innovia 4
innovia4 hakkında sorulan sorulara,kısa ve sorunun karşılığı olmayan cevaplar veriyorsunuz.ayrıca havadanemlak.com da innovia4 güncel görüntüler neden yok acaba. saygılar
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
innovia4 hakkında sorulan sorulara,kısa ve sorunun karşılığı olmayan cevaplar veriyorsunuz.ayrıca havadanemlak.com da innovia4 güncel görüntüler neden yok acaba. saygılar
erzurum organize sanayi bölgesinde 138 metrekare arsayı 5 bin tlye satıyorlar. kaks: yüzde 50 yazıyor. kaks ne demek ileride bu kadar küçük bir yer işime yarar mı? satabilirmiyim? teşekkür ederim
Merhaba Tebernus Bey, My home Ve sukentte hisseler var ikisininde metrekaresi ve fiyatlari ayni 117m2 brut. Sukentteki sadece alt kaltlarda 2 3 veya 4 kattay homeda ise kuraya gore belirlenecek. Hangisinin getirisi daha iyi olur acaba ? Sukent hemen kiralanabiliyor ama bana hemen kira getirmesi onemli degil 1)hangisi bir iki sene sonra daha degerli olur?2) uzun vadede hangisi daha fazla degerlenir
iyi akşamlar babam 1976 yılında başkasının arsasına gecekondu yapmış birkaç kere mahkemeye vermişler babamı ama bir sonuç çıkaramamışlar şimdi mutahidin biri arsa sahibiyle anlaşmış mahkemeye vermişler enkaz bedeli çıkarmışlar benim sorum bu enkaz bedeline itiraz edebilirmiyiz dava açarsak tahmini nekadar zaman sürer teşekkür ederim
Iyı aksamlar sayın Kıreccı; Fransadakı Fuarda Yorum ınsaat Yorum Maslak adında bır proje tanıttı.Bu projenın gerceklesecegı yer Sarıyer Derbent Mahallesi,aılem yaklasık 40 yılı askın suredır burada ıkamet etmektedır,evımizın tapusu yok,fakat sızde cok ıyı hatırlarsınız kı bır donem yemınlı burolar vardı.O burolardan alınmıs bır tapu tahsıs belgemız var,yapımcı fırma yetkılılerı ve İ.B.B.Baskanı kımsenın madur olmayacagını ve yerınde donusum gerceklestıreceklerını soylemıs ama bıze teblıg edılmıs bısey yok,sızce bu donusum gerceklesırmı?Yada boyle bır lokasyonda yerınde donusum ne kadar gerceklesır.''Mahalle orman,darussafaka okulu ve mahallesı,seba ve mesa evlerı arasına sıkısmıs bır durumdadır''..Tesekkur ederım.Iyı calısmalar...
Sayın tebernüş kirecçi bu siteyi tesadüf gördüm sanki okudukça soru ve cevaplarınızı sorunumuzu size yazmadan geçemedim bizim evimiz bundan 45 sene evvel mahmutbey bağcilarda tanıdık akrabamız tarafından tarlasından parsel sonucu alınan arsa üzerine 4kat olarak yapılmış bir bina burda ben ve üç oğlum oturmaktayiz her aile bir katta olarak ev 170m2arsa üstünde toplam arazi 7000 m2 bizden başka bu arazi üstünde 6 adet 3 er katlı binalar var bunlardan biri arazi sahibi digerleri bizim gibi 45 sene evvel alınmış arsalar fakat burada herkes hissesi tapuda mustakiltapu yok asıl arazi sahibi bu yerini müteahhite vermiş yeri sözleşme yapmış bizleride çağırdılar 100 metreye 1daire vereceklerini bizi kurtarmaz ise başka bir yerden 4katli olan binamıza karşılık 4 daire teklifinde bulundular biz cogunluktan yamayız veririz fakat eviniz kadar ev isteriz 4 daireye 4 daire dedik çünkü ben ve 3 oğlum herkesin bir er dairesi var bize veremeyiz yeni kanun 100 m2 ye 1daire verebiliriz ancak diyor kirokide arsalarımız in yol boyu olduğu ve parsel noları var şimdi bu müteahhit büyük arsa sahipleri ile anlaşmış bizler magdurmu oluruz bize 170 m2arsanin yüzde kırk I'ni belediye alırsa 120 m2 arsa kalıyor 1,5 daire verebilirim ancak diyor biz ne yapabiliriz mahkemeye vermek ne sonuc verir teşekkür ederim sizin fikirleriniz önemli.
İyi gunler Tebernus Bey.ben miran yapi ve futurepark projesi hakkinda son bilginiz nedir diye merak ettim .lansmani hala yapilmadi.ve temel atilmadi. Lokosyani cok begendim .2 erkek evladim icin oradan ev almayi dusunuyorum.acelem yok .teslim icin 4 sene bekleyebilirim.sadece tum emek ve birikiminin gitmesinden korkuyor insan.sizce guvenip beklemeye deger mi.
Sn.Tebernüş Bey;1-HRPaşa'da Köşe 308m2arsada 90m2si 2 katlı kargir ev 3 cephesi de bahçe- görsel alanı kapanmaz( bomonti piyalepaşa eminönü denizvs.gören)1/2 hisseli dairem de mütehitlerden usandım.üst katın hissesini satın alıp bahçeyi koruyarak kendim yapsam nasıl kabaca maliyetlere katlanmalıyım?2-Etiler de üzerinde 2 apt.bulunan bahçeli sitede 240 m2 çatı dublx.dairem( 143/2368 arsa paylı tapuda (ancak bşehrintoprağı olan fazlaca arsa var site içine alıp çevirmiş deniyor eskiden?? bunun nekadarı bşehrin bilmiyorum içersi ağaç dolu)Burada da BŞehirden gelen mütahitlerden rahatsısız.ben oturmuyorum.(temiz kiracı bulunursa en fazla2500tl kiraya verilebiliyor) Burada sanırım arsasından ötürü yüksek katlı proje peşindeler.Bu durumda mütahide vermemek için yasal olarak haklarım nelerdir.(6 şar katlı 2 blok var) tek kişi nin söz hakkı nedir.? var mıdır?:)) 3-Sizin öneriniz üzerine Akfırat bölgesindefırsat buldukça halen bakınmaktayım:))) Gebze izmir otoyolu vs.vs..den ötürü yöredeki emlakçılar kafamı karıştırıyor bu bölgeye izmit'Gebze 'liler tabiri caizse dadanmış durumdaymışş??:))))?fiyatlar 1-2 sene öncesine göre ürtütücü burada belli nokta öneriniz var mı?müstakil bahçeli villada olur arsa da olur. Fazlaca uzattım lütfen kusura bakmayın saygılarımla,
Merhaba Tebernüş bey.Ben Şerifali' den bir daire beğendim ancak burası hakkında hiçbir bilgim yok acaba gelişimi nasıl olur?Almayı düşündüğüm ev Tavukçuyolu ile Aziz Bulvarı' nın kesiştiği yerde, karşısında SGK binası var.Önündeki boş arazinin Sağlık Bakanlığı' na ait olduğu ve buraya hastane yapılacağı söyleniyor.Sizin bu konuda bir bilginiz var mı?Hemen yanında Selimoğlu Group' a ait arsa var acaba oraya bir proje düşünülüyor mu?
Tebernüş Bey,Ayazma Ağaoğlu projesinin yakınlarında Egyo ve Makro İnşaat ortaklığında bir konut projesi var.Proje hakkında ne kadar bilginiz var bilmiyorum ama şuan itibariyle oradan yatırım yapmak istersek karlı bir girişim olabilmesi için hangi fiyat aralıkları normaldir??