Kira Çarpanı Hangi Deger Üzerinden Hesaplanmalı
Tebernüş bey, Yazıları sürekli takip ediyorum, devamlı bahsi kira çarpanı maliyet mi yoksa güncel deger üzerinden mi hesaplanmalı? Örn. Ben Ataşehirde bir yatırım yaptım 2-3 yıl once maliyeti bana 140binTL suanki degeri 250-300 bin arası kira getirisi net 1150TL şimdi Maliyete göre bakarsak 122, güncel degere göre bakarsak ortalama 247 kira çarpanı var . Maliyet üzerinden bakarsam cok iyi, güncel deger üzerinden ise normal sayılabilir, ama bankaya koysan daha cok kazanırım. Yatırım bazlı düşündüğüm için ve Gayrimenkule aşık olmayın dediğnizi hatırladığım için satmak daha mı faydalı diye fikrinizi almak istedim. teşekkürler
