Evviva Home'da 1+1 70 bin TL

Soru

MERhabalar Tebernüş Bey ;Bulut İnşaat evviva home projesinde 1+1 daireleri peşin fiyatının 70.000 civarları olduğunu söylediler.Şimdi sizden ricam ileriye dönük yatırım için bu fiyata bu daireyi almalımıyım? Aldıpım takdirde ileride iyi bir yatırım yaptım diyebilir miyim ve son olarak kiraya verip bu daireden gelir etme şansım nedir?Sorularım biraz fazla oldu kusura bakmayın.İyi Çalışmalar Diliyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Haziran 2012 | 10:08 murat kara 767 Kişi okudu

Symbol İstanbul ve ESenyurt'taki son durum

Soru

Symbol istanbul da inşaatın durdurulduğu ve 40 kata İbb nin ruhsat vermediği, projenin 30 kata düşürüleceği haberini alıyoruz...Bu konu hakkında herhangi bir bilginiz var mı?? Esenyurt'ta ki diger projelerin durumu da böylemi...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Mayıs 2012 | 21:49 özgür BİRCAN 768 Kişi okudu

tapu karşıklığı çözümü nasıl olur

Soru

merhaba tapuların üzerinde isim yazmadığından yıllar önce dedem ve kardeşi yerlerini paylaşarak tapu çıkartmışlar tapular ellerine verilmiş dedemin kullandığı arsa dedemin üzerine yazılması gerekirken kardeşinin üzerine yazılmış ve kardeşinin yeride tapuya göre bizim yer gözüküyor. zaman içinde ev yaptık elektrik faturası ev tapusu v.s. çıktı daha sonra olay ortaya çıktıkı bizim diye kullanarak ev yaptığımız arsa dedemin abisinin üzerinde onun arsası bizim üzerimizde ve takas veya satışa hissedarlar uğraşmamak adına yanaşmıyor. bu durumu nasıl çözebiliriz lütfen yardımcı olun

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
06 Şubat 2017 | 16:07 ebru yılmaz 768 Kişi okudu

The İstanbul Velifefendi de 212 metrekare 1 milyon 20 bin TL'ye

Soru

Merhaba Tebernüş bey The Veliefendi İstanbul projesinden 7.kat 212 metrekare site içine bakan 4 artı 1 daire almayı planlıyorum.1.020.000 TL fiyat verdiler.220.000 TL peşin geri kalanı %0 faizle 55 ay eşit taksitle ödeme planı aldım.Değerli yorumlarınızıbekliyorum..teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mayıs 2012 | 21:49 Melek OYMAK 767 Kişi okudu

Çekmeköy'de ofis satılır mı?

Soru

Sayın Tebernüş Bey,geri dönüş hızınız için çok teşekkür ederim.Sanırım bir iki noktayı açıklamam gerekli.Plazada 1+1 boş ve kiralık tek ofis bana ait.Diğer ön cepheler işyeri olarak dolu.Bina arka sokaktan bakınca konut caddeden ise cam giydirme plaza görünümünde.Arka daireler m2 olarak daha büyük ve bazıları ev olarak da kullanılmakta.Satılık arka daire 230 bin ve üstde bir dubleks 245 bin istiyor.Hiç denemediğim halde satışa karar verirsem 190 bin fiyat ve sahibinden satış düşünüyorum.Kira olarak da 1000 TL.istemekteydim.Bu arada emlakçıma alırken amacımı açıkça anlattığım için hazır kiracı kartını oynaması benim sayemde oldu.Ancak ben çevreyi ve ofisi zaten fazlasıyla beğenmiştim.Yine de emlakçımla ilgili "gereken tavsiyeleri"etrafımla paylaşıyorum.Değerli görüşlerinizi tekrar paylaşmanızı umuyorum.Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Nisan 2012 | 12:09 ESRA TİMUR 768 Kişi okudu

Papatya Residence 3'ten ev almak mantıklı mı?

Soru

Sayın Tebernüş bey beylikdüzü papatya 3'den yatırımlık stüdyo daire almak istiyorum 14'üncü katta mantıklımı sizin fikriniz önemli saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Nisan 2012 | 13:00 Nalan Atanlı 768 Kişi okudu

Suadiye'de imar artışı olacak mı?

Soru

Merhaba,Kadıköysuadiye Hatboyu sokakta oturuyorum.Bu bölge Marmaray alanı ve konut alanı görünüyor imar planında.Evlerin yenilenmesi ile ilgili sizce bu bölge için bir imar artışı verilecek mi?Bu konu ile ilgili bir kanun çıkacağı söyleniyor.Bilgi verebilir misiniz lütfen.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Mart 2012 | 12:13 simay dalgıç turanlı 767 Kişi okudu

yesil maslak kooperatifinde hisse alınır mı?

Soru

Tebernüş bey merhaba,Agaoglu'nun Maslak'taki My Home projesinin toprak sahibinin, Yeşil Maslak Kooperatifi oldugunu ogrendim. Ben bu kooperatifin hissedarlarından birisinden hisse satın (devir) almayı düşünüyorum. Alacağım bu hisse, My home projesinde 3+1 daireye denk geliyor. Bu konuda nelere dikkat etmeliyim ? Almalımıyım, tavsiye eder misiniz ? Kooperatifi biliyor musunuz? Guvenilirler mi?TeşekkürlerOzgur

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Mart 2012 | 09:06 ozgur genc 767 Kişi okudu

amortısman

Soru

cevabınız ıcın tesekkurler,pekı amortısmanı evı aldıgım 2002 yılındakı degerınden mı hesaplıacagım yoksa suan kı pıyasa yada emlak vergısı degerınden mı?2002 yılında 15000e aldım onu baz alırsam 300 TL,bugunku degerı 100.000 tl onu baz alırsam 2000 TL amortısman olur,hangısı baz almalıyım?Tsk

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
16 Mart 2012 | 02:17 Mehmet Esin 767 Kişi okudu

caprisegold

Soru

mrb tebernusbey, istanbuldaki yapilmaktaolan caprisegold hakkinda ne dusunuyorsunuz ordan devremulk alacagim almadan once en son size sormayi dusundum yani yatirimimi sizin goruslerinize gore yapacagim,kira getirisi baya yuksek , alsam iyi bir yatirim yapmis olurmuyum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mart 2012 | 04:54 erdal kilic 768 Kişi okudu