iskansiz ev satmak sucmub
Sayin tebernus bey biz 2010 senesinde iskansiz ev aldık bilmeden kredide çıktı. Müteahhit iskan almıyor. Biz bu evi satsak en son tapu sahibi biz olduğumuz için bizmi suçlu duruma düşeriz ?yoksa alan kişi dava açsa mutahitmi suçlu olur? Bu arada satarken iskansiz diycem
