bir örnekdir.Binasını yıktırmayan Fikirtepeliye söz hakkı verilmiş olsaydı gerçekler ortaya çıkardı.İlgili haberde bilmiş bilmiş konuşan o tek yıkılmamış binayı örnek gösteren bakanlığın uzmanı kolaya kaçmış.Yada işine gelmemiş diyelim. Komşularından daha fazla hak istediği ''aç gözlü'' imajı verilmek istenen o arsa sahibinin korkusu gelen firmanın finansal yetersizliğiydi. Aynı anda finansal gücünün ötesinde 8 yapı adasında iş yapmaya kalkan,iyi niyetten uzak sözleşmelerini akşam saatlerinde okutmadan imzalatan,durmadan ortak değiştiren firmadan korktuğu için imza atmadı.Kaç kişi anlayarak sözleşmelere Fikirtepede imza attı ki ? Eğitim seviyesi belli Fikirtepe de. Bu Fikirtepede genel yaşanan bir örnekdir.Sanılmasın ki Fikirtepede iş yapmaya kalkan firmaların çoğu sağlam ve iyi niyetlidir.Son 2 senedeki iş yapma biçimleri ve ortaya koydukları sözleşmeler bunun en güzel ispatıdır.Bunuda Fikirtepeliler biliyorlar zaten. Yaşanan süreçte örneğin yasal olarak iflas etmiş mahkemece şirketlerine kayyum atanmış İnşaat Şirketi Fikirtepe de bir adada %95 ulaşdı. Bu firmaya imza atmayan eğitim seviyesi çok yüksek az sayıda hissedar var.Şimdi bu rasyonel olarak hareket eden eğitimli imza atmayan azınlık suçlu mu ? Bu firma her toplantısında başka bir ortak buldum diye halkın karşısına çıkıyordu. Siz hissedar olsanız böyle bir firmaya imza atar malınızı riske atarmısınız ? Fikirtepe halkını ''uzlaşmaya yakın,uzlaşmaya uzak'' genellemeleriyle anlamak,ayrıştırmak ne kadar doğrudur ? Saygılar ajansİSTANBULL

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Mayıs 2013 | 04:33 ajansİSTANBULL 777 Kişi okudu

MALTEPE Bolge Parkında Kalan Hisseli Devlet Tapulu Alanlar

Soru

Merhabalar; Sayın Kireççi,40donum arazı ıcınde hıssedar olarak bolge parkı veya ımar durumu ıle son durum hakkında net bır bılgıye ulasamadım.TİCARİ KAYGI ILE BAKTIGIMIZDA alıcının cok satıcının yok oldugu bır bolgede,ileriye donuk belırsızlıklerle ılgılı bılgınızı ve fıkrınızı paylamanızı rica ederim.Cevabınız ıcın sımdıden cok tesekkur ederim.Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mart 2013 | 16:46 MUSA KOCA 777 Kişi okudu

ELİTİST PARK

Soru

merhaba tebernüş bey; Uzun zamandır Halkalıyı inceliyorum şimdi galiba ELİTİST PARK konutlarında karar kıldım. 92 m2 2+1 4. veya 7. katlarda mevcut doğu cepheli 220 bin gibi bir rakam söylemektedirler.Sizce bu fiyatlardan almak mantıklımı birde aidatlar korkutuyor sitelerde insanları sizce aidatlar m2 1,5-2 tl arasında mantıklı mı cevaplarsanız sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mart 2013 | 15:37 MURAT YAĞCI 777 Kişi okudu

crown deluxe

Soru

tebernüş bey merhaba .esenkent akbatı nın yanında inşaatı haziran da bitecek olan crown deluxe projesinden daire almak mantıklı olur mu bugün gazetede cıkan imar onayı alamıyor haberi ne kadar doğrudur

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Şubat 2013 | 11:34 gülşah ağar 778 Kişi okudu

arsa

Soru

eşimin üzerinde bulunan arsayı noter kanalıyla üzerime almak istiyorum yanlız kensel dönüşüm projesi kapsamında herhangi sorun olurmu

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
10 Ocak 2013 | 17:40 musa aras 778 Kişi okudu